استقبال مردم ورزش دوست نکا ازعبدالصمد فتحی گیرنده مدال نقره هانمادانگ تکواندو

تیم اعزامی کشورمان در مسابقات جهانی تکواندو هانمادانگ به سرمربی گری استاد علیرضا مردانی حضور یافتند و ۳۴ مدال این دوره از مسابقات را به نام خود کردند.
در بخش شكستن قدرتي اجسام با مشت (رده سني بالاي ۵۰ سال): عبدالصمد فتحی از شهرستان نکانیز توانست مدال نقره به گردن خود آویزان نماید که صبح امروز با استقبال مدیران و مردم ورزش دوست شهرستان نکا قرار گرفت .

شایان ذکر است : در پايان مسابقات جهاني هان مادانگ كه به ميزباني كره جنوبي برگزار شد، تيم اعزامي كشورمان، به ۳۴ مدال رنگارنگ رسيد. مسابقات جهاني تکواندو هان مادانگ ار روز پنجشنبه ۳۰ مرداد به مدت ۴ روز با حضور بيش از ۲ هزار تكواندوكار از ۵۳ كشور به ميزباني پوهانگ كره جنوبي آغازشد .
تيم ایران با ۳۸ تكواندوكار به سرمربیگری علیرضا مردانی در اين رقابتها حضور یافت و موفق به كسب ۱۲ مدال در بخش بانوان و ۲۲ مدال در بخش مردان شد. تيم اعزامي بانوان مان در اين رقابتها در بخش تيمي به يك مدال طلا، يك نقره و يك برنز دست يافت و در بخش انفرادي موفق به كسب ۲ مدال طلا، ۲ نقره و ۵ برنز شد.

DSCN0037 DSCN0078 DSCN0079 DSCN0036 DSCN0037 DSCN0040 DSCN0048 DSCN0054 DSCN0058 DSCN0059 DSCN0060 DSCN0061 DSCN0062 DSCN0063 DSCN0069 DSCN0073 DSCN0074 DSCN0077

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. حسینعلی علی نژاد در گفت:

    “بسمعه تعالی”
    جهانیان یکبار دیگر رشادت و غیرت جوانان این مرز و بوم را به نظاره نشستن، سرافرازان پرقدرت جمهوری اسلامی ایران
    این افتخارات را که با توسل به مددالهی و تلاش و کوشش شبانه روزیشان و دعای خیر مردم رشید و موحدمان به دست آوردند،توانستند یکبار دیگر شیرینی، حلاوت و تجلی غرور ملی را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند.
    اینجانب ضمن عرض ارادت خدمت استاد عبدالصمد فتحی این شکوه و عظمت را به ایشان، خانواده محترمشان، استاد محسن رمدانی ریاست محترم هیات تکواندو شهرستان نکا ، جامعه ورزشی کشور و جامعه و خانواده بزرگ تکواندو استان مازندران و مردم عزیز شهرستان نکا تبریک گفته پیروزی و سربلندی تمامی قهرمانان ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسالت می‌کنم و پیروزی و سربلندی فرزندان ایران آرزوی همیشگی ماست.

  2. خسته نباشي قهرمان.نكا ته پرچم هميشه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *