برخورد جدی با برهم‌زنندگان امنیت عمومی در مهرگان نکا

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: تبدیل محله پرخطر عباس‌آباد نکا به محله بهبود یافته مهرگان با تلاش مردم و مسئولان اتفاق افتاده است و در این راستا با برهم‌زنندگان نظم و امنیت در این منطقه برخورد جدی می‌شود.

علیرضا یونسی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی در عباس‌آباد نکا اظهار داشت: در رابطه با محله پرخطر گذشته عباس‌آباد نکا و محله بهبودیافته کوی مهرگان فعلی همه مسئولان با همراهی مردم فعل خواستن و توانستن را به صحنه ظهور رساندند.

DSCN0034

 

وی افزود: همه مسئولان اداری، خدماتی، نظامی، انتظامی، بهزیستی، قضایی، بهداشت و درمان تلاش کردند تا وجود این محله پرخطر از نکا رخت بربندد و یک محله بهبودیافته ظاهر شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه هدف همه دولت‌ها رفع محرومیت بوده است، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید هم با هدف رفع محرومیت‌ها و افزایش نشاط و امید در جامعه گام‌های مثبتی برداشته که نیازمند همراهی همگانی مسئولان و مردم است.

یونسی بیان داشت: عباس‌آباد نکا در گذشته نقطه‌ای پرخطر، نامناسب و خطرساز در دل شهرستان نکا بوده است که همه اهالی و شهروندان از این وضعیت نابسامان گله‌مند بوده و دغدغه این محله را داشتند که براساس مطالبه همگانی مردم و مسئولان این مکان به محله بهبود یافته تبدیل شد.

وی گفت: حکومت در برابر مردم مسئول است و لذا باید امنیت و آرامش را برای مردم فراهم‌ کند که اکنون با ایجاد محله بهبود یافته کوی مهرگان مردم دارای آرامش خیال بیشتری هستند و از زندگی لذت می‌برند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: تبدیل محله پرخطر عباس‌آباد نکا به محله بهبود یافته، با تلاش همه مردم، مسئولان و دست‌اندرکاران مبارزه با مواد مخدر اتفاق افتاد و در همین راستا نیز اجازه ورود هیچ هنجارشکن و قاچاقچی را به عباس‌آباد نمی‌دهیم و برخورد جدی و قانونی و قضایی انجام می‌شود.

 

دیدگاه های این مطلب

7 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. شروع این طرح بسیار خوب بود.
    به امید پایان خوش برای این طرح با پشتکار مسولین محترم.☺

  2. خوب است یکی دو اداره در این محله ساخته شود و همه ادارات به گوشه غربی شهر نرود .

  3. آخرش چی رو کلنگ زدن ؟

  4. سلام ،از زحمات تمام دست اندرکاران تشکر می شود .فقط جدیدا یه مقداری دوره گردهای محله مهرگان درشهر زیاد شده .یه مدت خیلی خوب شده بود .ظاهرا دارن سوء استفاده میکنند

  5. باید دوباره یگان ویژه تامین امنیت اینجارو به عهده بگیره .اینطوری خیلی بهتره.

  6. سلام،با استقرار شبانه روزي يگان ويژه اين منطقه امن خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *