افتتاح چندین طرح در دومین روز از هفته دولت در نکا/عکس

به گزارش نیوز نکا، در دومین روز از هفته دولت ، چندین پروژه از جمله  انجام کلنگ زنی  ساختمان اداری شرکت توزیع برق نکا، برق رسانی واحدهای مسکن مهر ، افتتاح دو واحد مرغداری در روستاهای نودهک و اومال و کانال پوشش بتنی روستای آلوکنده و اطرب  با حضور مسولین استانی و شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزای فارس از نکا، عصر امروز به مناسبت دومین روز هفته دولت ۶ طرح در بخش‌های مختلف تولیدی، عمرانی و خدماتی با حضور علی رجبی، فرماندار شهرستان نکا و جمعی از مسئولان این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نکا در این مراسم با اشاره به طرح‌های مختلف افتتاحی در هفته دولت اظهار داشت: این طرح‌ها شامل واحدهای مرغداری، پوشش بتنی کانال‌های کشاورزی روستایی، آبیاری تحت فشار و گاوداری بوده‌ است.

DSCN0266 DSCN0229 DSCN0209 DSCN0208 DSCN0272

حسن سلیمی خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها با هزینه ۷ میلیارد و ۶۰ میلیون ریالی بخش دولتی و خصوصی به بهره‌برداری رسید که از این مقدار ۵ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال سهم دولت و یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال سهم سرمایه‌گذار بوده‌ است.

مدیر جهاد کشاورزی نکا با اشاره به آغاز پوشش بتنی کانال در سطح شهرستان نکا افزود: عملیات اجرایی طرح پوشش بتنی کانال‌های آبیاری عمومی به طول ۴ هزار و ۵۴۴ متر از محل اعتبارات ماده ۱۰حوادث و شبکه‌های آبیاری در حال انجام است.

وی اضافه کرد: این طرح با اعتبار ۲ هزار و ۵۴۰ میلیون ریال در زمین‌های تجهیز و نوسازی و یکپارچه‌سازی شده ۶ روستای بخش مرکزی شهرستان نکا آغاز شده‌ است.

سلیمی در ادامه گفت: شاهد رونق اقتصادی و تولیدی مناسبی در شهرستان نکا در اراضی کشاورزی و باغی هستیم که بیانگر تلاش و اهتمام مسئولان در این راستا‌ست.

ممدیر جهاد کشادورزی نکا  بیان داشت: با افتتاح ۶ طرح تولیدی، خدماتی و عمرانی در شهرستان که توسط جهادکشاورزی در هفته دولت انجام شد برای حدود ۱۰ نفر به‌طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است و روستاهای هدف شهرستان از این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

 

همچنین در این روز  برق رسانی به مجموعه ۱۷۰۰  واحدی شهرک مسکن مهر نکا   به پیاان رسید و شهروندان این بخش نیز از نعمت برق  خانگی برخوردار شدند .

منوچهر جعفری بیان کرد: امروز پروژه تامین برق یک هزار و ۸۰۰ واحدی مسکن مهر نکا، اصلاح و بهینه‌سازی، توسعه و احداث و برق‌رسانی به ۱۷ پروژه آمل، سه پروژه نکا و چهار پروژه امور توزیع برق سیمرغ افتتاح شد.

وی افزود: کلنگ‌زنی و احداث ساختمان اداری امور توزیع برق نکا که دارای قدمت طولانی است و درصد فرسودگی بالایی دارد با حضور مسئولان محلی به زمین زده می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد: ساختمان اداری امور توزیع برق میاندرود و نکا هر کدام با مساحت ۹۰۰ متر مربع در سه طبقه ساخته می‌شود و پیش‌بینی می‌شود برای اتمام و بهره‌برداری از آنها هر کدام حدود ۱۰ میلیارد ریال هزینه شود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران از افزایش ۵۲ هزار و ۶۰۵ مشترک برق به تعداد مشترکان این شرکت طی یک سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: تعداد مشترکان این شرکت به یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۶۲۰ مشترک رسیده که از این تعداد ۶۹۰ هزار و ۶۱۴ مشترک عادی شهری و ۴۴۷ هزار و ۹۹۱ مشترک عادی روستایی و ۱۲ هزار و ۱۵ مشترک مصارف سنگین هستند.

جعفری ادامه داد: در یک سال گذشته ۱۷ روستا برق‌دار شده و تعداد روستاهای برق‌دار حوزه این شرکت به دو هزار و ۶۳ روستا رسیده است.

وی طول خطوط فشار متوسط این شرکت را ۱۰ هزار و ۱۶۴ کیلومتر و طول خطوط فشار ضعیف را ۱۴ هزار و ۲۱ کیلومتر بیان کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، تعداد پست‌های توزیع این شرکت به ۲۵ هزار و ۵۴ دستگاه با ظرفیت ۳ میلیون و ۲۵۴ هزار و هفت کیلوولت آمپر رسیده است.

 

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. فقط مواظب باشین بعضی پروژه ها رو دوبار افتتاح نکنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *