مردی که برادر،داماد و همسرش را به قتل رسانداعدام شد/عکس

حکم اعدام مردی که برادر، داماد و همسرش را به قتل رسانده بود در ملأ عام در ساری اجرا شد.
«س ـ ر» زمستان سال گذشته در یک درگیری در بازار ساری برادر و دامادش را در وسط بازار روز ساری به قتل رساند.

قاتل پس از ارتکاب جرم از صحنه گریخت و با اقدامات پلیس تحویل مراجع قضایی شد.

قاتل برای رسیدگی به پرونده در زندان ساری دوران محکومیت خویش را می‌گذراند و در حین گذراندن دوران محکومیت در خواست ملاقات شرعی با همسر خویش را مطرح کرد.

قاتل در محل قرار ملاقات شرعی همسر خویش را نیز به قتل رساند تا اینکه با بررسی پرونده حکم اعدام وی صادر و صبح امروز در ملأ عام و در حضور دادستان مرکز استان و تعداد زیادی از مردم به دار مجازات آویخته شد.

IMG09302710 IMG09302761 IMG09302864 IMG09302449 IMG09302501 IMG09302527 (2) IMG09302621 IMG09302657

ماجرا از آنجا آغاز شد که این قاتل که سهیل نام داشت در یک درگیری خونین در بازار ساری برادر ۳۰ ساله خود را به دلیل مناقشه بر سر بساط میوه فروشی با یک کارد بزرگ در اقدامی جنون‌آمیز به قتل رساند تا سنگ فرش خیابان با خون برادری که به دست برادر دیگرش به قتل رسیده بود، رنگین شود.

رهگذران و مغازه‌داران علت درگیری را بساط میوه برای فروش مطرح کردند.

سهیل بعد از ارتکاب قتل برادرش، هنگامی که مجتبی پسر عمویش برای بررسی علت دعوا و اینکه چرا بین دو برادر چاقوکشی راه افتاد، خودش را به مهلکه رساند، که سهیل در اقدام جنون‌آمیز دیگر دیوانه‌وار کارد را به سمت مجتبی کشید و وی نیز بر روی زمین افتاد و تا رسیدن به بیمارستان در دم جان باخت.

این قاتل پس از مدتی متواری بود که توسط پلیس دستگیر و پس از تحویل به مقامات قضایی پرونده وی در حال رسیدگی بود.

اما همه ماجرا به اینجا ختم نشد و انگار این قاتل نقشه‌ای دیگر در سر می‌پروراند تا اینکه با ترفندی خاص برای همسر خویش درخواست ملاقات شرعی کرد.

همسر سهیل با این امید که قاتل به زندگی برگشته و شاید مورد عفو قرار گیرد به درخواست ملاقات شرعی همسر خویش پاسخ مثبت داد و با تهیه مقداری غذا به ملاقات همسرش رفت.

قاتل در محل ملاقات شرعی همسرش را نیز به قتل رساند تا پرونده جنایات خویش را به اوج برساند و راه هرگونه عفو و بخشش برای وی بسته شود.

زندگی سهیل فردی که سه نفر از اقوام خود را به کام مرگ کشاند، صبح امروز با گره محکم طناب دار به پایان رسید تا درس عبرتی باشد.

دیدگاه های این مطلب

5 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ای کاش مجازات سنگینتر از اعدام هم برای این جور موجودات که اسم حیوون رو هم نمیشه روشون گذاشت وجود داشت.

  2. بهمن کلبادی پور در گفت:

    اقای یدالهی سلام تاکارشناسان وجرم شناسان وزارت دادگستری جرم شناسی نکرده وریشه یابی نکرده باشند که علت ان برای چی بوده و سوابق وگذشته این جانی چیزی گفته نشه تاثیری در عبرت اموزی دیگران نخواهد داشت . خواهشمندیم برای اولین بار این مهم را باحمایت و کمک کارشناسان جرم شناس دادگستری نکا وساری انجام دهید افراد مجربی هم در استان داریم . درضمن تنها اعدامی بود که افکار عمومی .اشتیاق نشان دادن وکسی مکدر نشد از دیدن صحنه وشنیدن خبر به دلیل قساوتیکه در مورد همسرش انجامداد.

  3. باسلام اخبار اصلي و صحيح را از محل مرحوم كه تا قبل از اين هيچ پرونده اي كه نداشته و مهربان بودن او شهره عام و خاص بوده بپرسيد.دليل اصلي ميوه فروشي نبوده و علت كشتن نامزدش هم ….. بماند

  4. بهمن کلبادی پور در گفت:

    مدیریت محترم سایت نیوز نکا سلام ملاحظه فرمودید کاربر محترمساروی در شهریور چی گفته دقیقاحرف منوتایید کرده علت بروز واقعه را جویا شوید ریشه در چی داشته ووووکه اموزنده خواهد بود این کار مشکل است یا هزینه براست سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *