رجبی: ۳۵ پروژه عمرانی ، تولیدی و خدماتی در نکا افتتاح وکلنگ زنی می شود

فرماندار نکا گفت: همزمان با هفته دولت ۳۵ پروژه عمرانی ، تولیدی ، خدماتی و اشتغالزایی با اعتبار بالغ بر ۲۳۸ میلیارد ریال در سطح شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
علی رجبی وندوچالی صبح یکشنبه در نشست تشریح برنامه های هفته دولت شهرستان، هفته دولت را ماحصل دوشخصیت ممتاز در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر در طی دوران مسئولیت خود با روحیه و مدیریت جهادی خدمات ارزنده ای را برای مردم به ارمغان آوردند.

وی روحیه خدمتگذاری به مردم را از جمله خصوصیات بارز این دولتمردان در نظام جمهوری اسلامی برشمرد و همچنین افزود: هم اکنون بعد از گذشت ۳۳ سال عروج ملکوتی هنوز هم به عنوان افراد مثمر الثمر در اذهان عمومی برجای مانده اند.

DSCN0110
فرماندار نکا با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای مسئولان و سایر دولت مردان است تصریح کرد: این هفته زمان مناسبی جهت ارائه عملکردهای مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی به سایر اقشار مردم است تا مردم را از فعالیت ها و عملکردها صورت گرفته در شهرستان آگاهی دهند و در این میان میزان رضایتمندی خود را از مسئولین اعلام نمایند چرا که خدمت صادقانه ورضایتمندی فزون تر به عنوان یکی از وظایف اصلی دولتمردان است.

رجبی در ادامه از افتتاح و کلنگ زنی ۳۵ پروژه عمرانی ، خدماتی ، تولیدی واشتغال زایی در سطح شهرستان نکا خبر داد و بیان داشت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۲۳۸ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

نماینده عالی دولت درشهرستان با اشاره به افتتاح اولین کارخانه مدرن آرد در نکا اظهار کرد: افتتاح کارخانه آرد مدرن با اعتبار یکصد و۵۰ میلیارد ریال بعد از گذشت ۳۵ سال به عنوان یکی از مهمترین نیازهای شهرستان برآورده خواهد شد.

به گفته فرماندار نکا ساختمان سی تی اسکن ودیالیز بیمارستان امام حسین (ع) با اعتبار بالغ بر پنجاه میلیارد ریال در هفته دولت به بهرداری می رسد.

وی افتتاح وکلنگ زنی دو پروژه برق رسانی مسکن مهر ، افتتاح پنج طرح کشاورزی ، افتتاح کتابخانه ، آتش نشانی و زمین ورزشی در روستای طوسکلا ، افتتاح ساختمان دهیاری آلوکنده ، افتتاح ساختمان شرکت تعاونی دهیاران ، بهره برداری از اورژانس در نارنجباغ و روستای طوسکلا ، افتتاح ساختمان اداری صنعت ، معدن وتجارت ، بهره برداری از ساختمان آسفالت وکلنگ زنی ساختمان ۵۶ واحدی در شهرک مهرگان ، بهره برداری از ۴ طرح آبرسانی روستاهای چلمردی ، سفید کوه ، طوسکلا و برما –زارم رود را از جمله طرح های اجرایی در هفته دولت برشمرد.

رجبی در پایان با اشاره به برنامه های فرهنگی در این هفته متذکر شد: مراسم گلریزان آرامگاه شهدا ، تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان و مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی وباهنر وهمچنین سردار شهید مردایان انجام خواهد شد.

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. اقایون اگه میخان مثل کلنگ زدن سالن ورزشی قلعه سربعدش چوب لای چرخ بذارن همون که …متاسفانه بیستی گفت هفته طوسکلا نه …بگذریم بعدا میفهمین.

  2. کلنگی در قلعه سر بابت سالن زمین نخورده در گفت:

    کلنگی در قلعه سر بابت سالن زمین نخورده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *