از مقام شامخ ۳۰ طلبه شهید نکا تجلیل شد/عکس

خلاصه خبر : استاد حوزه‌های علمیه قم گفت: دولت در رفع مشکلات مردم با دقت بیشتر‌ی وارد شود و اظهار داشت: راز بقای مکتب ما خون شهدا است و همه ما باید در جهت تبیین اندیشه‌های بلند امام جعفر صادق(ع)، امام راحل و شهدا به جامعه تلاش کنیم.

به گزارش نیوز نکا: حجت‌الاسلام یحیی صادقی لالیمی یادواره ۳۰ تن از شهدای طلبه نکا و ششمین سالگرد ارتحال آیت‌الله شیخ رضاصادقی گلوردی موسس و بنیانگذار حوزه امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: امام صادق(ع) بنیانگذار نهضت علمی در جهان اسلام بوده است و با تربیت شاگردان متعدد دینی، اسلام را به جهانیان شناساندند.

DSCN0026

DSCN0025

وی با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) مقام علم و عالم را مورد توجه قرار داد و با بیان این که علما و دانشمندان حافظ خون‌های شهدا هستند، بیان داشت: مرکب قلم علما بر خون تمامی شهیدان راه خدا برتری و فضیلت دارد.

این استاد حوزه ادامه داد: جایگاه علما در تربیت دینی جامعه جایگاه تاثیرگذاری است که نقش بی‌بدیل در این راستا ایفا کرده است و اکنون علما و روحانیون باید در جهت تقویت این جایگاه تلاش کنند.

DSCN0033

DSCN0041

DSCN0044

DSCN0010

DSCN0011

DSCN0013

DSCN0014

DSCN0018

DSCN0020

DSCN0027

DSCN0029
وی با تاکید بر همراهی و همگامی مسئولان با مردم و رفع مشکلات آنان گفت: دولت در رفع مایحتاج زندگی مردم با دقت نظر بیشتر‌ی وارد شده و مشکلات اقتصادی مردم را رفع کند.

این استاد علوم دینی متذکر شد: مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند و لذا باید دارای ارج و قرب و منزلت خاص باشند تا برخی نابسامانی‌ها موجب نارضایتی آنان نشود.

وی در پایان یادآور شد: حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها شخصیت‌های آینده را تربیت می‌کنند و لذا باید با دقت بیشتری در تربیت طلاب و علمای دینی تلاش کنند تا در جهت بالندگی هر چه بیشتر اسلام و انقلاب گام برداشته شود.

DSCN0015

DSCN0060

DSCN0037

DSCN0040

DSCN0064

DSCN0065
DSCN0006

DSCN0067

DSCN0069

DSCN0070

دیدگاه های این مطلب

22 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. روحش شاد و یادش گرامی باد

  2. ابوالقاسم عزیزی در گفت:

    خدایش بیامرزدمرحوم حضرت ایت الله حاج آقاصادقی گلوردی را!علاوه برخصائل وفضائل معنوی مرحومدر شرائطی سختی رادرساخت حوزه علمیه گذراندومتحمل زحمات زیادی شدن!
    یادمه درسال۶۰-۵۹آنزمان بنده درمغازه سیمان فروشی شاگردی میکردم حاج آقاشخصابرادریافت سیمان وگچ موردنیازحوزه بمغازه مامیومدومانند۱ کارگرسیمان روباروانت میکرد!ومهمتراینکه هر روزبراصبحانه کارگران به مغازه همجوارماکه ۱ ساندویچی بودمیامدوغذامیگرفت!خداشاهده که در این میان میشدگاهااین مسیر{جنب جهادمغازه حاج رجب اومالی}ازمغازه تاحوزه روپیاده طی طریق میکردن!
    امادربرهه ای اززمان بابیت واطرافیانش برخی ازنااهلان جفاهائی کرده بودن!!! که الحمدلله خدا وند تقاصشان راگرفت!خداوندروح این عزیزمان راباشهدای منظورمحشورنماید!
    وبه بازماندگان بیت شریفش توفیقی صدچندان عنا
    یت بفرماید!علی الخصوص حاج شیخ علی اکبرصادقی گلوردی راکه محبوب همگانست!!

  3. بردبار از نکا در گفت:

    پس عکسهاش کو؟؟؟؟

  4. روحش انشاءالله با اولياالله محشور شوند. بنده در اوان جواني از ايشان تقاضاي آموزش زبان عربي نمودم. ايشان نيز با كمال اخلاص و در نهايت تواضع بدون هيچ چشمداشت مالي به طور انفرادي زبان عربي را به من مي‌آموخت. و اين درس بزرگي براي بنده بود و هميشه سعي كردم از آن الگوي مناسبي براي خودم بگيرم. يادش گرامي

  5. نوري در منطقه بودخدايش بيامرزد.عالمي بودخدايي و در دلهابود.

  6. تقبل الله!!!

  7. منم با برگزاری مراسم در ظهر جمعه که همزمان با اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه هست مخالفم و این رو بدعتی غلط میدونم.
    آیا امام صادق راضی به این میشود که جمع کثیری از نمازگزاران نماز جمعه را ترک کرده و به مجلس ترحیم یا بزرگداشت بروند.
    نه هر آیینه امام معصوم خلاف قول قرآن عمل نمیکند:
    (( یا ایهاالذین آمنوا اذانودی للصلوة من یوم الجمعة فاسعوا الی ذکرالله و ذرو البیع،ذلکم خیر لکم ان کنتم تعلمون ___ ای کسانی که ایمان آورده اید! هنگامی که برای نماز روز جمعه اذان گفته شود به سوی ذکر خدا (و نماز) بشتابید و خرید و فروش را رها کنید ، که این برای شما بهتر است اگر می دانستید!))
    سوره مبارکة الجمعة،آیه شریفة (۹)

  8. محمدابراهيم در گفت:

    روحشان شاد و يادشان گرامي باد…

  9. برادر عزیز جناب آقای یداللهی ضمن عرض سلام و خسته نباشید باید عرض کنم شکایت همچنان باقیست بله شکایت همچنان باقیست مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق ع و ششمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله صادقی گلوردی موسس و بنیانگزار حوزه ی علمیه ی امام جعفر صادق ع نکا و یادواره طلاب شهید حوزه ی علمیه باید با این تیتر خبری اعلام شود که از مقام طلاب شهید حوزه علمیه تجلیل شد رسالت خبرنگاری حریت است از چه چیزی هراسانند که نام آیت الله صادقی گلوردی ره را نمی اورید یا اسامی مرتبط را ناقص می آورید مثلا آیت الله گلوردی حجه الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی اکبر گلوردی و یا حجةالاسلام مجدالدین گلوردی و سعی شد صادقی نباشد چرا؟

    • شخصي مسجدي ساخت و نام خود را جلوي آن نوشت بهلول از آنجا مي گذشت نام قبلي را برداشت و نام خود را نوشت . آن شخص با عصبانيت به بهلول گفت چرا اين كار را كردي ؟ بهلول گفت اگر مسجد را براي خدا ساختي چه فرق مي كند كه نام چه كسي بر آن باشد . خدا عاقبت همه را به خير كند

    • آقاجان …رسم خبرنگاری حرفه ای بر این نیست …تازه لطف کرد همین قدر نوشت …

  10. شخصی مسجدی ساخت و نام خود را جلوی آن نوشت بهلول از آنجا می گذشت نام قبلی را برداشت و نام خود را نوشت . آن شخص با عصبانیت به بهلول گفت چرا این کار را کردی ؟ بهلول گفت اگر مسجد را برای خدا ساختی چه فرق می کند که نام چه کسی بر آن باشد . العاقل تكفيه الاشاره

  11. مجلس امام صادق ع برگزار شد سالروز رحلت آیت الله صادقی گلوردی بود و یادواره ی طلاب شهید حوزه ی علمیه ، نه بهلول بود نه مسجدی کسی مدعی نیست چرا رسانه ای نشد چون برگزارکنندگان مراسم هم أهل خبری شدن آنچه برای رضای خدا انجام می دهند نیستند اما قصد و نیت افراد در جای خود محفوظ و رسالت خبرنگاری در جای خود محفوظ ، آنچه بیان شد مربوط به این مراسم نبود بلکه مربوط به کل اخبار در خصوص درج نام شخصیت های مطرح شده بود به قول شما العاقل تکفیه الاشاره حالا اگر قرار است فکر کنیم کسی متوجه نمی شود حرف دیگری است رسالت خبرنگار این نیست که گمان کند مخاطبانش متوجه نمی شوند و بر این اساس خبری را منتشر کند سعی کنیم فقط برای خدا بنده باشیم و در مقابل خلق خدا حریت خود را از دست ندهیم اگر بنابر بهلول و نام مسجد و … بود و موضوع این مسایل بود با اندک تاملی متوجه خواهیم شد چه اشتباه بزرگی کرده ایم حوزه ی علمیه به نام امام صادق ع مسجد به نا صاحب الزمان عج نه مثل دوستانی که حتی به پس کوچه ای هم مجال نامگذاری دیگری ندادند و حتی احتمال تغییر نام شهر نکا هم هست و باز به قول شما خداوند عاقبت همه ی ما را ختم بخیر کند

  12. بسیار مراسم خوبی بود واز فرزندان ان مرحوم جناب حجت السلام محمدحسن صادقی واقای محمدمحدی صادقی تشکر به عمل می اوریم و از حاج شیخ علی اکبر صادقی مدیر حوزه امام جعفر صادق تشکر می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *