انتخاب مدیرعامل سازمان حمل و نقل نکا بعنوان عضو تیم بازرسی حمل و نقل کشور

بازدید تیم ارزیابان اتحادیه از عملکرد سازمان حمل و نقل همگانی مشگین شهر
گزارش حضور تیم ارزیابان اتحادیه و ارزیابی عملکرد سازمان حمل و نقل همگانی مشگین شهر وحومه در سایت های خبری این شهر و بویژه در سایت خبری شهرداری مشگین شهر انعکاس یافته و مورد توجه قرار گرفته است. در متن این خبر آمده است:
به گزار ش نیوز نکا وبه گزارش روابط عمومی شهرداری نکا به نقل از روابط عمومی شهرداری مشکین شهر، تیم ارزیابان اتحادیه سازمان‌های حمل ونقل همگانی کشور که برای ارزیابی سیستماتیک سازمان‌های حمل و نقل همگانی شهرهای استان اردبیل به شهرستان مشگین شهر سفر کرده بودند با بازدید از سازمان حمل و نقل همگانی مشگین شهر از نزدیک عملکرد این سازمان را مورد بررسی و ارزیابی قراردادند.

am
قیصرمدیرعامل اتحادیه در خصوص این ارزیابی ‌ها اظهار داشت: اعضای تیم ارزیابان اتحادیه دارای تجربه و تخصص بویژه در چهار حوزه :” امور مالی و حسابداری، فنی و اجرایی ، تشکیلات و چارت اداری و بررسی عملکرد و اقدامات شورای سازمان” می باشند و عملکرد کلیه سازمان ها و واحدها را براساس ۶۵ شاخص که کاملا نظامند و سیستماتیک می باشد، مورد سنجش و ارزیابی قرار خواهند داد.
نیوز نکا ، انتخاب جناب آقای محمدی را بعنوان یکی از ۴ عضو بازرسی اتحادیه حمل و نقل همگانی کشور تبریک عرض می نمائیم

دیدگاه های این مطلب

9 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. برای آقای محمدی آرزوی موفقیت میکنم آقای محمدی مدیر جوان و لایقی هست که جای پیشرفت بسیار دارد باعث افتخار نکا هست که مدیرعامل تاکسیرانی آن در تیم ارزیابی کشور حضور دارد.

  2. با عرض تبریک و آرزوی موفقیت

  3. آقای محمدی یکی از مسئولین پرتلاش وزحمت کش شهر هستند .با آرزوی موفقیت برای ایشان.

  4. جناب آقای محمدی ،ضمن تبریک ،آرزوی توفیق روز افزون وسلامتی وتندرستی جهت خدمت خالصانه به خلق خدا را از باری تعالی برایتان آرزومندیم

  5. عبدالمهدی عزتی دهیار الوکنده در گفت:

    از شنیدن این خبر بسیار مسرور شدم از سالهای قبل ایشان را می شناسم جوانی بسیار مودب با شخصیت تحصیل کرده و جوان و با پتانسیلی که در ایشان سراغ دارم مطمینا به مدارج بالاتر خواهد رسید برای جناب مهندس محمدی ارزوی موفقیت و بهروزی مینمایم. یا علی

  6. اسماعیل اسماعیلی در گفت:

    ضمن آرزوی توفیق انشاله موفق باشید

  7. حمید پاکزادیان در گفت:

    داداش بزرگوار و عزیز مهدی جان تبریک با ارزوی موفقیت روز افزون سربلند و پایدار باشی

  8. برای آقای محمدی آرزوی موفقیت می کنم.

  9. سیدررضامجیدی در گفت:

    انتخاب آقای محمدی را به عنوان بازرس اتحادیه حمل ونقل کشور را صمیمانه تبریک عرض میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *