رتبه نخست جشنواره مجسمه‌های شنی مازندران از آن نکا شد/عکس

نکا در جشنواره مجسمه‌های شنی رتبه نخست را به خود اختصاص داد.خبرگزاری فارس: کسب رتبه نخست نکا در جشنواره مجسمه‌های شنی

شهرستان نکا مقام اول نخستین جشنواره استانی مجسمه‌های شنی مازندران در نوشهر را کسب کرد.

آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی مجسمه‌های شنی شامگاه یکشنبه در مراسمی با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و بخش کجور در ساحل سیترای نوشهر برگزار شد و گروه‌های برتر معرفی شدند
4a721cfb62f5 (1)

4a721cfb62f5

22abfa379f38

023effe3c16b

36e62f84744e (1)

36e62f84744e

47d87b085efd

862b02975932

77375f945f27

d9e928c0f0fb

e82873a32b95

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در این مراسم گفت: این جشنواره در سال‌های گذشته در مازندران برگزار می‌شد و از این حیث مازندران دارای تجربه بسیار موفق و درخشانی در حوزه برگزاری جشنواره مجسمه‌های شنی است.

قاسم عزیززاده‌گرجی افزود: اکنون نخستین دوره جشنواره استانی مجسمه‌های شنی در مازندران به مدت یک روز کاری کامل به میزبانی شهرستان نوشهر و در ساحل تفریحی و توریستی سیترای نوشهر باشکوه خاصی برگزار شد که مخاطبان ما در این جشنواره گروه‌های سنی ۱۱ تا ۱۷ سال بودند.

وی اظهار داشت: در مرحله مقدماتی این جشنواره تعداد ۸۴ گروه شرکت کردند که هر گروه شامل سه نفر همراه مربیان خود بودند که در نهایت ۲۳ گروه به مرحله استانی و نهایی که امروز در نوشهر برگزار شد راه یافتند و با یکدیگر در فضایی آرام و صمیمی به رقابتی مهیج پرداختند.

عزیززاده‌گرجی تصریح کرد: مازندران دارای ظرفیت‌های بسیار بزرگ هنری در حوزه هنر مجسمه‌های شنی است که نیازمند توجهات ویژه هستند و در صورت توجه بیشتر به این قشر می‌توان در آینده هنرمندان بزرگی را به جامعه هنری تحویل داد.

شهردار نوشهر نیز اظهار داشت: میزبانی بسیار خوب شهرستان نوشهر از نخستین جشنواره استانی مجسمه‌های شنی حاصل همکاری، همراهی و تعامل مسئولان است.
جشنواره-مجسمه-های-شنی-آنتالیا-14

download

images (1)
فرهاد بنی‌شیخ‌الاسلامی افزود: تلاش می‌کنیم تا در نشستی با اعضاء شورای شهر نوشهر برنامه‌ریزی برای برگزاری این جشنواره در سال‌های آینده را انجام دهیم تا هنرمندان این عرصه بار دیگر در کنار یکدیگر به خلق آثار هنری خود با استفاده از ظرفیت‌های ساحل نوشهر بپردازند.

در نخستین جشنواره استانی مجسمه‌های شنی در نوشهر از بین ۲۳ گروه شرکت‌کننده از سراسر مازندران، براساس آراء هیئت داوران، گروه مجسمه‌سازان شنی شهرستان نکا با ترکیب علی‌رضا توکلی، رضا زارع و امیررضا معلمیان به مربیگری خانم حسن‌پور با خلق اثر هنری دایناسور برگرفته از کتاب دایناسورهای دوران پیش از تاریخ رتبه نخست را بدست آورد و گروه‌های دلگشا از هچیرود چالوس و گروه بابل دو به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند که از سوی هیئت برگزار کننده تندیس بلورین و هدایاء خود را دریافت کردند.

گروه یک نوشهر با ترکیب سید علی حسینی، پارسا ترابی و محمدرضا امیری به مربیگری خانم بهزادی عنوان برگزیده نخستین جشنواره استانی مجسمه‌های شنی مازندران را در نوشهر کسب کرد.

فارس

دیدگاه های این مطلب

7 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. خسته نباشید ،

  2. حسین آشکاران روابط عمومی شهرداری نکا در گفت:

    بنده از طرف شهردار، کارکنان شهرداری و شورای اسلامی شهر به همه عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

  3. تبریک میگم

  4. محمد رضا داداشی در گفت:

    احسن به بچه های نکایی که در این ساحل کوچولو تونستن چنین مجسمه های شنی زیبایی ترسیم کنند

  5. محمدابراهيم در گفت:

    سلام انشاالله موفق و سربلند باشيد

  6. درودبرشما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *