پیام علی رجبی فرماندار نکا بمناسبت روز خبرنگار

خلاصه خبر : مهندس علی رجبی فرماندار این شهرستان، به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار در پیامی اظهار داشتد: روز 17 مرداد که به ياد شهيد عرصه خبر ، شهيد صارمي روز خبرنگار ناميده شده است فرصت خوبي براي تقدير از تلاشگران عرصه خبرنگاري و اطلاع رساني است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، مهندس علی رجبی فرماندار این شهرستان،  به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در پیامی اظهار داشتد: روز ۱۷ مرداد که به ياد شهيد عرصه خبر ، شهيد صارمي روز خبرنگار ناميده شده است فرصت خوبي براي تقدير از تلاشگران عرصه خبرنگاري و اطلاع رساني است که ديده بانان عرصه هاي مختلف حيات انساني هستند و تلاش مي کنند با ارائه اطلاعات به روز و به موقع و ارائه پيام هاي صحيح مسير جامعه را به سمت تکامل و پويايي هدايت کنند.

در فضايي که دشمن آگاهي و فهم مردم را هدف گرفته است خبرنگاران مي توانند نقش مهمي در مهندسي انتقال پيام هاي صحيح به جامعه داشته باشند و با رعايت منافع ملي و حريم هاي اخلاقي و ديني رسالت خود را به بهترين نحو ايفا کنند.

این روز فرصتی گرانبهایی است برای تجلیل از خدمات خبرنگاران مطبوعات و رسانه ها و اصحاب قلم ، که برای بازگویی حقایق ، در جهت آگاهی بخشی آحاد جامعه ، پرچم مفدس اطلاع رسانی را به دوش گرفته اند.

اميد دارم در سايه الطاف الهي در راه تحقق آرمانهاي بلند امام راحل عظيم الشان (ره) و معنویات مقام معظم رهبري موفق و پیروز باشید.

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. امدواریم مهندس رجبی خودش دراوج افتخارکه همین الان هست ازنکابرود وخودرا بازیچه بعضی ها نکند

  2. ای کاش همه مناسبتهای مهم رو مسئولین تبریک بگن .اینجور که این روز خبرنگارو گفتن البته کار مهمیه ورسالتی بزرگ اما برید مناسبتهای دیگه ومهمترو ببینید چه پیامی دادن آقایون .حالا همه یه ددفعه

  3. این دوره زمونه همه از خبرنگارها میترسن ظاهرا،وبه نوعی حساب می برن ونون قرض میدن

  4. مگه علي رجبي هم بلده پيام تبريك بده!اونهم به خبرنگارا!!

  5. کار فرماندار، عرض ارادت و بیان تبریک نیست. کارهای مهم تری داره
    ولی با توجه به اهمیتی که خبرنگار در پیشرفت یک شهرستان داره، شاید بخاطر این اهمیت بوده که این پیام رو داده
    در ضمن امشب مصاحبه ایشون رو از شبکه یک دیدم
    خودش باعث افتخاره

  6. مهندس رجبی یکی از شنااخته ترین چهره های سیاسی شهرستان نکا و باتجربه ترین چهره اجرایی استان است.امید است.ممنون مهندس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *