شهروند نکایی :جهت حل مشکلات شهرمان نیاز به تدبیر است نه کار سیاسی

در نظر گرفتن راهکارهای مدیریتی متناسب در ایجاد فضای مناسب، هم از لحاظ علمی و هم از لحاظ عملی، در فضاهای تفریحی و بوستانها یک امر ضروری است.
گسترش اینگونه فضاها در مراحل طراحی، اجرا و نیز مدیریت آنها، بحثهای حقوقی شهروندی و مدیریت ایمنی از سوی متولیان یکی از مهمترین عوامل مورد بررسی در حوزه فضاهای تفریحی است.
اگر مسوولان مدیریت و برنامه ریزی خوبی داشته باشند که نیست و خیلی ضعیف است هیچ مکانی چنین وضعیتی ندارد و لذا هر مدیر و مسئولی که ادعای خدمت به مردم را دارد رفع کمبود این نواقص یک خدمت ارزشمند به مردم شهرستان است و در این خصوص اقدام کند.
جهت حل مشکلات شهرمان نیاز به تدبیر است نه کار سیاسی و بهتر است اعضا ارتباط مردمی داشته باشند و به درد مردم گوش کنند، بنابراین باید یک کار واقعی به عنوان وظیفه الهی و ملی انجام داد تا در افقی که در کشور پیش‌بینی شده این شهرهم از قطار توسعه عقب نماند.
تقویت و بهبود این فضاهای عمومی و پیشگیری از بروز مشکلات میتواند افزون بر کنترل عوارض مخرب، عامل مثبت در اذهان مردم در گرایش به تفریحات سالم هنگام گذراندن اوقات فراغت درپارکها به شمار آید.
از جمله مشکلات و کمبودهای اینگونه مکانها را می توان در این موارد نام برد:
نبود نمازخانه(مخصوصا جهت رفاه حال مسافرین)،کمبود روشنائی ، سرویس بهداشتی مناسب و عدم وجود پارکینگ مناسب؛که امید می رود توسط مسئولین مربوطه و باانجام مثبت کارها مشکلات در این زمینه مرتفع گردد.
با آرزوی موفقیت در آبادانی و پیشرفت شهر و حل مشکلات مردم عزیز شهرستان نکا
حسینعلی علی نژاد شهروند خیابان علمیه نکا

دیدگاه های این مطلب

10 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. خسته نباشید برادر اما هر قطاری مسافری خاص داره و فرق میکنه بستگی به این داره که کی بلیط داشته باشه وکی غیر مجاز سواره

  2. همه اینها درسته، ولی کو گوش شنوا که به این حرفها گوش بده،مثل حرفهای روزهای تبلیغات شورا که وقتی اومدن سرکار همه اون حرفها و قولهارو فراموش کردن.

  3. امیرعلی عبدالشاهی در گفت:

    سریال تازه واردها به کارگردانی مسعود رشیدی هرروز ساعت ۱۷/۰۰ از شبکه تبرستان

  4. ماشاا… اینقدر شهر ما مشکل داره که یکی دوتا نیست،اما هیچکس در پی حلش نیست و همه به فکر ماندگاری در روی صندلیشون هستن

  5. ۱۲۰ واحد آپارتمان در زینبیه (بهارستان) وجود دارد که پرسنل شرکت سیمان به بهترین نحو آنرا ساختند و جاده های عریض و فراخ ایجاد کردند که باید شهرداری از این نحو کار برای دیگر جاهای شهر نمونه گیری کند.
    اما علیرغم اینکه شهرداری و دیگر نهادهای ذیربط تا قران اخر از ما همه جور باجی گرفتند حتی حاضر نیستند روشنایی برای ما بیاورند و یا آسفالت کنند.
    لازم به ذکر است ۱۲۰ واحد معادل ۳ – ۴ روستای هزار جریب است که در دل نکاست اما از خدمات اولیه هم بدور است.

  6. یک مدرسه یا مسجد در انجا ساخته نشد .

  7. متاسفانه مسئولین در این شهر عوض اینکه ذهن مردم رو به سمت تفریحات سالم سوق بدن به طرف افزایش دغدغه های فکری بخاطر کارکرد ضعیفشون هدایت میکنند

  8. مصطفی نیکپور در گفت:

    اینجا مسئولین فقط در زمان انتخابات ارتباطات مردمی دارن نه در زمان دیگه ایی ؛امیدواریم این سخنان و نظرات به گوش مسئولین و عزیزان دست اندر کار برسه.؛البته اگه بروز باشند.

  9. امیدواریم که این نظرات به رویت این مسئولین برسه؛که اینقدر در حل مشکلات مردم بی خیال نباشند.
    آقای یدللهی ضمن تشکر از شما،تورو بخدا این خبرها رو به مسئولین مربوطه برسون تا شاید بیشتر در جهت حل مشکلات مردم کوشا باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *