روز قدس، نمادحمایت از آزادی و انسان ستمدیده است/ به قلم حسینعلی علی نژاد

بسم‌الله الرحمن الرحیم
و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین «سوره قصص، آیه ۵»
روز جهانی قدس ابتکار هوشمندانه پیشوای فقید انقلاب اسلامی، از یک سو نماد باور صادقانه نظام اسلامی به آموزه‌های دینی و از دیگر سو نماد حمایت از آزادی و انسان ستمدیده است؛ ابتکاری که آرمانهای دینی، انسانی، سیاسی و تاریخی امت اسلام را با قداست «شهرالله» پیوند داد و زمینه‌ساز بازیابی هویت اسلامی شد.
پیام روز قدس این است که اتحاد امت اسلام، تنها راه نجات فلسطین است. ارائه طرحهایی با ماهیت سازش و با این پندار که اسرائیل در برابر توافقهای بین‌المللی تسلیم خواهد شد و به قیمت واگذاری خودمختاری در بخشی از سرزمینهای اشغالی، از توسعه‌طلبی دست خواهد کشید، نشانه نشناختن ذات غاصبانه صهیونیسم جهانی است.
درروز قدس نه تنها مسلمانان، بلکه همه اقلیتها و انسان های آزادی خواه و ضد استعمار با حضور باشکوه خود بار دیگر بانگ آزادی خواهی را به گوش همه ی جهانیان خواهند رساند.
همشهریان عزیزمان در شهرستان نکا هم قاعدتا بهمراه ملت سرافراز ایران زمین به نشانه سرکوبی ستم و در حمایت همیشگی از آرمانها و رهبر معظم انقلاب اسلامی، امسال نیز در راهپیمایی روز قدس سنگ تمام خواهند گذاشت و برائت خود را از جرثومه‌های فساد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در زمین اعلام خواهند کرد.

به امید اتحاد هر چه بیشتر امت اسلام و به امید ظهور موعود جانها و جهانها حضرت حجت بن الحسن (عج).

دیدگاه های این مطلب

25 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آقای یداللهی عزیز باسلام وباآرزوی قبولی طاعات وعبادات وضمن عرض خسته نباشید .دوسایت خبری بلاغ وشمال نیوز اقدام به درج خبری با عنوان(حال و احوال پدر نوجوان‌ترین شهید نکا)نمودنداز جنابعالی خواهشمندیم تا شماهم اقدام به درج این خبر درسایت تان نمایید تابه وضعیت اسفناک این خانواده معظم ومعزز شهید رسیدگی کامل ومشکلات شان توسط فرماندارمحترم وبخشداران وشهردار ومسئولین محترم بنیاد شهید شهرستان حل گردد.باسپاس فراوان

  2. یداللهی مدیر سایت در گفت:

    سلام جناب ت ، چند توصیه برادرانه !!! اولا ازچیزی که کاملا اطلاع ندارید مطلبی ننویسید و یا بر زبان جاری نکیند دوم اینکه کاش صفحات دیگر سایت را فرق میزدید و دیدار معاون استاندار محترم بهمراه مدیران نکا را میخواندید سوم اینکه از عکس هایی که معلوم نبود با چه هدفی و یا خدای نکرده با هدف شکستن حرمت خانواده معظم شهید با شرایط آسفناک درج شده هیچ گاه کپی نخواهم کرد کاش نام خودتان را درج میکردید خدای ناکرده از گروهای معلوم الحال که نیستی و یا جنسیت را هم مشحص میکردی که از آسمانی یا زمینی هستی که از شما دعوت بعمل می آوردم . تنها ت چه مفهمی دارد مگر اینکه تصورمان به سمت و سویی برود که تب دارید ، بهر حال تشریف می آوردید از نزدیک به دیدار این خانواده محترم میرفتیم .بهرحال منتظر تماس بعدی شما خواهم بود بی شک شاید خدمت شمابیشترکارسازتر گردد تا اینکه ندانسته همکاران ما را در این وب سایت ، عقب مانده از قافله رسانه ایی مان دانسته و یا مدیران شهرستان را به بادانتقاد بگیرید. ن والقلم و ما یسطرون

  3. سلام
    من هرگز قصد توهین به کسی را نداشتم.حق باشماست خواهشمندم عذرخواهی مرا پذیرا باشید.

  4. محمد مهدی قلیان در گفت:

    با سلام چند سالیست متناوبا در راهپیماییهای نکا شرکت دارم ،تقاضا دارم از سازمان محترم تبلیغات و عزیزان نیروی انتظامی بیشتر تلاش در جهت تامین نظم وطمانینه بعمل آورند. مسابقه دو که نیست باید سنگین قدم برداشت تا هم رعایت حال مسن تر ها شود وهم صلابت بیشتری احساس شود باز هم ممنون از زحمات عزیزان

  5. این اقای علینژاد چیکاره است ……؟

  6. حسینعلی علی نژاد در گفت:

    آقا یا خانم ک.ج و خواننده نیوز نکااینکه یک مشت افاضات ایراد کرده اید باید بدانید که دارای لوده گی فکری هستید وامثال شما عددی نیستید که بخواهید نظری دهید.اینها، همه از عدم تمرین صحیح آزادی بیان است.
    شما خیلی کمتر از آن هستید که بخواهیداظهار نظر کنید.نزاکت داشته باشید و عقیده ی خود را در قالب ادب بیان کنید.

  7. اقای شهروند نکایی ماهم عرضه داریم وهم دانش مامیگم شغل این آدم چیه .اگه اینجوریه همه بیان توسایت کامنت بزارند .پس این سایت میشه کامنت دیگه بعدش بیان کلمات خودتان راعوض کنید.

  8. شهروند نکایی در گفت:

    ک.ج و خواننده نیوز نکا؛هر دو شما از سطح پایین فکری وفرهنگی برخوردارید که توان مباشرت محترمانه را در فضای مجازی ندارید؛از آنجا که مباحثت یا شما چیزی جز تلف شدن اوقات با ارزش نیست؛بنابراین وقتی دیگر به شما اختصاص پیدا نمی کندومجبورید با خود در این فضا مغاطله کنید.
    ضمن تشکر از برادر ارجمندم جناب آقای یداللهی
    که واقعا زحمات بیشماری را در جهت اطلاع رسانی دقیق اخبار و اطلاعات متقبل می گردند؛اجرکم عندا…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *