پیام شهردار نکا به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها /بدون اطلاع اصحاب رسانه

سید میرزا اسدی- شهردار نکا طی پیامی ۱۴ تیر ماه ،روز شهرداری ها و دهیاری های کشور را به فعالان عرصه مدیریت شهری و روستایی تبریک و تهنیت گفت .

پیام شهردار نکا بدین شرح است :

افتخار و اقتدار بی تلاش به دست نمی آید و سر بلندی بدون تدبیر و اندیشه میسر نخواهد شد. اکنون که ایران آباد اسلامی، با وجود دشمنی ها و تنگ نظری های شرق و غرب توانسته است با افتخار و اقتدار بر بلندای آبادانی و عزت قرار گیرد، تلاش های شبانه روزی جهادگران و ایثار متخصصانی است که خالصانه به خلق خدمت نمودند و آسایش و رفاه هموطنان را بر آسایش و رفاه خویش مقدم شمردند.

۱۴تیرماه، روز شهرداری ها و دهیاری های کشور را بر تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید که با الطاف الهی در راه خدمت به خلق، همواره موفق و مؤید باشید.
نیوز نکا » قابل توجه مخاطبین محترم ،این پیام در هیچ رسانه  ایی درج نشده است  گویا روابط عمومی شهرداری با ایجاد یک سایت  و گماردن چند پرسنل برای پوشش اطلاعات  و اخبار از دید و بازدیدها،خیال خودر ا از باب اطلاع رسانی راحت کرده  است .

البته این کارشان  چند حسن دارد .

۱-منبعد هیچ نقدی بر عملکرد شهرداری وارد نیست .آقایان میتوانندراحت تخت گاز برانند هیچ جا هم مشکلی وجود ندارد.

۲-با درج چند عکس از بازدید و سرکشی از پروزه ها همه خواهند  فهمید که عملکرد آنها چه میزان مورد رضایت شهروندان  است  .

۳-،فردا  روز ی خودشان را درگیر اصحاب رسانه هم نخواهند کرد .

۴-اینکه هرکسی خواست از عملکرد و فعالیتهای شهرداری  مطلع گردد رجوع کند به سایت شهرداری .

۵- کلی سطح شهر استنبرد و تابلو نسب شده دیگر نیاز به درج اطلاعات در روزنامه ها و جرائد و یاسایت ها نیست  علاوه بر آن در صورت نیاز چند تا داربست  می بندند اشکالی ندارد در مواقع طوفانی سقوط کرد سرو کله مرد م و یا خودروهای آنها داغون شد همه شهروندان در برابر حوادث بیمه اند .

۶-اینکه قبلا و یا اون قدیما که مردم مطلع بودند از عملکردشان اوضاع و احوال شهرداری شیر توشیر شد وای به روزی که کسی از فعالیتهای های آنها خبردار نباشد !!!!!

۷-پوزش این رسانه را بپذیرد که دیر متوجه شدکه در سایت شهرداری یک پیام قرار دارد . والا زودتر این ها اقدام به درج آن در پایگاه خبری شهرستان میکرد .

 

دیدگاه های این مطلب

15 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. المان چهارراه به کجا رسید .

  2. یه لطفی کنید دیگه با این دور برگردونا کار نداشته باشید ….. آخه کجای دنیا دیدید یه چیز درست و خراب می کنن دوباره جاش می سازن بودجه زیلد دارین سی متری رو راه بندازین

  3. تقصیر روابط عمومی شهرداری است که با رسانه های شهرستان تعامل ندارد.

  4. شما چه کار به آنها دارید تمام توان آنها همین حد بگذارید راحت باشند همیشه که نمی شه کار کرد شهر ما که به چیزی احتیاج ندارد تمام کارها را شورا دوره سوم انجام داد بقیه کارها انشاءالله شورای دوره بعد!!!!!!!

  5. (انصراف عضو شورای شهر ساری از قبول معاونت اداره كل ورزش )و اعضای شورای نکا چطور ؟

  6. از حدود ۱۲ نفری که در پی ریاست آ.پ بودند چه خبر ؟

  7. با عرض سلام و خسته نباشید
    شما اطلاع نداشتید؟!؟! متاسفم برای شما ، پس چه جوری پایگاه خبری هستید؟

  8. به شهردار دلسوز وباتجربه افتخار کنید

  9. دوستان یکی جواب این V.F رو بده هر خبری دیدم آخرش پرسیده رئیس اداره ….. کی عوض میشه. جوون مردم از دست رفت

  10. آخه شما که بلد نبودید ابرو درست کنید چرا زدید چشمو کور کردید.
    جابجایی دور برگردان اداره پست اشتباه بود واقعا الان خطرناک شده برای دور زدن باید تو صف ایستاد.

  11. ضمن تایید نظر آقا محمد مسلم است وقتی دو دور برگردان را مسدود کرده و ترافیک آن به این دوربرگردان غیر استاندارد انتقال داده شد موجب ترافیک می شود

  12. روستائي ريكا در گفت:

    مسئولان محترمي كه براي طرح هادي روستاها شعارهاي زيبايي ميدهند و روستائيان دلسوز هم از سر دلسوزي دربست در خدمتشان هستند پس چرا اين طرح در شهر اجرا نميشه گه ما مجبور نشيم همه روز در حال ساخت و ساز دور برگردون باشيم،اگه بخوان يه آماري از دور برگردونها توي دنيا بگيرن نكا ركورد ميزنه

  13. با عرض سلام خدمت شهردار محترم. لطفا پروژه ی سد لاستیکی را زودتر به پایان برسانید. حیف است از ظرفیت های رودخانه ی نکا استفاده نشود.

  14. روابط عومی هیات اسکیت شهرستان نکا در گفت:

    آقای اسدی
    بخاطر همایت های شما از ورزش اسکیت از شما سپاسگزاریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *