کشف هويت اين شهيد شما را شوکه ميکند

۲ سال از شهادت و مفقودي حميدرضا گذشته بود. خواهرش ديگر طاقت دوري نداشت؛ رفت کنار مزار شهيد پلارک، همرزم برادرش، او را به حضرت زهرا (س) قسم داد که خبري از برادرش حميدرضا به او بدهد. گفت: « به حميد بگو به خواب خواهرت بيا و خبري از خودت بده! شوکه شده بوديم»

2777_origth

خواهرش با گريه تعريف مي کرد: « فرداي آن روز خواب ديدم جمعيت زيادي در بلوار سردار جنگل در منطقه پونک تهران در حرکت هستند. صداي حميدرضا را شنيدم؛ گفت: «خواهر اين ها همه براي تشييع پيکر من آمده اند و به اذن خدا همه ي آنها را شفاعت خواهم کرد. بعد اشاره به عابري کرد که در کنار جمعيت بود اما توجهي به آنها و شهدا نداشت، گفت: « حتي او را هم شفاعت خواهم کرد… »

از خواب که بلند شدم فهميدم در بوستان نهج البلاغه تهران شهيد گمنام تشييع و تدفين کرده اند.بعدها با پيگيري خانواده ي شهيد و آزمايشات DNA هويت اين شهيد اثبات شد.اگر به بوستان نهج البلاغه تهران رفتيد، در کنار مزار شهيدِ وسط يادمانِ شهداي گمنام که متعلق به يکي از ريشوهاي با ريشه ، شهيد حميدرضا ملاحسني است، براي نويسنده اين مقاله هم دعا کنيد.

منبع: کتاب راز رجعت، نشر صرير

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. به خودم می بالم در سرزمینی زندگی می کنم که خون این قهرمانان عزیز ، ایران سرفراز رادر برابر تعدی دشمنان روح و نفسی تازه بخشیده تا دنیا بداند که ایران همیشه پاینده است و خون این شهدا جاوید الاثر
    روحشان شاد و جایگاه ابدیشان رفبع باد امین

  2. شهیدان شافع روزالستند
    که باروح حسینی عهدیستند
    زخون پاک خویش آسان گذشتند
    شراب وصل نوشیدند ومستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *