گردهمائی اعضای صنف فروشندگان لوازم خانوادگی نکا /عکس
تاریخ انتشار خبر : ۹۳/۰۲/۳۰
خلاصه خبر : اعضای صنف فروشندگان لوازم خانوادگی نکا با مدیریت شرکت سرد آورد این هفته در هتل میلاد نکاگرد هم آمدند .
به گزارش نیوزنکااواخر هفته گذشته اعضای صنف فروشندگان لواز م خانگی بامدیریت سرآورداین شهرستان باهدف تبادل و هم اندیشی در حوزه کاری خود ، درهتل میلاد نکا گرد هم آمدند .
در این گردهمایی یک روزه محمد جلالیان رئیس اتاق اصناف شهرستان نکا، عین الله چینیان رئیس صنف لوازم خانگی نکا و همچنین اعضای صنف لوازم خانگی شهرستان ها نکا و میاندرودکه به میزبانی شرکت سرد آورد معرفت در هتل میلاد حضورداشتند درخصوص نحوه خدمات رسانی و نیز تاکید بر مشتری مداری به بحث و تبادل نظر پرداختند .
در ابتدای گرد همایی ،آقای عیسی معرفت پور مدیریت شرکت سرد آورد ضمن خیر مقدم گویی به مهمنان و حضار در این جلسه با معرفی بیشتر این شرکت و خدمات چند ساله خود در شهرستان نکا و حومه و همچنین شرکت هایی که خدمات آنها را دراختیار دارد توضیحاتی را ارائه نمود و درادامه افزود در سال ۹۳ با گستره شدن کار این شرکت و اضافه کردن فازجدید قرارداد برای پشتیبانی از تاسیسات سرمایشی شرکت های سیمان مازندران در نکا، متمع اقتصادی هاشمی نژاد و بندرامیرآباد-شرکت نفت خزر همچنین حفاری شمال و صدرا فشار کاری فراوان نیاز به جدا سازی بخش خدمات گارانتی لوازم خانگی بود که جناب آقای حمزه پور منبعد این مسئولیت خطیر را عهده دار خواهند بود .
در ادامه این گردهمایی عین الله چینیان به نیابت از طرف آقای جلالیان به نحوه برخورد فروشندگان با خدمات با خریداران مطالب مبسوطی را ارائه دادند .
وی در این باره خاطر نشان کرد:در بعضی از مواقع در امر خدمات رسانی نمایندگی به اشکالاتی از جمله تامین قطعات مواجه می شود که باعث نگرانیهایی در بین خریداران می گردد که باید از ناحیه فروش آرامش به آنان و از طرف خدمات پیشگیری جدی صورت گیرد.
رئیس صنف لوازم خانگی برقراری جلسات بیشتر مابین فروش و خدمات را خوب و سازنده دانسته و از آقای عیسی معرفت پور بخاطر برگزاری این گرد همائی قدردانی کرد.
اودر پایان صحبت های خود ، از مدیر جدید خدمات پس از فروش ، بعنوان یک فرد پرانرژی ، پر توان و فردی مورد اعتماد رئیس اتاق اصناف و مجمع صنف لوازم خانگی دانسته است.
در بخش پایانی این گردهمای حمزه پور مدیر جدید خدمات از ابراز محبت دوستانش به او تشکر کرد و از اعضای مجمع خواست تا دست در دست همه دهند و در ارستای خدمات به خریداران گانهای مثبتی برداشته که مورد رضایت مشتریان فراهم اید و با کاشت بذر اعتماد در اارائه خدمات و نیز مشتری مداری در این شهرستان و شهرستانهای مجاور بعنوان یک فرهنگ نهادینه گردد.
مدیر خدمات شرکت سرد آورد: از جلسات آموزشی این مجمع در راستای افزایش اطلاعات فروشندگان از کالا های خانگی از طرف بخش خدمات این شرکت خبر داد.
حمزه پور در پایان از مهندس خلیلی مسئول خانه عمران شوراهای استان و آقای معافی نماینده دهیاری های شهرستان میاندرود به عنوان مهمانان ویژه تشکر کرد.
در پایان این گرده همائی ضمن پذیرائی از مهمنان محترم شرکت کننده در این جلسه هدیه ایی به رسم یاد بود از طرف شرکت سرد آورد توسط حمزه پور به اهدا شد.
یعنی نکا فقط ۱۰ نفر فروشگاه لوازم خانگی دارند؟ پس بقیه چرا نیومدند؟
منتاسفانه خدمات دهی بعد از فروش در این مجموعه خیلی ضعیف است
در فروشگاه های لوازم خانگی حداقل فروشندگان باید کمی نخصص فنی داشته باشند
موقع مراجعه بجای راهنمایی فنی ، صحبت از مدلهای پرداخت پول یا قسط می کنند
بعضی از این فروشندگان هنوز نمی دانند تلویزوین ۴۰ اینچ یعنی چه؟
فرق led و lcdچیه؟
ما در قبال پرداخت پول توقع خرید یک جنس خوب و دست اول داریم در بعضی مواقع متاسفانه چند روز بعد از خرید ، باید به نمایند گیها مراجعه نموده تا مشکلات بوجود آمده رفع گردد که نمایندگیها هم ماشاا… برای خودشان مملو از ارباب بازی و منم منم کردن هستند
گارانتی ها هم شامل چیزی می شود که درصد بوجود آمدن مشکلش خیلی پایین است
در هر حال فروشندگان لوازم خانگی بیشتر به کالا های با کیفیت نوجه کنند تا تبلیغ منفی برایشان بوجو نیاید
حداقل در یک مکان دیگر سر رسید ها را تقسیم میکردید.و اصلاً نیاز به عکس گرفتن نبود
ضمن عرض تبریک به جناب آقای حمزه پوربرایشان درادامه راه آرزوی موفقیت دارم
اقای حمزه پور تبریک واقعا لیاقتش را داری
منم سررسید میخوام 🙂
کار شایسته و به جایی بود.
جا داره از اقای حمزه پور تشکر کنم
با ضمن تبریک به آقای حمزه پور، امیدوارم مثل همیشه خدمتگزار خوبی. برای همشهریهای عزیز نکایی باشید. از راهنمایی ها و اطلاع رسانی خوب و مفید شما و آقای معرفتپور کمال تشکر را دارم. برای شما آرزوی موفقیت دارم
مدیر خدمات باید اولا یک تکنسین قابل باشد دوما با حوصله و صبور باشد و انرژی بالایی داشته باشد که من در اولین برخوردم با ایشان این موارد را در او دیدم. آقای حمزه پور ضمن تبریک به شما آرزوی سربلندی و سر افرازی را برایتان دارم
متاسفانه بعضی از فروشنده های این صنف فقط دنبال فروختن هستن خدمات پس از فروششون زیر صفره جالب اینجاست که بعد از فروش نمایندگی که خودشون معرفی میکنن هم قبول ندارن ……………..
باسلام.بعد ازخرید یک کالا مهمترین دغدغه مردم خدمات پس از فروش آن ” تعمیر و نگهداری میباشد که دراین قسمت به افرادی دلسوز- منصف – مشاور – صادق ومردمی که آقای رضا حمزه پور نمونه عینی در این مبحث در شهرستان نکا میباشد . لذا بدینوسیله از زحمات ایشان تقدیر بعمل می آید . باتشکر
یدالهی عزیز مطالب انتقادی ما رو حذف نکن. در حرفه شما این کار روا نیست که سانسور خبری کنید وهرچی رو دوست ندارید سلیقه ای برخورد کنید و حذف کنید و این رو بدونید که سایت خبری جدید در نکا راه اندازی بشه( که نزدیکه ) شمافقط باید بری صدرانیوز خبرگزاری کنی
با سلام خدمت برادر گرامی خبرنگار محترم شهرستان نکا و حومه جناب اقای یدالهی عزیز : به نظر بنده سعی کنید از مطالب مطرح شده در اینگونه جلسات بیشتر بنویسید و عکس هم به اندازه باشد . باتشکر خسته نباشید