گاف بزرگ خانم بازیگر /تصاویر

ادبیات متفاوت رسانه‌های اصول‌گرا در برخورد با این تصمیم لیلا حاتمی است که تنها از عبارت: “غیرمتعارف” استفاده کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران نوشت: حضور بازیگر زن سینمای ایران در شصت و هفتمین دوره جشنواره کن، با حاشیه هایی همراه بود.

در افتتاحیه این مراسم و همزمان با اولین نمایش جهانی فیلم گریس از موناکو، لیلا حاتمی در کنار ۸ داور دیگر بخش مسابقه حضور داشت که خانم بازیگر در کمال تعجب با انجام رفتاری غیر متعارف، سوالات و ابهامات بسیاری را در بین مخاطبان ایجاد کرد.

تصاویری که در رسانه‌های خارجی منتشر شده نشان می‌دهد لیلا حاتمی در زمان مواجهه با رئیس فستیوال فیلم کن با دراز کردن دستش، پبش قدم رفتار غیر عرف و نامناسبی می‌شود!

جالب توجه آنکه این رفتار نامناسب به سرعت توسط رسانه‌های ضد انقلاب و معاند نیز به صورت گسترده پوشش خبری داده می‌شود.

4321 - Copy

فقثصض - Copy

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ

دیدگاه های این مطلب

12 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. شهروند نکایی در گفت:

    🙂

  2. اینم یک بازیگر و چرخنده هم یک بازیگر اما این کجا و آن کجاااا
    دروود بر بازیگران خوش غیرت ..

  3. سلام
    در سای که به نام سال فرهنگ نام گرفت این کارهای شنیع و غیر متعارف اون هم از سوی کسی که به اصطلاح دارای ارزش فرهنگی و اجتماعیست و نماینده مردم کشور اسلامی ایران هست نشان دهنده بی توجهی خود این افراد و مسئولین مربوطه می باشد.
    لزاء ما خواستار برخورد جدی دستگاه محترم قضاء با چنین حرمت شکنانی هستیم.

  4. خاتمی هم به زنای خارجی دست داد رییس جمهور جمهوری اسلامی بود از یک بازیگر چه انتظاریه؟

  5. آقای محسن حرف شمادرست ولی اشتباه دیگران دال بر بی اهمیتی آن برای تکرار آن نمیشود …. این بازیگر زن بعنوان نماینده کشورمان بود که متاسفانه فرهنگ وشان اسلامی این سرزمین رو زیر پا گذاشت . هرچند به نظرم اون جوگیر شده بود…..

  6. من با حرف آزاد و فرهاد در بالا کاملا موافقم . یک بازیگرایرانی نماینده فرهنگی این مملکته که متاسفانه هرکی میره اون طرف به یک طریقی فراموشی میگیرن البته بعضی ها همه نه .

  7. محسن جان بابا
    داش محمود احمدی نژادت رو هم بگو که مادر چاوز رو بغل کرده بود، رییس جمهور حمهوری اسلامی و اصـــولـــگـــرا هم بود چه برسه به لیلا خانوم.

  8. هرچی میکشیم از همین عرف لعنتیه ایرانیهاپنهانی هرکاری کنند ایرادی نداره چون کسی نه دیده ونه شنیده که اتفاقا همین اشخاص تریبونی میشن واسه تبلیغات حرکات یکی مثل لیلا حاتمی… ۸سال شخص دوم مملکت مابه هر مملکتی رفت ایران وایرانی رو زيرسوال برد وبه مسخره گرفت ننه چاوز وبغل کرد گفتند دروغه و دسیسه است کلا جنس ما ایرانیهای بافرهنگ واصیل همينه فقط خدانکنه مورد اینچنینی گیربیاریم یهو همه باایمان وباخدامیشن دموکراسیه ديگه….

  9. خانم یلدا حرف شمادرست ولی اشتباه دیگران دال بر بی اهمیتی آن برای تکرار آن نمیشود …. این بازیگر زن بعنوان نماینده کشورمان بود که متاسفانه فرهنگ وشان اسلامی این سرزمین رو زیر پا گذاشت . هرچند به نظرم اون جوگیر شده بود…..

  10. همينه ديگه هر كي ميره اونور چون ميبينن كسي دور و برشون نيس و آزادن هر كاري دوست دارن انجام ميدن خاتمي احمدي نژاد نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *