روابط عمومی آنلاین نیاز هر سازمانی است

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:روابط عمومی آنلاین نیاز هر سازمانی است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران با اشاره به پایان یافتن دوره روابط عمومی سنتی، بر آنلاین شدن روابط عمومی‌ها برای نیل سریع‌تر اهداف سازمانی تاکید کرد و گفت: روابط عمومی آنلاین نیاز هر سازمانی است.

احمد مظفری صبح امروز در همایش مسئولان روابط عمومی و مدیران دستگاه‌های اجرایی قائمشهر چهار ویژگی توانایی در تصمیم‌گیری‌ها، استفاده از تخصص و تجربه، تدوین برنامه کوتاه و بلند مدت، توانایی کنترل و سازماندهی فعالیت‌ها و تاثیر بر سازمان‌ها را از شاخص‌های مدیریت روابط عمومی‌ها عنوان کرد.

وی در بحث شایستگی مدیریتی روابط عمومی‌ها اظهار داشت: فردی که نتواند با مدیر و همکار خود به شایستگی رفتار کند از برقراری ارتباط با دستگاه‌های دیگر و مردم ناتوان است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران خدمت بی‌منت، ارزش مداری را مبنای عملکرد روابط عمومی‌ها دانست و شناخت نقاط قوت و ضعف و شناسایی تهدیدها و مشکلات سیستم‌های مربوطه را وظیفه ذاتی آنان اعلام کرد و ادامه داد: روابط عمومی‌ها مغز متفکر سازمان‌ها عنوان کرد و هدفمندی، نظم و قانونمندی را برای آنان مهم دانست.

وی با اشاره به تاکید دولت یازدهم بر اینکه از غلو و ارائه اخبار دروغ به مردم به شدت پرهیز شود، اذعان داشت: امید بخشی و پرهیز از یاس بخشی در جامعه مورد تاکید دولت است.

مظفری نتیجه انتقاد را اصلاح جامعه بیان کرد و تخریب را مایه یاس و نومیدی خواند و افزود: رسانه‌ها زیر ساخت پیشرفت هر کشور هستند و انتظار است به کمک مدیریت استان بیایند.

وی با بیان اینکه دیگر دوران پیام‌های یک‌طرفه به پایان رسیده تاکید کرد: روابط عمومی باید با ارتباط سازنده و پایدار برای رسیدن به اهداف سازمانی تلاش کند.

مظفری با اشاره به اینکه دیگر توجه به روابط عمومی سنتی گذشته پاسخگوی نیازها نیست و روابط عمومی مدرن باید به سمت آنلاین شدن حرکت کند، افزود: پرتال روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان راه‌اندازی شد.

در این همایش از مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان قائمشهر با اهدای جوایز قدردانی شد.

فارس

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آقای مظفری مدیر لایقی هست برایش آرزو ی موفقیت داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *