روابط عمومی آنلاین نیاز هر سازمانی است
تاریخ انتشار خبر : ۹۳/۰۲/۲۹
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران:روابط عمومی آنلاین نیاز هر سازمانی است
مدیرکل روابط عمومی و امور بینالملل استانداری مازندران با اشاره به پایان یافتن دوره روابط عمومی سنتی، بر آنلاین شدن روابط عمومیها برای نیل سریعتر اهداف سازمانی تاکید کرد و گفت: روابط عمومی آنلاین نیاز هر سازمانی است.
احمد مظفری صبح امروز در همایش مسئولان روابط عمومی و مدیران دستگاههای اجرایی قائمشهر چهار ویژگی توانایی در تصمیمگیریها، استفاده از تخصص و تجربه، تدوین برنامه کوتاه و بلند مدت، توانایی کنترل و سازماندهی فعالیتها و تاثیر بر سازمانها را از شاخصهای مدیریت روابط عمومیها عنوان کرد.
وی در بحث شایستگی مدیریتی روابط عمومیها اظهار داشت: فردی که نتواند با مدیر و همکار خود به شایستگی رفتار کند از برقراری ارتباط با دستگاههای دیگر و مردم ناتوان است.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران خدمت بیمنت، ارزش مداری را مبنای عملکرد روابط عمومیها دانست و شناخت نقاط قوت و ضعف و شناسایی تهدیدها و مشکلات سیستمهای مربوطه را وظیفه ذاتی آنان اعلام کرد و ادامه داد: روابط عمومیها مغز متفکر سازمانها عنوان کرد و هدفمندی، نظم و قانونمندی را برای آنان مهم دانست.
وی با اشاره به تاکید دولت یازدهم بر اینکه از غلو و ارائه اخبار دروغ به مردم به شدت پرهیز شود، اذعان داشت: امید بخشی و پرهیز از یاس بخشی در جامعه مورد تاکید دولت است.
مظفری نتیجه انتقاد را اصلاح جامعه بیان کرد و تخریب را مایه یاس و نومیدی خواند و افزود: رسانهها زیر ساخت پیشرفت هر کشور هستند و انتظار است به کمک مدیریت استان بیایند.
وی با بیان اینکه دیگر دوران پیامهای یکطرفه به پایان رسیده تاکید کرد: روابط عمومی باید با ارتباط سازنده و پایدار برای رسیدن به اهداف سازمانی تلاش کند.
مظفری با اشاره به اینکه دیگر توجه به روابط عمومی سنتی گذشته پاسخگوی نیازها نیست و روابط عمومی مدرن باید به سمت آنلاین شدن حرکت کند، افزود: پرتال روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان راهاندازی شد.
در این همایش از مسئولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی شهرستان قائمشهر با اهدای جوایز قدردانی شد.
فارس
آقای مظفری مدیر لایقی هست برایش آرزو ی موفقیت داریم