رجبی:روابط عمومی ها تابلو وپیشانی ادارات هستند

رجبی فرماندار نکا گفت: روابط عمومی‌ها پیشگام در اجرای فرهنگ مدیریت جهادی باشند تا در برای شکوفایی و نهادینه کردن مدیریت جهادی همه جانبه تلاش شود.

به گزارش نیوزنکا: علی رجبی ظهر امروز در نخستین نشست شورای جدید روابط عمومی نکا اظهار داشت: مدیریت جهادی از مسائل مشکل و طاقت‌فرسایی است که باید همچون دوران جنگ با تمام توان وارد شد و کسانی که تحمل این جهاد را ندارند نمی‌توانند ادامه مسیر دهند.

وی بیان داشت: ماموریت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، تشکیل اتاق فکر و برنامه‌ریزی در تبیین ابعاد مختلف عزم ملی و مدیریت جهادی است که باید در این رابطه پیش‌تر از دیگران حرکت کنند.=

رجبی ادامه داد: ایجاد حساب مشترک، برگزاری منظم جلسات ماهانه، بازدید از ادارات و روسای ادارات و بازرسی روابط عمومی‌های ادارات از مسائل مهم در رونق بخشی به کار شورای روابط عمومی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه کم‌کاری روابط عمومی‌ها باید توسط شورا پیگیری و بررسی شود، اضافه کرد: باید روابط عمومی‌ها در راستای وظایف خود عمل کرده و همچنان که روابط عمومی‌ها کم‌کار معرفی می‌شوند فعالان این عرصه نیز تشویق شوند.

فرماندار نکا یادآور شد: باید با فرهنگ‌سازی مناسب و ورود روابط عمومی‌ها و اطلاع‌رسانی نقاط بکر و دیدنی نکا به درستی به مسافران شناسانده شود.

رجبی ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی مناسب روابط عمومی‌های شهرستان با همت شورای روابط عمومی فعال شوند تا حداقل از ۶۰ روابط عمومی شهرستان نیمی فعال و پویا باشند.

وی گفت: کار فرهنگی از مسائل مهمی است که با اولویت قرار دادن آن می‌توان به پویایی روابط عمومی‌ها و سازمان مربوطه امیدوار بود.

مسئول روابط عمومی فرمانداری نکا نیز با معرفی اعضای جدید شورای روابط عمومی نکا که در هفته گذشته معرفی شدند، گفت: اتحاد و همبستگی و حرکت در جهت رو به تعالی و کاهش معضلات شهرستانی از اهداف مهم این شورا است.

مصطفی باقری بیان داشت: فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و انعکاس اخبار دقیق و به‌ هنگام، فرهنگ‌سازی مناسب و تعامل همه جانبه با مسئولان و روابط عمومی‌ها و تقویت ارتباط دوسویه مردم و دولت از مسائل مهمی است که مورد توجه این شورا است.

وی گفت: از هم‌اکنون برنامه‌ریزی برای نشست‌های مختلف ماهانه با حضور روسای ادارات مختلف انجام شده تا با هم‌افزایی برای رفع مشکلات گام برداشته شود.

DSCN9058

DSCN9052

DSCN9048

DSCN9050

DSCN9051

DSCN9037

DSCN9038

DSCN9039

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. باقری چاله پل در گفت:

    تشکر از فرماندار محترم ولی کو گوش شنوا جناب

  2. باقری چاله پل در گفت:

    تشکر از فرماندار محترم وکاردان ولی کو گوش شنوا جناب

  3. همه گویند ،روابط، عمومی
    دهند آماروارقام نجومی
    ولی گویند ارباب جراید
    شودترویج رفتار غلومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *