نظری در مراسم شهید لازری :شهدای ما با داشتن منطق ثابت به پیروزی رسیدند

حجت الاسلام مختار نظری نماینده ولی فقیه در سپاه کربلامازندران شامگاه امروز در مراسم یادواره سردار شهید عزیزالله لازری که در سالن امیرالمومنین(ع)اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطرامام و شهدا گفت : شهدای ما نمونه های زهد و پارسایی در جامعه هستند که با ایمان قوی، تقوای الهی ، وارستگی و همچنین با حب اهل بیت با دشمنان اسلام جنگیدند و مشکلات زندگی آنها را از راه امام وانقلاب بازنداشت و مقتدرانه در ۸ سال جنگ حق علیه باطل پیروز شدند.
حجت الا سلام مختار نظری افزود:عزت و اقتدار و تمام پیشرفت جامعه اسلامی ما مرهون خون پاک شهدا است.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا گفت:شهدای ما با داشتن منطق ثابت به پیروزی رسیدند ومنطق ثابت همان منطق ولایتمداری و شهادت است و امروز نیزوظیفه ما این است که دست از این منطق برنداریم وپشت ولایت فقیه باشیم و از آرمان های شهدا دفاع وپیروی کنیم.
وی تصریح کرد: امروز دیگر مرز ایران مرز جغرافیایی نیست بلکه مرزها ایران در لبنان ، سوریه و فلسطین نیز گسترده شد است و جوانان و بسیجی های ما در این مرزها با استکبار جهانی در ستیز هسنند.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا اظهارداشت:شهدا به ما آموختند که ما می توانیم در سایه توکل به ذات الهی کشو را بسازیم و امسال که مزین به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است همه در ترویج فرهنگ شهادت وعمل به وصیت نامه شهدا سهیم باشیم و از ولایت فقیه در همه عرصه ها دفاع و پشتیبانی کنیم.
حجت الا سلام نظری افزود: همه مسئولین باید فرهنگ شهادت ،ایثار،ازخودگذشتگی،ولایتمداری را به نسل های بعد به خصوص نسل جوان به درستی منتقل کنند.

قبل از سخنان ایشان سرهنگ رمضانی فرمانده سپاه ناحیه نکا نیز گفت:انقلاب ما حاصل خون های شهداست و همه ما به این شهدا مدیونیم
سرهنگ رمضانی افزود:دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت ما می ترسد و تلاش می کند جوانان ما را از انقلاب و شهدا دور کنند که همه ما به خصوص جوانان ما باید اگاه باشند و همان بصیرت انقلابی را داشته باشند تاتوطئه های شوم دشمنان انقلاب خنثی شود.
وی تصریح کرد: سرداران شهید سرداران بی ادعا هستند و وظیفه ماست تا با خواندن وصیت نامه های شهدا و عمل کردن به وصیت نامه های آنها و همچنین شرکت دراین مراسم های معنوی یاد وخاطرشان را زنده نگه داریم.
یادآورمی شود:شهیدعزیرالله لازری متولد اول فروردین سال ۱۳۴۱ درروستای زنگت علیااز بخش هزار جریب شهرستان نکا به دنیا آمد،
در ۱۸ سالگی به عضویت سپاه درآمد در ۲۳ سالگی ازدواج کرد و در تاریخ هفتم اردبیهشت ماه سال ۶۶ درسن ۲۶ سالگی در عملیات کربلای ۱۰ در بانه به شهادت رسیدند.
از نکات قابل توجه در زندگی این شهید بزرگوار این است که ایشان در پنجم ماه رمضان به دنیا آمدند ودر پنجم ماه رمضان نیز به شهادت رسیدند.

دیدگاه های این مطلب

9 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. رضاحمزه پور در گفت:

    مراسم باشکوهی بود آقای صفرپور و همکارانشان واقعا زحمت کشیدن باسلام خدمت برادر عزیزم آقای یداللهی عکسهای ای مراسم رو چرا پوشش ندادین؟

  2. شهیدان فاتحان شب نوردند
    دعاکردندزین ره برنگردند
    زماپرسش نمایند هرشب وروز
    به مردم گوی زبعد ماچه کردند

  3. گرامی میداریم به تمام شهدا ایران زمین به خصوص سردار لازری…..

  4. برای شادی روح شهدا صلوات…

  5. شهدا عندهم برزقون هستند.
    گرامی باد یاد و خاطره شان.

  6. هیت قمربنی روستای لیمونده در گفت:

    هیت قمر بنی هاشم روستای لیمونده یاد سردار لازری راگرامی می دارد.روحش شاد

  7. رضاحمزه پور در گفت:

    آقای یداللهی بعضی موارد مانند دیدار رئیس شورای شهر با خبرنگاران عکسهای تکراری فراوان داشتید ولی بعضی موارد مثل خبر یادمان سردار لازری باحضور بیشترین مسئولین نکایی شامل: نماینده مجلس . فرماندار نکا . فرمانده سپاه . بیت آیت الله لائینی . و دیگر مسئولین ادارات شهرستان و حتی از فرزندان آن شهید بزرگوار نه عکسی زده شد نه نامی برده شد. چرا دوست گرامی

    • با سلام قصور ما را بپذیرید من عکس نمی گیرم ، ضمن اینکه عکاس ما اظهار داشتند رم دچار مشکل فنی شده عکس ها را نمایش نمی دهد و از این بایت هم پوزش خواستند و تلاش خواهیم نمود بصورت جداگانه به موضوع شهید و بصورت کامل تری پرداخته شود زهی افتخار برای ما در این مسیر کار کردن بنا داریم تا چند روزآینده عکس های جالبی از مراسم را بصورت تصویری کار کنیم

  8. سلام من فرزند این شهیدم،از شما تشکر میکنم انشاالله موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *