گرامیداشت روزصنعت برق، وكار و كارگر درنیروگاه شهید سلیمی نکا

به گزارش نیوز نکا ،مراسم گرامیداشت دهم اردیبهشت روز صنعت برق و دوازدهم اردیبهشت روز جهانی كار و كارگر در نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شد .
در این مراسم كه با حضور كاركنان در نماز خانه نیروگاه برگزار شد ۳۲نفر از كارگران نمونه شركت های کارگستر ، صنیر و مدیرت تولید برق نکا معرفی و جوایزی به آنان اهداء شد.
دکتر طالبیان ، مدیرعامل شركت ضمن عرض تبریك روز صنعت برق، روز كارگر و روز معلم در بخشی از سخنان خود گفت: به كار بدون علم و دانش نمی توان كار گفت و یكی از معیارهای كارگر نمونه این است كه كارش همراه با علم و دانش باشد. معیار دیگر كارگر نمونه، احساس رضایت از كاری است كه انجام می دهد. خداوند هم وقتی خلقت را انجام داد، فرمود: فتبارك الله احسن الخالقین یعنی به قدری قشنگ این كار را انجام داد كه به خودش تبریك گفت. پس نتیجه می گیریم اگر از كاری كه انجام می دهیم احساس رضایت داریم، میتوان مطمئن بود كه آن كار درست است. و با اشاره به ظریفیت تولید نیر وگاه نکا اذعان داشت : نیروگاه شهید سلیم نکا در ۴ واحد ۴۴۰ مگاواتی و قدرت ۱۷۶۰ مگاوات و دو واحد ۶/۱۳۷توربین گاز و با تولید ۲۲۱۴ مگاوات برق جز بزرگترین نیروگاه های خاورمیانه میباشد .
یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز در این مراسم اتکا به خداوندی ملت ایران را عامل رشد و توسعه کشور دانست و در ادامه خاطر نشان کرد : آنچه ملت مارا در جریان طبس و نیز تحریم نجات داده است امداد الهی و توجه حضرت حق بوده است .
وی بسیاری از مشکلات اقتصادی جامعه را سیاست تقابلی دولت قبل عنوان کرد و در ادامه گفت: تصمیم های بدون تدبیر گذشته و نیز تحریم ها سبب مشکلات اقتصادی مردم شده است .
او گفت: امروز مردم ما در شرایط آرام و کشور بر اساس اندیشه های دینی اداره میگردد.
یونسی در ادامه افزود : جایگاه کار و کارگری بسیار مقدس است و صاحبان کارگاها و مدیران همواره لازم است از توجه به معیشت و رفاء این قشر زحمت کش غافل نشوند و بر پایه عدل و قسط حقوق آنها را پرداخت نمایند .
یادآور میشوم در پایان از ۳۲ کارگر نمونه نیروگاه شهید سلیمی نکا با اهدای هدیای تجلیل شده است .
در پایان مراسم ١٩ نفر از كاركنان شركت بعنوان كارگر نمونه معرفی شدند و لوح سپاس و جوایز خود را از دست مدیریت عامل و معاونین شركت دریافت كردند.

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ای کاش آقای یونسی کمی انصاف به خرج میدادند . این جمله مقام معظم رهبری در آخرین دیدارشان با دولت دهم است : (هشت سال کار کردید، تلاش کردید، کارهاى خوبى انجام گرفت، تحمل زحمات کار شبانه‌روزى را شماها نشان دادید؛ یعنى دیده شد، احساس شد، همه فهمیدند که رئیس‌جمهور محترم و همکارانشان در دولت حجم کارشان بسیار بالا و پرشتاب نسبت به همه‌ى دوره‌هاى دیگر بود و هست؛ این نقطه‌ى برجسته‌اى است که نباید این را نادیده گرفت. همه‌ى کسانى که می‌خواهند درباره‌ى دولتها، درباره‌ى کابینه‌ها، درباره‌ى رؤساى‌جمهور قضاوت کنند – چه پیش خودشان، چه در منظر عموم – و نظرى بدهند، خوب است به این نکته هم توجه کنند: حجم کار بالا و تلاش خستیگی‌ناپذیر و اعراض از آسایش‌ها و آسودگی‌ها و امتیازاتى که معمولاً مسئولان کشورها در دنیا دارند؛ استراحت می‌کنند، تفریح می‌روند، امتیاز می‌گیرند؛ اینها را نخواستن، ندیدن، طلب نکردن، امتیاز بزرگى است که این دولت بحمدالله از این امتیاز برخوردار بود.)
    و … همه دولت ها روزی قضاوت خواهند شد …

  2. روز کارگر گرامیباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *