انتخابات شورای روابط عمومی درنکا برگزار شد

به گزارش نیوز نکا علی رجبی فرماندار شهرستان نکا صبح امروز در مراسم انتخابات شورای روابط عمومی دستگاهای اجرایی این شهرستان وظيف تك تك نهاد هاي دولتي كمك به حوزه اجرايي دانست و در ادامه از روابط عمومی ها بعنوان حافظ دستگاها و پل ارتباطی بین مدیران و مردم یادکرد .
فرماندارشهرستان نكا در جلسه شوراي روابط عمومي اين شهرستان با تاكيد بر حضور واقعي و همه جانبه روابط عومي ها درتمام عرصه هاي گفت: مهمترين‌ وظيفه‌ روابط عمومي‌ در درون سازمان و ادارات محافظ مديران است و همچنين شناخت‌ افكار عمومي‌ و نفوذ در آن‌ براي‌ جلب‌ رضايت‌ افكارعمومي‌ نسبت‌ به‌ سازمان‌ است‌ كه‌ هم‌ در درون‌ سازمان‌ و هم‌ در بيرون‌ از سازمان‌ دنبال‌ مي‌شود.
رجبي افزود: سايت روابط عمومي فرمانداري شهرستان نكا بايد جامع ، كامل ، به روز و جامع تر و كامل تر از گذشته باشد و همه اداره ها بايد دراين حوزه به روابط عمومي كمك كنند.
وي با بيان اينكه مسئولان روابط عمومي ها وظيفه خود را جدي بگيرند تصريح كرد: وظيف تك تك نهاد هاي دولتي كمك به حوزه اجرايي است و تضيف يك نفر موجب تضعيف شدن كار گروهي مي شود.
فرماندار شهرستان نكا بر شركت‌ اعضاي روابط عمومي ها در جلسه‌هاي‌ مهم‌ ادارات به‌ منظور آگاهي‌ از سياستها، خط مشي‌ها، برنامه‌ها وروند فعاليتها و نيز آگاهي‌ از نتايج‌ ساير نشستها و گردهمايي‌ها و جلسه‌ها تاكيد كرد.
باقري مسئول روابط عمومي فرمانداري شهرستان نكا نيز در اين جلسه گفت: هر سازمان و اداره اي بدون روابط عمومي ارزشي نخواهد داشت و از روابط عمومي ها خواست اطلاعات را به صورت دقيق وشفاف به مطبوعات و مردم منعكس كنند و با فرمانداري شهرستان همكاري بيشتري داشته باشند.

download
6f37918316c428e83362ed5eebb78719_L
د شایان ذکر است قبل از سخنان فرماندار نکا مصطفی باقری مسول روابط عمومی و اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا در این جلسه بیان داشت: روابط عمومي به عنوان يك نهاد ارتباطي مي باشد بنابراين روابط عمومي نقش بسيار حساس است زيرا از يك سو بايد روند حركت در سازمان متبوع خود در بخش هاي مختلف توجه ويژه داشته باشد و از سوي ديگر فعاليت ها را به مردم و جامعه منعكس كند.
باقری در ادامه گفت: روابط عمومي يك واحد پويا است و حيات سازمان مستلزم فعاليت مداوم روابط عمومي هاست و سازمان بدون روابط عمومي پويا موفق و اثر بخشي نخواهد داشت.
باقري همچنين از عدم وجود پست روابط عمومي در ادارات و عدم همكاري بعضي از اعضاي شوراي روابط عمومي با دبيرخانه روابط عمومي اين فرمانداري گلايه نمود.
در پايان اين مراسم ۵ نفر از اعضاي روابط عمومي ادارات به عنوان اعضاي اصلي شوراي روابط عمومي شهرستان براي همكاري با فرمانداري شهرستان نكا انتخاب شدند.
DSCN8676

DSCN8678

DSCN8679

DSCN8720

* آقای محسن سلطانی از شهرداری با ۲۵ راي
* آقای حسن لطفي از آموزش و پرورش با ۲۱ راي
* آقای هادي عاشوري از سازمان تبلیغات اسلامي با ۲۰ راي
* آقای هاشم بالویی از دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۳ راي
* آقاي مهدي عرب از شركت گاز با ۱۱ راي
بعنوان اعضاي اصلي انتخاب شدند
وخانم عشيري از هلال احمر با ۱۰ راي و آقاي رحماني ملكي از منابع طبيعي با ۹ راي بعنوان اعضاي علي البدل شدند.
ضمناً ، از بين خبرنگاران ،خانم مريم نظري بعنوان عضو افتخاري با دبيرخانه شوراي روابط عمومي از سوي خبرنگاران انتخاب و معرفي شدند.

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. تبريك به جناب آقاي سلطاني و عاشوري

  2. رضی ترابی آبلویی در گفت:

    دربین انتخاب شدگان واقعا جای اقای عبداللهی مسول (خوش اخلاق وبامرام )روابط عمومی شبکه بهداشت نکا خالیه.

  3. با عرض تبریک به دوستان انتخابی شورای روابط عمومی امیدواریم اهداف برنامه خاصی داشته باشند آقایان اسدی روابط سابق آموزش پروش و خدادی تبلیغات اسلامیو عبدالهی مرکز بهداشت تقدیر تشکر می نمائیم در ضمن آیان بالویی و سلطانی که در چند سالی متولی عضو این شورا هستند امیدواریم به روابط عمومی سربازان کمنان ادارات توجه داشته باشند و مدیران ابلاغ نمایند جایگاه روابط عمومی را در سازمان حفظ و ارزش قائل شوند

  4. با سلام خسته نباشید این شوراها به مدت چند سال می توانند خدمت کنند

  5. جناب آقای هاشم بالوئی
    انتخاب شما را بعنوان یکی از اعضاء اصلی شورای روابط عمومی شهرستان به همه هزارجریبی ها تبریک عرض می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *