تلاش برای حل مشکلات مردم از سوی مدیران نکایی

به گزارش نیوز نکا ،مدیران نکا این هفته روز یک شنبه روز پر کاری را پشت سر گذاشتند .
در ابتدای ساعات اولیه کاری روز یکشنبه اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۹۳ با حضور نماینده مردم نکا بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ونیز امام جمعه محترم و فرماندار بخشدران و دیگر مدیران نهادها ودستگاهای اجرای در سالن اجتماعات برگزار شد .
اولین جلسه شورای اداری شهرستان، با حضور حجت الاسلام محمدی لائینی امام جمعه ، مقیمی دبیر مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، رجبی فرماندار ، بخشداران و روسای ادارات و نهادها در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
حضرت حجت الاسلام محمدی لائینی امام جمعه در این جلسه بیان داشتند: امروز کارشناسان زیادی داریم که باید بدانیم این کارشناسان چه خروجی دارند و شناسایی کردن آن باعث می شود جامعه به سمت شکوفایی و پیشرفت کند.
وی گفت: نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری برای خط دهی کلی می باشد که بدانیم کشور ما از چه ناحیه ای آسیب پذیر می باشد و دشمن از این ناحیه وارد می شود و باید همه بسیج شویم .
امام جمعه نکا در ادامه اظهار داشتند: امروز به فرهنگ توجه کنیم و مهمترین نکته صداقت و سلامت در کارهاست
وی رمز موفقیت مدیران را جهادی دانست و گفت: مدیریت جهادی یعنی کار و تلاش و تکیه بر علم و تدبیر.

احمد علی مقیمی دبیر مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: در حوزه اقتصادی تلاش بیشتری باید کنیم.
وی در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد در برابر تحریم ها مقاومت کردن .
دکتر مقیمی گفت: با عزم ملی و مدیریت جهادی می توان از مشکلات بیرون رفت همانطور که در دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت باعث شد تا ماندگار شویم.
ایشان در ادامه اظهار داشت: امروز باید فرهنگ سازی کنیم با عزم ملی و مدیریت جهادی.

در ادامه چند تن از مدیران در حوزه فعالیت کاری خود به ارائه گزارش پرداختند .
سپس حوالی ساعت ده صبح چند تن از مدران به منظور رسیدگی به مشکلات مردم با حضور در روستاهای آلوکنده و سیاوشکلا به بررسی مشکلات آنها پرداختند .

a8d0ef5be4cf3931cfa015ddb11dde9d_L

درجلسه بررسی مشکلات روستاهای آلوکنده و حاجی محله که با حضور دکتر مقیمی دبیر مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، مهندس رجبی فرماندار این شهرستان، رضا جلالیان بخشدار مرکزی، و تنی چند از مدیران و جمعی از اهالی این دو روستا در مسجد آلوکنده برگزار گردید مشکلات دو روستا توسط دهیاران از جمله زمین ورزشی، تعویض لوله های آب شرب ، طرح هادی ، رمپ ورودی و خروجی روستا و برداشت غیر مجاز از رودخانه و…. مطرح شد سپس روسای ادارات پاسخ های مناسب ارائه نمودند .

download (4)

319ff947d1e8d3f27976610814ba3f98_L

download (1)

download (2)
در ادامه جلسه بررسی مشکلات روستاهای نیم چاه و سیاوشکلا روز گذشته با حضور دکتر مقیمی دبیر مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، مهندس رجبی فرماندار این شهرستان، رضا جلالیان بخشدار مرکزی، و تنی چند از مدیران و جمعی از اهالی این دو روستا درمسجد سیاوشکلا برگزار گردید.
در این جلسه مشکلات دو روستا توسط دهیاران از جمله زمین ورزشی، تعویض لوله های آب شرب ، طرح هادی ، جمع آوری آبهای سطحی، جاده بین مزارع، پاکسازی کانال آب و رمپ ورودی و خروجی روستا و …. مطرح شد سپس روسای ادارات پاسخ های مناسب ارائه نمودند .

download (3)

download
در ساعات پایانی روز یکشنبه جلسه با صنعتگران در شهرک صنعتی به میزبانی مدیرت شرکت حلاوت برگزار شد که هریک از صاحبان صنعت متسقر در شهرک صنعتی به طرح مشکلات عدم نقدینگی و سرمایه در گردش خود پرداختند در این جلسه نیز مدیران عامل بانک های استان نیز حضور داشتند .

دیدگاه های این مطلب

11 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. جلسه ی چی؟؟ آقای مقیمی آقای فرماندار ۱۰ نفر اومدن دارن به روستای ورپام خیانت میکنن و جلوی ۴۰۰نفر سهامدار ایستادن همه ی شما هم در جریان هستید چرا اقدامی صورت نمیگیره؟؟ واقعا توان ندارید جلوی این ۱۰نفر بایستسد پس براچی این همه جلسه میزارید؟ این هم یکی از مشکلات .صدای ما گرفت از بس فریاد زدیم به داد این شرکت برسین ولی…

  2. واقعا کسی نیست جوایب اینا رو بده؟ هرجا میریم صحبت از برفامیاست من زیاد اطلاع ندارم ولی اینطور که متوجه شدم مسوولین طرفدار اون ۱۰نفرند نه عموم مردم و این دور از انصافه

  3. آقای لایینی باید همه جا صحبت از این موضوع باشه وقتی یکی از همون ۱۰نفر ……..همینطور دارن تلاش میکنن که جلوی عموم مردم وایسن برای همه جالبه که چرا کسی نمیتونه این شرکت غیر قانونی رو منحل کنه؟؟ اصلا ما پیش هر کسی صحبت میکنیم تعجب میکنن بنده از هیچ احدالناسی جز خدا نمیترسم و انتقاد میکنم آقای فرماندار کمترین کاری که از جنابعالی انتظار داریم ….

  4. بنده از فرماندار به عنوان یک شهروند انتظار دارم به مشکلات روستای ورپام رسیدگی بشه چرا دهیار محل که جزو اون ۱۰نفره باید به مردم …و فرمانداری وبخشداری فقط نگاه کنن ؟؟ چرا همون آقا که فرمانده پایگاهه داره فعالیت میکنه و سپاه فقط نگاه میکنه بنده جز خدا از هیچ کسی نمیترسم و حرف حق رو همیشه میزنم. چه دستهایی پشت پرده وجود داره که نمیتونن این شرکت غیر قانونی رو منحل کنن مگه شما برای مردم جلسه نمیگیرید؟ حق ۴۰۰نفر یا بیشتر توسط ۱۰نفر داره پایمال میشه مسوولین کشوری مثل جمهوری اسلامی که برپایه ی عدل امیرالمونین ع بناشده چه میکنید؟ حتما باید مردم بیان تجمع کنن ۴تا خبرنگار فیلم بگیرن رسانه ای بشه بعد وارد عمل بشین؟؟؟

  5. اگه روستایی بودیم که توی فرمانداری یا بخشداری کسی رو داشتیم تا الآن مشکلمون حل میشد به قول نظری آخرشم باید با تجمع مردمی حل بشه مسوولین که هیچ اقدامی نمیکنن

  6. مشکل ما اگه قرار بود حل بشه تا الآن حل میشد دیگه مردم هم خسته شدن واقعا جواب این مردم رو چی میخواین بدین؟

    • مسئولین اگه میخواستن جلوی این ۱۰ نفر رو بگیرن میتونستن ولی حتما نمیخوا…..
      منافع یه عده حتما به خطر میفته با عدم فعالیت این ۱۰ نفر…و این یعنی اون ۴۰۰ نفر قربانی زیاده خواهی یه عده….کسی هم نمیتونه کاری کنه.
      حالا هی جلسه بگیرن برای حل مشکلات مردم

  7. بنام خدا
    با سلام واحترام ،خواستم بخشي از مشكلات روستاي خودمان را بازگوكنم ،روستاي درويشان در ۱۵كيلومتري شهرستان نكا كه صدور غير مجوز كارگاه شن وماسه، محيط زيست وبستر رودخانه وزمينهاي مجاور آن را به نابودي كشانده ويك فرد غريبه سود كلان را برده وموجب نارضايتي روستاييان شد وهمچنين راه روستاي كه با مشقت وپيگيرييهاي فراوان احداث وترميم ومتاسفانه شاهد خرابي دوباره راهها گشتيم درضمن سخن پاياني با نگهبانان(قرقبانان)نكا چوب بوده كه اجاره ورود افراد محلي ودامهاي بي زبان آنها را كه براي چرا در انبوه از جنگل خدادي رانداده ومشكل ايجاد مي نمايند وبه قول خودشان روستاييان دام ها رابفروشند حتي المقدور به نكا ودرحاشيه شهر يا گدايي يا به كارديگري كه درشان يك فرد مسلمان نيست دست بزنند خواهشا” تقاضا مي شود موضوع در بعد ديگري بررسي و تصميم گيري شود

  8. تا این جلسات برگزار میگردد وقتی برای عمل وجود نداره پس خودمان را معطل این حرفهای بی عمل و شعاری نکنیم
    نا نمایش امضاء ها برای رفع مشکلات مردم یک مانع محسوب میگردد وقت تلف کردن است
    از مسئولین محترم می خواهم فقط به مدت دو ماه این جلسات را حذف کنند و به ۱۰ در صد وعده هایشان عمل کنند تا بازتاب این عملکردشان راببینند
    از پشت میز دستور دادن که هنر نیست بیایید به درو از هرگونه شیله پیله خدمتی خالصانه انجام دهید

  9. بابا رود خانه تبدیل به زباله دونی شد …یادش بخیر..از کوچه شهید بهشتی تا پل ۱۰۰تا ماهی درشت میگرفتیم و باز ماهی به تعداد مولکولهای آب وجود داشت ..
    اما حالا آبی معلوم نیست ..یا گل و لای و یا زباله ..
    مگر مسولان نمیبینند؟

  10. همه دیدند سیل مهروان را
    زچشم خویش خشم مهربان را
    شده ویرانه گلزارم زقهرش
    همه دیدندخزان گل ستان را
    مگردیدی تودل سوزی دراین باغ
    رسان برما خدا آرام جان را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *