سرهنگ رمضانی:سپاه پاسداران همواره سربلند است/تصویر

خلاصه خبر : سرهنگ رمضانی فرمانده سپاه ناحيه نکا در گفتگوی اختصاصی خود با ناترینگ عنوان کرد : سپاه تشکيلاتي است که زير نظر ولايت و رهبري حرکت مي کند.

به گزارش نیوز نکا:فرمانده سپاه ناحيه نکا گفت : سپاه خود را از متن مردم مي داند و مأموريتي که در قانون اساسي به سپاه محول شده را به خوبي انجام داده و به آن عمل کرده است .
سرهنگ مرتضي رمضاني ، فرمانده سپاه ناحيه نکا ، در گفتگو با خبرنگار ما، گفت : حضرت امام (ره) پس از آغاز و پيروزي نهضت ، براي حفظ و حراست از انقلاب اسلامي و بخصوص تثبيت اين انقلاب و جلوگيري از توطئه هاي روزافزون دشمن ، و در واقع با تدبير حکيمانه خود که نشئت گرفته از مسائل الهي بود فرمان تشکيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را صادر کردند .

رمضاني بيان کرد : در واقع ، با تشکيل سپاه ، با حضور جوانان اين انقلاب در اين نهاد ، سپاه از همان شروع برنامه هاي خود ، براي اينکه خيلي از گروهک هاي داخلي و خارجي براي ضربه زدن به اين انقلاب بسيج شده بودند همه توان خود را بکار گرفت و خوشبختانه ، سپاه از مأموريت خود سربلد بيرون آمد .

وي افزود ، در جنگ تحميلي ، سپاه با سازماندهي نيرو هاي مردمي خوش درخشيد ، در جنگ بود که سپاه با عزم ملي وارد شد و يک مديريت جهادي انجام داد ؛ تجربه امروز سپاه ، چه در بُعد سازندگي و نظامي و چه در بُعد فرهنگي ، از دوران دفاع مقدس است .

وي همچنين گفت : بعد از دفاع مقدس ، سپاه براي سازندگي کشور در کنار دولت قرار گرفت و تمام تجربيات خود در بحث سازندگي را بکار برد ، هر جا که دولت نياز داشت ، سپاه در بحث سازندگي در کنار دولت قرار مي گرفت .

فرمانده سپاه ناحيه نکا خاطر نشان کرد ، سپاه خود را از متن مردم مي داند و مأموريتي که در قانون اساسي به سپاه محول شده که آن ، حفظ دستاورد هاي انقلاب اسلامي است را به خوبي انجام داده و به آن عمل کرده است .

رمضاني متذکر شد ، در جنگ فرهنگي که از سوي مقام معظم رهبري اعلام شد ، سپاه در مسائل جنگ فرهنگي و جنگ نرم ورود پيدا کرد و بسيج را سازماندهي نمود و رويکرد بسيج را از حالت نظامي به حالت فرهنگي تبديل کرد و امروز همان بحث نظام تربيتي صالحين را در بسيج سازماندهي کرد .

وي همچنين گفت : در آينده اين انقلاب هم ، سپاه با همان رويکردي که دارد ، بر اساس فرامين مقام معظم رهبري عمل خواهد کرد . سپاه در واقع يک تشکيلات نظامي صِرف نيست ، بر اساس مقتضيات نظام و انقلاب تغيير حالت مي دهد ، يک روز بحث جنگ شهري و نظامي بر عليه استکبار و امروز هم در بحث جنگ نرم ، سپاه در واقع نه اينکه در داخل ايران ، بلکه در خارج مرزها خوش مي درخشد .

DSCN5141

DSCN5145

DSCN5150

DSCN5166

DSCN5271

DSCN5381

DSCN5476

فرمانده سپاه ناحيه نکا افزود ، مأموريت سپاه در آينده هم بر اساس تهديد دشمن انجام مي شود ، هر طرفي که دشمن ، سنگر بزند و تهديد کند ، سپاه هم در همان سمت و سو ، عليه آنها سنگر مي گيرد . چون سپاه تشکيلاتي است که زير نظر ولايت و رهبري حرکت مي کند و گوش به فرمان رهبري و تابع دستورات رهبري است .

رمضاني در پايان خاطرنشان کرد ، با توجه به اينکه رهبر معظم انقلاب فرمودند : فرهنگ از اقتصاد هم مهم تر است ، و دشمن هم براي کم رنگ کردن باور هاي ديني و ايمان مردم و جوانانمان تمام رسانه هاي خود ، بخصوص بخش ماهواره ي را بسيج کرده است ، سپاه هم با سازماندهي نيرو هاي بسيجي به اين قضيه ها ورود پيدا کرده که انشاء الله برنامه هاي مثمر ثمري را امسال و سال هاي بعد خواهد داشت .

دیدگاه های این مطلب

13 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آقای رمضانی من یک ورپامی هستم بعضی از فرمانده پایگاهها صلاحیت این سمت رو ندارن خواهشا به حرف مردم گوش کنید آخه یک فرمانده پایگاه میاد جلوی عموم مردم می ایسته و ؟؟؟؟ خ.دتون هم در جریان هستید

  2. سلام دوست عزیز. این عکسها با سخنرانی آقای رمضانی چه سنخیتی دارد چون این تصاویرها مربوط به مانور گردان بیتالمقدس درسال۹۲ میباشد خودم نیز بعنوان ارکان گردان حضور داشتم

  3. جانبازاغتشاشات 88 در گفت:

    از سرهنگ رمضانی تقاضا داریم گردان امنیتی خطشکن امام علی رو در شهر نکا تشکیل دهند

  4. در جواب عمو رحیم “” این ها همه گوشی ای از اقتدار بسیج هست “”بسيج نماد حضور ملى و مقاومت ملى و آگاهى يك ملت است؛ آن هم آگاهى همراه با تحرك، همراه با معنويت و همراه با اخلاص

  5. دوست عزیز بنده منظور خاصی نداشتم .خودم یه بسیجی ام خواستم بگم ما همیشه آماده ایم گوش بفرمان رهبریم حداقل عکس جدیدتری میگذاشتی که یه وقتی دشمن فکر نکند ما شانه خالی کردیم.ای رهبر آزاده آماده ایم آماده

  6. این عکسها با سخنرانی آقای رمضانی چه سنخیتی دارد?

  7. آقایون محترم این عکس نه به سخنرانی و نه به قدرت بسیج هیچ ربطی نداره.الکی شر و ور هم نگید

  8. ازاقای حمیداحمدی واقای اسدایی متشکریم.

  9. اعضای راهیان نور در گفت:

    اقای رمضانی از شما گله دارم .مارو ازطرف بسیج بردید شلمچه .یعنی بدترین و ضعیف ترین گروه سپاه نکا بود.تو روخدا مردم رو جای می برید قبلش برنامه ریزی بکنید

  10. لطفا به پایگاهای تازه تاسیس کمک کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *