حجت الاسلام اکبری به دیار حق شتافت

به گزارش نیوز نکا،حجت الاسلام شیخ ولی الله اکبری ازاساتید حوزه علمیه امام جعفر صادق نکا به دیار حق شتافت .
حجت الاسلام اکبری عصر دیروز در اثر عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت .
پیکر آن مرحوم عصر روز یک شنبه از حوزه علمیه امام جعفر صادق نکا بر روی دستان پر مهر مردم ولایتمدار نکا تشیع و به زادگاهش روستای پورا منتقل و در مزار این روستا به آرام گرفته است.
او از طلاب جوان، روحیه ایی توام با تلاش و کمک به اقشار محرومین منطقه اهتمام ویژه داشت .
نیوزنکا فقدان درگذشت این روحانی وارسته و استاد حوزه علیمه را ثلمه برای طلاب و مشعلداران طریق دینمداری جامعه روحانیت و مردم شهرستان دانسته برای آن عزیز سفر کرده غفران الهی و برای بازماندگانش صبر جمیل مسئلت می نماید .

دیدگاه های این مطلب

33 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. بازگشت همه به سوی الله است خدایش رحمت فرمایدبقای عمربازماندگانش

  2. محسن رمضانی در گفت:

    رحلت این روحانی عزیز را به مردم ولایتمدار روستای پوروا خصوصا روحانیت آن روستا وخانواده داغدار این عزیز سفر کرده عرض تسلیت وتعزیت دارم (خداوند روح این عزیز سفر کرده را در جوار رزقش متنعم بفرماید)

  3. انسان بسیار پرتلاشی بود من خودم هزار جریبی نیستم ولی چندین بار در ادارات مختلف شاهد تلاشهای آآقای اکبری جهت رفع مشکلات مردم و اهالی پوروایی بودم و از روحیه پرتلاش ایشون تعجب میکردم.درگذشت آقای اکبری رو به اهالی روستای پوروایی و خانواده این عزیز تسلیت میگویم انشاالله جوانان این روستا ادامه دهنده راه این عزیز در جهت رفع مشکلات منطقه باشند( شعبانی)

  4. نمایندگی بیمه نوین در گفت:

    (( هُوَ الباقی ))
    درگذشت این روحانی زحمت کش و معلم طلاب رو به حضور جامعه شریف روحانیت شهرستان نکا و اهالی محترم روستای پوروا و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح این عزیز عُلو درجات و برای بازماندگان صبر و حلم در برابر مصیبت وارده را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

  5. روحش شاد ویادش گرامی.ماهم به مردمان پوروای وهمه طلاب ومخصوصا به خانواده سببی ونسبی تسلیت میگویم وازخداوند خواستار صبرجمیل به خانواده هستیم

  6. انا لله وانا الیه راجعون
    درگذشت حضرت حجه السلام شیخ ولی الله اکبری را به خانواده محترم ایشان و جامعه محترم روحانیت شهرستان تسلیت عرض نموده واز خداوند متعال برای روح آن مرحوم مغفور شاد روان خلد آشیان طلب مغفرت می نمایم.

  7. دوستدار سید یحیی در گفت:

    در گذشت روحانی پاک وآزاد اندیش را یه خانواده محترم وداغدار و دوستانش تسلیت عرض می کنیم

  8. در گذشت برادر عزیزمان اقای ولی اکبری را به مردم شهرستان نکا به ویژه روستاهای پوروا، ملاخیل و صفرمیان تسلیت عرض می نمایم هر چند جای خالی ایشان همیشه حس خواهد شد.

  9. روزها که کنار همیم فرصت .گفتار نداریم زمانی که از هم جدا میشویم به یاد گفتگو می افتیم کوشیم که از این جهان پر خار مردانه برون شویم نه مردار

  10. واقعا مرگ فرا میرسد؟نه نه باورمان نیست جزوهم محال پرورم نیست می میرم ومرگ باورم نیست

  11. انا لله و انا الیه راجعون «و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید»
    این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای ایشان طلب مغفرت کرده و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم.

  12. بنده هم به نوبه خودم خدمت تمام پوروایی های عزیز و خونگرم تسلیت و جزای خیر براب بازماندگانش از خدای منان مسئلت دارم.

  13. بنده هم عروج ملکوتی این روحانی وارسته شهرنکا را به مردم ولایتمدارتسلیت گفته و صبر جزیل برای خانواده آن مرحوم را از درگاه خداوند منان خواستارم ، روحت شاد ای شیخ ولی عزیز

  14. انسان دوست داشتنی ای بود.
    چه کنم که کلمات توان شناساندن تو را به دیگران ندارند.
    روحت شاد استاد عـــزیزم

  15. یادت بخیر شیخ ولی الله ، تلاوت قرآن اجرای برنامه های حوزه فعالیت در ستاد های انتخاباتی و گذشته تر از آن در مدرسه امام موسی صدر نکا چه دورانی داشتیم مرحوم حجتی مدیر مدرسه بود صدای دلنشین تلاوت قرآن شهید پاینده در مراسم صبحگاهی هیچ گاه یادمان نمی رود . و الان یادت بخیر چقدر تلاش میکردی !درب ادارات را از پاشنه در می آورد تا مشکلی از مردم منطقه خودشو حل کنه . مدتی هم در مشهد مقدس آموزش خبرنگاری را طی کرده بود تا بعنوان خبرنگار حوزه علیمه برای خبرگزاری شبستان همکارباشیم ،آقا شیخ ولی الله امشب در خلوت خودم به یادت اشک ریختم و خاطرات دوران مدرسه راهنمایی امام موسی صدر را مرور میکردم . سخنان کوبنده و روضه منابرت همواره در خاطرم خواهد ماند . با ائمه همنشین باشی . چه زود از بین ما رفتی ، یاد همه دوستان مدرسه راهنمایی بخیر .

  16. مصیبت وارده و درگذشت ناگهانی انسان سخت کوش و مذهبی و نابغه ، خطیب نعمت روستای پوروا را به خاله و برادران و بستگان تسلیت عرض نموده و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و بقای عمر برای بازماندگان خصوصا همسر و دختران آرزومندم . رحلتش ضایعه ایست که جبرانش سخت است روحش شاد .

  17. سيدمهدي فرودي در گفت:

    بگذار تا بگريم چون ابر در بهاران
    كز سنگ ناله خيزد روز وداع ياران
    روحش شاد………يادش گراميباد

  18. حسین رنجبرسوچلمائی در گفت:

    تسلیت به تمام اهالی روستای محترم پوروا و خصوصأ به خانواده های محترم اکبری

  19. خداوند روح همه رفتگان راشاد بگرداند انشاا…

  20. با سلام انهایی که تا دیروز حاضر نبودن با اسشان فعالین کنند یا چشم دیدن ایشون را نداشتند با گذشت زمان به اهمیت ایشان در این روستا پی می برند ما تا زمانی که زنده ایم باید با هم بودن دور هم بودن را تمریم کنیم با گذشت ولی الله اکبری ما به جایگاه ایشان پی می بریم

  21. روحش شاد. به آقا مجتبی دوست عزیزم که داماد این خانواده هستند و همچنین همه بستگان این مرحوم تسلیت میگم

  22. روحش شاد واقعا انسانی خدوم وپرتلاش ودلسوزی بود انشاءالله خداوند با اولیا
    ئش محشور بگرداند

    • انساني. بي كينه و دلسوز ومصلحت انديش بود زماني كه حاجي اكبري شورا محل بودرقيب انتخاباتي اش مدت هشت سال كارش شكايت ازحاجي اكبري بودزماني كه رقيب انتخاباتي حاجي اكبري شورامحل شدوحاجي اكبري مدت شش سال سرويسش بودجالب اينجاشيخ اكبري درمحل مستقربودروحانيون پورواحاضرنمي شدندايشون بعنوان روحاني مستقرمعرفي كنند.كوتقواباشعارنمي شودانسان باتقواشدكمي بينديشيدروحانيون مدعي پورا.درود خدابرشيخ مظلوم پوراشيخ اكبري

  23. با سلام چقدر خوب است ما تازنده ایم در کنار همدیگر خوب باشیم بعد از فوت فرد پشیمان نشویم

  24. بنده هم این غم بزرگ از دست دادن روحانی بزرگ را تسلیت میگم.ولی چرا کسی از جانباز شیمیایی بودنش ،ازینکه به همین دلیل در واقع شهید شد حرفی نمیزند.چرا نمیگویند بعد این همه سال تحمل درد و رنج شیبمیایی باز هم جنازه اورا کالبد شکافی کردن تازه آقایان تشخیص این دهند که آیا علت مرگ شیمیایی بود یا نه مگر او پرونده پزشکی نداشت .چرا ؟واقعا چرا؟؟؟؟؟؟؟

  25. صلّی الله علیک یا اباعبدالله در گفت:

    چه دردیست بی پایان . . . شیخ ولی الله بزرگ شیخ ولی الله عزیز شیخ ولی الله اکبری بزرگ مرد تاریخ ، مرد حق ، مرد والا ، درود خدا به روح پاکت … به تمام معنا مرد با تقوا با معرفت … روح بلندت شاد و یاد عزیزت جاودانه و گرامی باد . راهت پر رهرو شیخ ولی الله عزییییز 🖤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *