رحمان مرفاوی :فسادفوتبال در بازی امروز کاملا مشهود بود/ قضاوت نا عادلانه داور

از هفته بیستم لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز تیم خونه‌به‌خونه بابل با پیروزی مقابل صدرا نکا در شهرآورد فوتبال مازندران به صعود امیدوارتر شد.

تیم مدعی صعود خونه‌به‌خونه بابل که در زمین ورزشی شهرداری امیرکلا میزبان دیگر تیم هم استانی خود صدرا نکا بود در نهایت یک برصفر مهمان خود را با شکست بدرقه کرد تا صعودش به لیگ بالاتر هموارتر شود.
تیم خونه‌به‌خونه بابل با این پیروزی صاحب ۳۴ امتیاز شد و ضمن قرار گرفتن در رده دوم جدول همچنان از شانس‌های صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور باقی ماند اما صدار نکا با ۲۳ امتیاز در رده دهم جدول جای دارد و از گزینه‌های سقوط است.

به گزارش نیوز نکا ،درپی شکست تیم صدرای نکا در بازی هفته این هفته از لیگ دسته سه کشور رحمان مرفاوی مربی این تیم ازحواشی و اتفاقات بازی عصرامروز گزارش داد و گفت : بعد ازاین همه سال کار مربیگری و بازی درفوتبال فساد رابا چشمان خود در بازی خونه به خونه امیر کلا دیدم .
مرفاوی ازقضاوت ناعادلانه داورمسابقه این روزاعتراض داشت و درادامه خاطر نشان کرد درثانیه های پایانی داور مسابقه با قضاوت نادرست خود پس از صحبت در گوشی با فرشاد پیوس نتیجه بازی رابه سودامیر کلا بابل پایان برد .
وی درادامه ازبی مهری تماشاگر نماهای فوتبال امیر کلا سخن گفت :آنچه این قشر به ما توهین و فحش و ناسزا گفتند بماند اما اینکه مامران انتظامی بازیکنان مرا کتک زدند توجیهی ندارد .
او ازسعه صدربیش ازاندازه صدرالدین بامتی و تاکید بر اخلاق مدار او سخن گفت و تصریح نمود : از ایشان میخواهم حتما موضوع را از طریق کمیته انضباطی لیگ پیکیری نمایند .
محمد علی زرگری سرپرست این تیم در تماس تلفنی خود با این پایگاه خبری با تائید سخنان مرفاوی اذعان داشت دردقیقه ۹۵ بازی در وقت اضافه از سوی خط نگه دار هنداعلام میکند تماشاگر نماها و عوامل تیم امیر کلای بابل و نیز صحبت های در گوشی فرشاد پیوس با داور نتیجه بر عکس شده و یک امتاز رااز دست دادیم .آنها مربی را تهید کردند فحاشی نمودندو گلرا مردود اعلام داشتند .

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. حسین صادقی شهمیرزادی در گفت:

    خواهش ما از مسعولین باشگاه اینه که حتما پیگیر این موضوع بشن تا خاطیان به سزای عملشون برسن وخیال نکنن که فوتبال ما بی صاحبه…

  2. به امید خدا و با کمک دوستان علی اخصوص حاج آقا بامتی، تیم صدرا امسال در این لیگ میمونه و سال بعد از گروه خودش صعود میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *