رضایی به سمت سرپرست امور فرهنگی اداره کل ورزش استان منصوب شد

به گزارش نیوز نکا ، مجتبی رضایی طی حکمی از سوی سعادتمند به سمت سرپرست اداره امور فرهنگي و تربيتي اداره كل ورزش و جوانان مازندران منصوب شد

بنا براین گزارش مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران طی ابلاغي مجتبي رضايي از کارکنان اداره ورزش شهرستان نکا را به عنوان سرپرست اداره امور فرهنگي و تربيتي اداره كل ورزش و جوانان منصوب کرد

طی ابلاغي احمد سعادت مند مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، مجتبي رضايي را به عنوان سرپرست اداره امور فرهنگي و تربيتي اداره كل ورزش و جوانان مازندران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است :

جناب آقای مجتبي رضايي
سلام علیکم
نظر به تعهد و کارآیی و شناختي كه از جنابعالي سراغ دارم بموجب این ابلاغ با حفظ پست سازماني بسمت سرپرست اداره امور فرهنگي و تربيتي اداره كل ورزش و جوانان منصوب میشوید.
امید است همواره ضمن بكارگيري نيروهاي متعهد و كارآمد و هماهنگي با معاونت فرهنگي و امورجوانان با اتکال به خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) ، با رعایت اصول قانون مداری ، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام امور محوله و خدمت به جوانان این مرز و بوم موفق و موید باشید.
احمد سعادت مند – مدیرکل

دیدگاه های این مطلب

11 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. با ارزوی موفقیت و پیروزی برای اقای رضایی
    واقعا لیاقتشون بالاتر از این حرفهاست

  2. واقعا خوشحال شدیم یک نکایی دیگر در استان است لیاقت اقا مجتبی بیشتر از این هاست
    همه کاره اداره تربیت بدنی نکا بوده حالا با این وضعیت اداره نکا چی می شه ؟

  3. دمت گرم اقا مجی هر جا هستی فدایی داری خوب کاشتی داری درو می کنی اشاالله هر جا هستی موفق و پیروز باشی

  4. واقعا حقت بود آقا مجتبی لیاقتش بیشتر از این حرفهاست همه کاره اداره تربیت بدنی نکا بوده تبریک می گم بهتون حالا اداره نکا چی می شه دیگه به درد نمی خوره ؟

  5. روابط عمومی هیات اسکیت شهرستان نکا در گفت:

    تبریک آقا مجتبی …

  6. روابط عمومی هیئت ژیمناستیک نکا در گفت:

    همیشه ودرهمه جا موق باشی وسربلند.

  7. اقای یدالهی ازجلسه ستادروحانی بافرماندار چه خبر ؟
    از دیدارمسولان ومردم در مسجد جامع چه خبر ؟

  8. تبريك اقاي رضايي.فقط يه خورده تو حرفاتون كمتر متلك بگين خيلي عالي ميشه.درهرصورت ما عاشقتونيم.همه كاراتون وزحماتتون يه طرف.اون كتابي كه چاپ كرده بودين يه طرف.كتاب عملكرد ورزش نكا…واقعا دمتون گرم

  9. موفق باشی پسر خوش صورت وسیرت هوای ورزش همگانی روستایی نکا را بیشتر داشته باش

  10. ایمان ترابی آبلویی در گفت:

    باسلام.در درجه اول به آقای سعادتمند تبریک میگم که با دقت و ظرافت کامل توانست فرد شایسته و لایقی چون آقای مجتبی رضایی رو انتخاب کنه.آرزوی سلامتی و موفقیت برای آقای رضایی عزیز دارم.واقعا خوش سیما و خوش رفتار هستش.از زحمات مدیر ورزشی آقای دلیری عزیز وساعی و همکارانش در طی این چند سال تشکر میکنم.

  11. به نظر بنده پست و مقام بايد شايسته افرادي باشه كه به آن سمت منسوب مي شوند.نه اينكه افرادي وجود داشتن و دارن كه سمتشون با رشته حرفه اي كارشون همخواني نداشته ولذا باعث پايين آمدن كيفيت كار آن اداره يا ارگان شده اند .من اميدوارم كه آقاي رضايي در پيشبرد اين امر موفق بيرون آيد و انشاالله لايق اين سمت باشد تا هر چه بهتر به اين نظام اسلامي كه خون شهدا را يدك مي كشد خدمت كند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *