از برترین های کنکور سال ۹۲ نکا تجلیل شد

 به گزارش نیوز نکا ،همایش راه دانشگاه ،با حضور ۳۵ دانش آموز رتبه های زیر ۱۰۰۰ کنکور و منتخبین المپیاد علمی استانی ،دانش آموزان سال سوم و چهارم متوسطه ،  عصر پنج شنبه با حضور خانواده  دانشجویان و  مدیران اجرایی شهرستان نکا در سالن اجتماعات آیت الله خامنه ای  این شهرستان برگزار شد.

DSCN9447

DSCN9365 DSCN9371 DSCN9375 DSCN9376 DSCN9382 DSCN9389 DSCN9419 DSCN9435

بر پایه همین گزارش ،حجت الاسلام و المسلمین محمدی لایینی امام جمعه شهرستان نکا در این مراسم باشکوه ضمن تقدیر و تشکراز برگزار کنندگان این همایش باشکوه وحضور پرشور دانش آموزان و اولیاء آنان گفت : امسال رنگ و بوی فرهنگی بیشتر دارد با عنایت به شعار اقتصاد و فرهنگ ،بنابر این امسال را ما باید در حوزه فرهنگ و تعلیم و تربیت که به یک معنا زیر مجموعه فرهنگ است توجه ویژه ای داشته باشیم .

وی در ادامه خطاب به دانش آموزان و منتخبین المپیادها و رتبه های بر تر کنکور که منتظر ورود به دانشگاه هستند به دو دسته به ظاهر نامرئی مواجه هستند که این دو فرشتگان و شیاطین هستند . که فرشتگان شما را به آینده ای روشن و سعادتمند هدایت می کنند و شیاطین شما را هم از نظر اخلاقی و معنوی و علمی ضربه می زنند و به مرحله سقوط می رسانند . که در عین حال تمام حواسشان باید در دوران دانش آموزی ،دانشجویی و دوران زندگی باید جمع باشد .

امام جمعه شهرستان نکا تأکید کردند : باید شما فرزندان ایران اسلامی و فرزندان پر افتخار شهرستان نکا هرکجا که هستید با فرشتگان باشند و فرمایش مقام معظم رهبری :تحصیل ،تهذیب و ورزش را آویزه گوش قرار دهیم . ما باید پایان کارمان رابدانیم که موفق شده ایم و از نظر آموزش و پژوهش و مراتب اخلاقی و دینی موفق بوده و ملائکه هم ما را بدرقه خواهند کرد .

وی در پایان سخنان خود ضمن سر افرازی و پیروزی برای دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان و مجمو عه مدیران ،از دانش آموزان خواست که ،به نماز اول وقت بسیار اهمیت دهند و در کنار درس و آموزش،پژوهش ، بهترین رفتار مذهبی و دینی را در جامعه داشته باشند و در همه دوران زندگی حجاب و پوشش اسلامی را رعایت کنند .

DSCN9434

شایان ذکر است در ابتدای این همایش  اصغر کارگر مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا ،ضمن خیر مقدم مسئولین ،دانش آموزان ،فرهنگیان و تشکر از همکاری صمیمانه ستاد برگزاری نماز جمعه بالأخص امام جمعه محترم شهرستان نکا و پشتیبانی و حمایتهای بی دریغ و دلسوزانه فرماندار شهرستان ،مدیر کل آموزش و پرورش استان ،نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و خیرین عزیز از برنامه های آموزش و پرورش شهرستان نکا ،که در برنامه ها جزء بهترین ها در استان هستیم و دانش آموزان شهرستان نکا با کسب رتبه های برتر در استان و المپیادها در طی این چند سال به خود باوری خوبی رسیدند . در سالی که مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کردند ، ما باید شاهد جهاد علمی عظیمی باشیم .

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان تصریح کرد :امروز همه دانش آموزان سرمایه ما هستند و علم و دانش نور است و نور در قلب انسان و در قلب انسان های پاک است . دانش آموزان برتر علمی هیچ گاه نباید افتخار داشته باشند به خاطر کسب رتبه های علمی ،بلکه باید افتخار داشته باشند به این که می توانند در مباحث و نگاه های تربیتی و معنوی بهترین ها باشند . و سفارش بنده به شما دانش آموزان عزیز این است که به راه تقوا ،شهداء و فرمایشات مقام معظم رهبری توجه داشته باشید و این مسیر علمی را با انتخاب بهترین دوستان و نماز اول وقت و قرآن ادامه دهید . اصغر کارگر در پایان از نگاه ویژه مسئولین محترم شهرستان ،دست اندر کاران و کارشناسان برگزاری این همایش باشکوه که قوّت قلبی برای دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان است صمیمانه تقدیر و تشکر نمودند .

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. با سلام جادارد از تمامی کسانی که حامی ودست اندرکار این مراسم فرهنگی بودند کمال تشکر بشه امیدوارم بیش از پیش شاهد این مراسم ها و پرداختن به مقوله علم وفرهنگ در ایران اسلامی استان مازندران وبالاخص درشهرستان نکا باشیم انشاالله.
    با آرزوی ایرانی آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *