اعم برنامه های هفته تکریم ازمقام زن در نکاتشریح شد

خلاصه خبر : علیدوست تلاش برای همگانی نمودن ورزش و جلوگیری ازکم تحرکی بانوان کارمند را جزء برنامه های مهم کمیته بانوان فرمانداری در طول سال اعلام کرد.

به گزارش نیوزنکا، با توجه به نزدیک شدن گرامیداشت مقام زن، مرجان علیدوست مشاور فرماندار شهرستان نکا درامور بانوان و خانواده در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نیوز نکا به تشریح اعم برنامه های این مناسبت مهم ملی پرداخت.

DSCN8978

مرجان علیدوست مشاور فرماندار در امور بانوان و خانواده شهرستان نکا درگفتگو با نیوزنکا، ضمن تبریک فرار رسیدن هفته زن ازبرنامه ها مهم این هفته در این شهرستان خبر داد.

مشاور فرماندار دراموربانوان و خانواده با اشاره توجه به نقش تربيتي مادران و سهم اثرگذار آنان در ثبات و تحکيم بنيان خانواده است،ما معتقديم زن متدين و صالح اگر در جامعه حضور داشته باشد در اصلاح جامعه و امنيت اخلاقي اجتماع بسيار موثر است.

وی افزود  محور اساسي فعاليت هاي اين هفته با عنوان ” حضرت زهرا (س) نماد ولايت پذيري است”،  از نظر فرقه هاي اسلامي اعم از سني و شيعه و جايگاه والايي که اين بزرگ زن تاريخ اسلام در ميان مسلمانان دارد بهترين موضوع و برترين الگو در جهان اسلام تلقي مي شود يکي از وجوه شاخص هفته بزرگداشت مقام زن در سال جاري تقارن روز ميلاد حضرت زهرا (س) و تولد سلاله پاک آن حضرت و امام راحل است که باید گرامی داشته شود .

علیدوست  گفت: از مادران شهداي دفاع مقدس در اين هفته  تقدير و تشکر مي شود.

وي در ادامه با اشاره به اسماء مبارک حضرت زهرا (س) که از طرف خداوند نامگذاري شده است گفت: حضرت زهرا (س) بانويي است که جامع ترين نقطه تکامل حيات بشري را ارائه داده است. ايشان بزرگترين الگوي عملي ولايت پذيري است. ايشان چه در کلام و چه در عمل هميشه از ولايت دفاع مي کرد تا آنجا که جان خود را در اين راه گذاشت.

او گفت:در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر جشن بزرگ کوثرهمزمان درشهرستان و درتکیه نارنج باغ به همت بسیج خواهران برگزارمیگردد.

علیدوست درادامه افزود: اهدای خون توسط کمیته بانوان، برگزاری کارگاه آموزشی به منظور سطح ارتقاع سطح دانش و اطلاعات امنیتی اعضای کمیته بانوان ازسوی انتظامی، بازدید از کارخانه سیمان و هماهنگی در برگزاری کارگاه آموزشی دراین واحد صنعتی از جمله برنامه مهم این هفته درشهرستان نکا است. او همچنین ازویزیت رایگان، سرکشی از خانواده های شهدا و تجلیل از مقام شهیده رقیه حسین زاده، برگزاری  همایش پیاده روی پرسنل کارمند از پارک سیمرغ به پارک مادر، مسابقات طناب کشی، مسابقات کتابخوانی در هفته تکریم ازمقام زن و مادرخبر داد. علیدوست تلاش برای همگانی نمودن ورزش و جلوگیری ازکم تحرکی بانوان کارمند را جزء برنامه های مهم کمیته بانوان فرمانداری در طول سال اعلام کرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *