هفت سین کودکان سرطانی سین “سلامتی” کم داره

برای ما ایرانی‌ها هفت سین فقط یک سفره معمولی برای لحظه تحویل سال نیست. شروع یک اتفاق تازه است که با خودمان قرار می‌گذاریم تا زندگی را دوباره و از همان لحظه شروع ‌کنیم.

هفت سین کودکان مبتلا به سرطان سین < سلامتی > کم داره  ، بیائیم انها را فراموش نکنیم  وبا هم آغاز کنیم بهترین لبخندها را و بنام انسانیت نوروز را برای شادی دیگران جشن بگیریم.
در بهاری سبز و زیبا و دلنشین پیام ما، عشق، محبت و شادی برای کسانی است که محزون و دلتنگ و ناامید برای سبز شدن به انتظار نشسته اند.
عده ای  از دوستان در انجمن بیناران خاص شهرستان نکا چندسال، برای زندگی کودکان دردمند مبتلا به سرطان تلاش نموده اندو پاره ای از همکاری و مساعدت شما مردم عزیز را دریافت کرده اند و توانسته اندگوشه ای از غم ها و دردهای این عزیزان را شادی ببخشند و کودکان را از این طریق به آغوش گرم خانواده باز گردانند . اما همه می دانیم این مشکل کماکان و لحظه به لحظه دامن گیر کسان دیگر است از اینجاست که  انجمن بیماران خاص  یقین حاصل کرد که در سال ۱۳۹۳علاوه بر حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، در مبارزه با سرطان فعالیت خود را با بالا بردن دانش عمومی،تشخیص بموقع و پشتیبانی انجام دهد.
امید است که امسال همچون سالهای گذشته با یاری شما سروران عزیز زمینه امید به زندگی و شادی را در میان کودکان و عزیزان  مبتلا به سرطان فراهم  گردد تا  با حمایت شما یاوران عزیز، سال نو   در جشن آنها شریک باشیم

آن روز که قلب ها نا امید و محزون در بیمارستان به انتظار نشسته اند. بیائیم  با عشق و قلبی پرامید و با سبدی پرگل به عیادت کودکان سرتانی برویم   اشکهایشان  را به لبخند تبدیل  کنیم . لبخند را بین قطره های اشک، بین درد رگها گذاشته .چراکه انها نیز  برای زیستن متولد شده اند  نه برای مرگ.
با همیاری یکدیگر میشود به سرطان لبخند زد.
اگر خدایی شویم ، تن بیمار من و تن سالم تو هر دو یکی خواهد شد ، آن روز یعنی مبارزه با هردرد که می شناسیم ، خواه سرطان ویا هر درد دیگر .

این جاست که منتظر یاری دستان سخاوت مندانه شما فرشتگان محبت و مهروزی هستند  شماره حسا ب۱۰۷۲۷۰۷۳۸۰۰۱ نزد بانک ملی مرتبط با انجمن بیماران خاص و سرطانی نکا بدین منظور آماده دریافت کمک های انسان دوستانه شماست که ازگامی  سترگ  در این راه خواهید زد .

این امید که سلامتی سین اول کودکان  سرطانی  باشد و جهان برای همیشه با سین سرطان خداحافظی کند.

سردبیر

 

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *