برپایی نمایشگاه ویترای بانوان هنرمند نکایی دراداره ارشاد

خلاصه خبر : نمایشگاه ویترای دو بانوی هنرمند نکایی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شسهرستان نکا دایر شد

به گزارش نیوز نکا  ، دومین نمایشگاه صنایع دستی ویترای (نقاشی روی چوب ، سرامیک  سفال  و شیشه از سوی دو بانوی هنرمند نکایی بنام های خانم مریم فدایی و ملیحه غلامی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا دایر شد .

در این نمایشگاه بیش از ۱۲۰ اثر در موضوعات گوناگون در معرض دید علاقمندان   به آثار هنری و صنایع دستی قرار گرفته است.

شایان ذکر هر دو بانوی هنرمند نکایی  فارغ التحصیل رشته هنر  با هدف معرفی اثار هنری خود و احیا این هنر قدیمی اقدام به بر پایی این نمایشگاه نمودند .

این نمایشگاه همه روزه بجز ایام تعطیل بمدت ده روز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۸ بروی علاقمند جهت بازید با حضورهردوهنرمنددایر است.

DSCN9148 DSCN9149 DSCN9151 DSCN9153 DSCN9521 DSCN9522 DSCN9524 DSCN9526 DSCN9527 DSCN9528 DSCN9529 DSCN9544 DSCN9545

 

دیدگاه های این مطلب

7 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. هدف وسیله را توجیه نمی کند
    با نزدیک شدن به سال نو فضای جدید در شهر ودیار ما به وجود آمده است ومردم ودر تکاپو هستند. مسئولین نیز برای مردم برنامه هایی در نظر میگیرند اما به نظر شما هر برنامه ای برای شاد کردن مردم می توان گرفت؟یا اینکه بایستی علایق وسلایق ودر یک کلام عرف وشرع را نیز در نظر گرفت
    به دیگر سخن آیا هدف وسیله را توجیه می کند ؟پاسخ این سوال واضح است هدف وسیله را توجیه نمی کند مثلا:ثروتمند شدن هدف است ونمی توان به هر طریقی به آن دست یافت مثلا دزدی کرد. یا اینکه برای خنداندن مردم هر کاری کرد.
    کسی با شادی و خرسندی مردم مشکلی ندارد اما قبح شکنی کاری نادرست به نظر می رسد.همچنین هرمکانی دارای شان مخصوص به خود است مسجد ، حسینیه ،اماکن مقدسه وسالن هایی که مزین به نام ائمه (ع)می باشند در نزد مردم محترم اند .
    از همین روی امید است مسئولان ودست اند رکاران با توجه به اینکه شهر نکا معروف به قم مازندران می باشد ونیز باتوجه به آداب ،رسوم وعرف منطقه تصمیم گیری کنندوکاری انجان ندهند که باعث مکدر شدن عواطف مردم گردد.

    • خانم مجازی بااحترام و عرض ادب به شما خواهر محترم ضمن تایید نظر شما مااعتقاد داریم مسجد زمانی خانه خدابحساب می آید که خانه مردم هم باشد ومانند عصرپیامبر اسلام (ص)به درد مردم بخورد امور مردم در آنجاحل و فصل شود که مجموعه آنها خدمات ارزنده به بنده های خوب خداوند است از جمله شکوفائی استعدادهای فوق العاده خواهران ارزشمند و مسلمان و روشنفکر شهرمان نکا میباشد که همه مومنین ضروری است از آن استقبال نمایند. درضمن شهر مقدس قم در استان قم وشهر نکا در استان مازندران بوده وتا آنجا که مامردم شهر میدانیم معروف به نکا است
      ویرایش نیوز نکا

  2. چه وسایل زیبایی. واقعا کار نکایی هاست؟

  3. ایول افرین برخواهران نکایی نکا ته پرچم بالا

  4. دست خانمهای هنرمندشهرمان نکادردنکند امیدوارم در آینده نزدیک دیگر خانمهای هنرمند نکائی به این امر پیوسته تا نمایشگاههای وسیع تریدر سطح شهرستان و استان وحتی کشور از خانمهای هنرمن نکائی در همه زمینه های هنری ببینیم موفق باشید.

  5. دم همه ی بانوان هنرمند ایرانی گرم

  6. تو رو خدا کسی عکس آقای یدالهی رو توجه کرد؟
    همه جا دری خادره نشون دینی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *