همایش بزرگ خانواده مهندس از سوی هولدینگ نیمچاه در نکا برگزار شد/تصویر

خلاصه خبر : به گزارش نیوز نکا، درهمایش بزرگ خانواده مهندسین که از سوی هولدینگ نیمچاه در سالن امیر المومنین (ع )اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکابرگزار شده بود تورج نائیج پور با گرامیداشت روز مهندس اظهار داشت:در استان مازندران 24 هزار مهندس فعالیت دارند که 9 هزار نفر از آنهاپروانه اشتغال دارند .

رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: گروه‌های نظارتی ساختمان باید تاییدیه نظام مهندسی داشته باشند.
تورج نائیج‌پور امشب در همایش بزرگ روز مهندس  در سالن ارشاد نکا اظهار داشت: ۹ هزار پروانه اشتغال  در هفت رشته مهندسی تاکنون صادر شده است.

وی اظهار داشت: برابر قانون رشته‌های عمران، برق، معماری، مکانیک، شهرسازی، ترافیک و نقشه‌برداری در گروه مهندسین قرار دارند.

نائیج‌پور، عدم عبور برخی از پروژه‌های ساختمانی از مسیر نظام مهندسی و عدم کنترل‌های نظارتی از دغدغه‌های جدی این سازمان اعلام کرد و یادآور شد: باید  تمام ساخت و سازها از مجرای نظام مهندسی عبور کند.

رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران ادامه داد: سازوکاری در حال انجام است که تمام گروه‌های نظارتی ساختمان باید تاییدیه نظارتی سازمان نظام مهندسی را داشته باشند.

وی، استحکام بخشی به ساختمان را از جمله دغدغه‌های این سازمان عنوان کرد و بیان داشت: با تدابیر خاصی محصولات بکار رفته در ساختمان به سمت کیفیت‌سازی رفته و از تولید محصولات با کیفیت پایین جلوگیری شود.

DSCN9705 DSCN9702 DSCN9696 DSCN9692 DSCN9688 DSCN9679 DSCN9593 DSCN9631 DSCN9633 DSCN9645 DSCN9649 DSCN9656 DSCN9581 DSCN9692 DSCN9579

نائیج‌پور ادامه داد: براساس قوانین تعیین شده مقرر شده است با تمام کسانی که قوانین ساخت و ساز و مهندسی ساختمان را رعایت نکنند برخورد شود و در این رابطه با جدیت وارد شده و عمل می‌کنیم.

وی افزود: مهم‌ترین عامل در ساخت و سازها نیروی انسانی و مصالح ساختمانی است که در مقاومت و طول عمر بنا موثر است و مهندسان در ساخت و سازها از نیروهای ماهر و توانمند و همچنین مصالح ساختمانی با کیفیت بالا استفاده کنند.

رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران از راه‌اندازی سایت جامع نظام مهندسی در مازندران خبر داد و گفت: راه‌اندازی این سامانه در راستای تکریم ارباب رجوع است تا با راه‌اندازی این سایت اطلاعات دقیق و به روز شده و از اتلاف وقت در بسیاری از موارد کاسته می‌شود.

نائیج‌پور بیان داشت: این سامانه با هدف تسریع امور عضویت و صدور پروانه و کاهش مراجعات غیر ضروری مهندسان و کاهش بروکراسی اداری و نهادینه شدن تعاملات الکترونیک در عصر ارتباطات و فن‌آوری راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه سازمان نظام مهندسی، نظارت بر ساخت و سازهای بخش خصوصی است تا با اجرای دقیق مقررات ملی ساختمان صرفه‌جویی، آسایش، ایمنی و حفظ محیط زیست را برای مردم فراهم کنیم.

دیدگاه های این مطلب

4 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. بازهم بایدازدرایت مدیریت شرکت نیمچامهندس رویان که به همه زوایای جامعه توجه داردتشکرکردمرحبابه این مدیرلایق به امیدموفقیتهای آتی

  2. منم موافقم بایدبه مجموعه هولدینگ نیمچاتبریک گفت که مدیرلایق وخوش فکرمثل مهندس رویان که ازافتخارات شهرمیباشدسکاندارمجموعه میباشدبه همه پرسنل ومدیران مجموعه مخصوصا مهندس رویان وآقای صادقی تبریک عرض مینمایم

  3. چقدر همایش تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *