همایش پیاده روی خانوادگی اهالی منطقه نارنجباغ نکابه روایت تصویر

خلاصه خبر : به مناسبت دهه مبارک فجرهمایش پیاده روی خانوادگی اهالی منطقه نارنج باغ برگزارگردید.این همایش به همت پایگاه شهید بردبار و حضرت رقیه ازمحل پیرتکیه نارنج باغ تا سی متری به پایان رسید. درادامه این همایش مسابقه طناب کشی بین برادران برگزار و به شرکت کنندگان دراین همایش به قید قرعه یکدستگاه دوچرخه و کارت های هدیه داده شد.

احسان بابایی نژاد فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید بردبار خبر داد: این برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر با عنوان همایش پیاده روی خانوادگی اهالی منطقه نارنج باغ با هدف مبارزه با اعتیاد و ترویج فرهنگ ورزش  برای ارتقای سلامت خانواده ها برگزارگردید.این همایش به همت  اعضای بسیج پایگاه شهید بردبار و حضرت رقیه ازمحل پیرتکیه نارنج باغ تا سی متری به پایان رسید.

درادامه این همایش مسابقه طناب کشی بین برادران برگزار و به شرکت کنندگان دراین همایش به قید قرعه یکدستگاه دوچرخه و کارت های هدیه اهدا شده  است.

DSCN8468 DSCN8469 DSCN8471 DSCN8460 DSCN8463 DSCN8465 DSCN8466

دیدگاه های این مطلب

10 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. چه ابتکار جالبی
    تجمع افراد هم برای سلامتی هم جایزه و…

  2. اقای بابایی نژاد برنامه ای جالبه حتما ما هم از این طرح برای مسجد و پایگاه خودمون استفاده و از تجربیات شما هم استفاده می کنیم.

  3. اگه تمام مسجدهای شهر این حرکت پیاده روی انجام بدهند عالی میشود یک ابتکار جالبی انجام دادن اهالی نارنج باغ/ خداقوت میگیم

  4. خیلی جالب بود

  5. کاری خوب بود ولی با حکومت جزیره ای نمیشود یک شهر را اداره کرد . نباید برنامه های شهری را قومی و قبیله ای و منطقه ای کرد . کار فرهنگی فقط و فقط به انسجام و همکاری همه مردم شهر وابسته است . اینکار باید شهرستانی انجام میشد.

  6. حميد پاكزاديان در گفت:

    با سلام و خسته نباشيد خدمت شما مدير سايت پياده روي و اين همايشها همه مناطق نكا بايد باشه و از امكانات تفريحي امثال پارك شهيد بهشتي و… به نحو احسنت بايد استفاده بشه حيف كه در نكا تو اين روز و شبهاي سرد زمستان هيچ خبري در اين مكانها نيست و پارك شهيد بهشتي در نكا شبها در تاريكي بسر ميبره چرا بايد اينگونه باشه حتما بايد جنبه مالي يا اهدا جوايز باشه كه همشهريان ما حضور داشته باشند؟؟؟از احسان و خانواده عزيزش كمال تشكر دارم .

  7. بابایی نژاد در گفت:

    با سلام
    و تشکر از نظر شهروندان خبر همایش پیاده روی.
    در مورد نظر آقای عسکری باید عرض کنم ابن برنامه جهت به حرکت درآوردن مردم و کمتر کردن بی تحرکی و… به صورت کاملا مردمی برگزار شده و خوشبختانه استقبال خوبی هم شد و فکر نمیکنم ارتباطی با اداره کردن شهر داشته باشد و بایدی هم وجود نداره.مسئولیت برنامه های شهرستانی با مسئولین فرهنگی،ورزشی شهر می باشد،نه به عهده بخشی از مردم.ما با انعکاس و تبلیغ این حرکت فرهنگی،ورزشی در نظر داریم اگر استقبالی از اهالی مناطق مختلف شهر باشد، برنامه های بعدی رو گسترده تر اجرا و با مشارکت بیشتری انجام دهیم.باتشکر

  8. عالی بوددددددددددددددددددددددددددددددددددد

  9. خئب بود خانم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *