راهپیمایی ۲۲ بهمن دربخش هزارجریب نکا

خلاصه خبر : مردم بخش های مختلف هزار جریب در چندین روستا بصورت خودش اقدام به بر پایی راهپیمایی در آن روستا نمودند بنا بر اعلام ابوالقاسم مبینی مردم هزار جریب امسال نیز در دهستان استخر پشت اقدام به بر پایی راهپیمایی با شکوهی نمودند که در نوع خود منطقه هزار جریب کم نظیر بود

ابوالقاسم مبینی بخشدار هزار جریب در گفتگو تلفنی خود با خبرنگار ما خاطر نشان کرد : مردم بخش های مختلف هزار جریب در چندین روستا بصورت خودش اقدام به بر پایی راهپیمایی در آن روستا نمودند .

بنا بر اعلام مبینی بخشدار هزار جریب : همزمان با سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران عزیز ،مردم هزار جریب همپای دیگر هموطنان ما امسال  در دهستان استخر پشت اقدام به بر پایی راهپیمایی با شکوهی نمودند که در نوع خود کم نظیر بود.

مردم مومن و ولایت مدار منطقه مصرانه  و از هفته های قبل  خواستار بر پایی راهپیمایی در این منطقه شندندکه این حرکت انقلابی  و تجدید میثاق خود با آرمانهای بلند امام راحل و تجدید بیعت خود را با رهبر فرزانه انقلاب اعلام نمودند .

او گفت در این مراسم همانند مراسم شهرستان  قطنامه قرائت شد و حجت الاسلام رزاقی  از قضات عالی  رتبه کشور  نیز به تبیین نقش انقلاب  و خدمات پس از آن در ایران و جهان و نیز بیداری اسلامی در منطقه سخنان مبسوطی ایراد  فرمودند .

در پایان نیز مردم دهستان استخر پشت  با  فریاد های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ،با به آتش کشیدن مترسک اوباما ،پرچم آمریکا و اسرائیل خشم و نفرت خود را نسبت به ایادی استکبار و حامیانش اعلام داشتند .

DSC00828 DSC00831 DSC00836 DSC00847 DSC00848 DSC00850 DSC00852 DSC00853 DSC00854 DSC00856 DSC00857 DSC00858 DSC00859 DSC00864 DSC00887 DSC00888 DSC00889 DSC00890 DSC00893 DSC00895 DSC00901 DSC00902 DSC00903

دیدگاه های این مطلب

28 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. درود بر بخشدار با تدبیر و مردمی ، درود بر مردم بخش هزار جریب ، درود بر مردم استخرپشت ، درود بر حاج آقا رزاقی.

  2. محمد مهدی میری در گفت:

    آفرین بر غیرت مردم ایران و مازندران و نکا…….و آفرین بر مردمهزارجریب و استخرپشت که امسال با حمایت و درایت بخشدار محترم و فعال آقای مبینی گزینه روی میز از نوع هزار جریبی را به آمریکا نشان داده اند.
    نه سازش ، نه تسلیم ، نبرد با آمریکا

  3. ممنون از اطلاع رسانی شما آقای یداللهی .
    هزار جریبی ها گل کاشتند که.
    درود به غیرتشون

  4. آقای یداللهی.
    به نظر شما آیا هزار جریب میتونه مستقل بشه ؟
    استعداد مستقل شدن رو هم داره.
    من از آقای مبینی بخشدار پر تلاش خواهشمندم که مقدمات برگزاری نماز جمعه در بخش هزار جریب رو فراهم کنه ، چون با این مردم غیور و خدا پرست نماز جمعه در هزار جریب جواب میده.
    باز هم از آقای بخشدار سپاسگزارم.

  5. صدرالدین بامتی طوسی در گفت:

    درود بر شما

  6. درود بر مردم قهرمان و شهیدپرور استخر پشت و هزارجریب همیشه در صحنه

  7. ایالات خودمختارهزارجریب …

  8. محمد انصاری از سمنان در گفت:

    اقای یداللهی چرا از منطقه لایی عکس نذاشتی.

  9. سلام به همه ی دوستان هزارجریبی،مقدمات برگزاری نماز جمعه هم انشالله با آغاز ساخت مصلای بزرگ لایی(۶۰۰۰متری) ،زمین اهداه شده توسط خیرین لایی در مرکز لایی وافع در گلزار شهدا،انجام خواهد شد.

    • وااااای فک کنید مثلا یه روزی لایی مثل تهران ابر شهر بشه ورپام(برفام) میشه بالاشهر چون هم سردتراز لاییه هم بالاتر از همه ایم هم قشنگتر از همه جاست.عشق است برفام

  10. بازهم مردم هزارجريب اقاي مبيني شما براي مردم هزارجريب چكار كردين يه كمي حركت داشته تلاش تلاش تلاش كنيد تا مردم سالهاي ديگر پرشورتر در صحنه حاضر شوند

  11. هزار جریب یعنی هزار جریب….
    لایی و استخرپشت و چلمردی و سوچلما و ورفام و پوروا و شیت نداره.
    هزارجریب توانایی خود مختار شدن رو داره.
    درود بر مردم غیور هزار جریب

  12. آقای فریمانی :
    بحث تعداد جمعیت و ۲۰۰ و ۳۰۰ تا نیست.
    اولا خودم بودم که بالای ۱۰۰۰ تا جمعیت بودند که اونهم اهالی دهستان استخرپشت بودند.
    دوما مهم اینه که این راهپیمایی پس از ۱۷ سال از بخش شدن هزارجریب داره واسه اولین بار اتفاق میافته.
    پس به جای کفر نعمت باید شکر نعمت کرد.
    من به سهم خودم و اهالی روستای سارم از همه شرکت کنندگان ، بویژه بخشدار پرتلاش آقای مبینی و پایگاه بسیج سارم تشکر میکنم.

  13. درود بر مردم هزارجریب سلام بر بخشدار وممنون از اای یداللهی

  14. مردم هزارجریب واقعا مردمی با صفا، مؤمن و پاکدل هستند.

  15. محمد فریمانی در گفت:

    ولی هزارجریب شامل همه میشه ولی باز همه جزنکا هستید وهمه نکایی هستیم درود برغیرت نکایی که هرجایی هستیم همیشه بااقتدارمشت محکم بردهن استکبار میزنیم نکا خاک دلیرون نکاته پرچم بالا

  16. سلام بر همه شهیدان علی الخصوص هزار جریب نکا
    ممنون و تشکر از زحمات اقای مبینی و علیمحمدی بابت این مراسم با شکوه ان شالله در سالهای اتی شاهد حرکات بزرگ و بلندتر در منطقه باشیم بنده به عنوان یک جوان و عاشق هزارجریب اعلام امادگی جوانان پرشور روستای سارم را اعلام می کنم

  17. زبهمن گشته رسوا طرح دشمن
    شده آزاده دیگر ملک ومیهن
    زوحدت شدمحقق وعده حق
    شدازاهریمنان این خاک ایمن

  18. درود بر شما

  19. افرین به مردم با غیرت استخرپشت گل کشتین
    به این میگن حمایت از رهبر و انقلاب

  20. باسلام .
    آفرین ، آفرین . اینها همه نشانه پیشرفت علم و فرهنگ مردم هزارجریب هستش . بهرحال حرکت ، حرکت خوبی است باید در تمام زمینه ها گسترش پیدا کند که این هم با برنامه ریزی صحیح تمامی دوستان بالاخص بخشدار محترم و دیگر مسئولین فقط امکانپذیر میباشد که دور از دسترس نیست . بنده بعنوان یه استخرپشتی که سالها از آنجا دورم واقعا لذت بردم.
    در ضمن از مجله خبری نیوزنکا نیز تشکر میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *