نکایی ها همه آمده بودند

خلاصه خبر : پاسخ نکایی ها به کری و شرمن با شعار «مرگ بر آمریکا»/ «ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم» مرد م نکا آمدند زن و مرد خرد و کلان همه آمدند آمدند 35 سال عزت ایران و تحقیر استکبار را جشن بگیرند

راهپیمایان در حالی که پرچم‌های ۳ رنگ جمهوری اسلامی ایران و همچنین «لبیک یا خامنه‌ای» را در دست دارند شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «می‌جنگیم، می‌میریم، سازش نمی‌پذیریم» و … سر می‌دهند.

راهپیمایان همچنین پلاکاردهایی در دست دارند که بر روی آن نوشته شده است «ما مشتاق گزینه‌های روی میزیم»؛ این پلاکارد در پاسخ به اظهارات مقامات ‌آمریکایی مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی در قبال ایران توسط راهپیمایان حمل می‌شود.

شهروندان نکا در گفتگو با خبرنگاران : آمدیم با بچه ها یمان آمدیم که به عشق  رهبرمان  به امر رهبرمان به نظام و انقلاب  وفادار خواهیم ماند  و تا آخرین نفس در خط ولایت حرکت میکنیم . فرزندان ما قربانی رهبرمان باد .

آمریکا هیچ غلطی نتونسته بکند و تا خون در رگ ماست هم نمی تواند غلطی بکند .DSCN9980 DSCN9987 DSCN9977 DSCN0080 DSCN0075 DSCN0070 DSCN0030 DSCN0031 DSCN0038 DSCN0039 DSCN0044 DSCN0063 DSCN0027 DSCN0026 DSCN0025 DSCN0022 DSCN0017 DSCN0063

 

 

دیدگاه های این مطلب

10 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. شهروند نکایی در گفت:

    بیشتر جمعیت از روستاها اومده بودن

  2. آقای یداللهی :
    حتما تصاویر راهپیمایی مردم بخش هزارجریب رو که به تدبیر بخشدار محترم و برای اولین بار تو استخرپشت برگزار شد رو تو سایت نیوز نکا بزار.

  3. مجتبی رمضانی در گفت:

    پاسخ نکایی ها به کری و شرمن باهمیشه درصحنه بودنشان

  4. صدرالدین بامتی طوسی در گفت:

    ۲۲بهمن روز پیروزی حق برباطل را به ملت و مردم شریف نکای بزرگ تبریک میگویم و از حضور پرشور مردمان با بصیرت شهرمان تقدیر و تشکر مینمایم و افتخار بزرگی را مردمان این شهرستان به کارنامه شهرمان امروز در ۲۲ بهمن ۹۲به کارنامه درخشان انقلاب جمهوری اسلامی اضافه کردن و این حضور مردم از نشانه ایمان و علاقه ملت به نهضت خمینی و مقام معظم رهبری و ولایت فقیه میباشد.

  5. واقعا هر سال كه ميگذرد گويي جمعيت بيشتري در راهپيمايي و تظاهرات شركت مي كنند و اين مايه شادماني مسلمانان جهان و سرافكندگي و حقارت دشمنان اين نظام و اسلام است .دستتان درد نكنه به خاطر حضور پررنگتان در اين عرصه اعلان انزجار حق عليه باطل. آقاي يداللهي اگه عكاسان جزييات و حواشي زيباي راهپيمايي رو نشون ميدادند مثل هك شدن پرچم كشور ايران روي صورت، حضور معلولين و جانبازان يا پيرمرد و پير زنها و بسياري از حواشي ديگر كه شيريني و جذابيت عكسها را زيباتر ميكند و بيننده را جذب ميكند. با تشكر از شما آقاي يداللهي و همه همكاران شما.

  6. باسلام من باتمام اعضائ خانواده ام در راهپیمایی نکا بودم خیلی شلوغ بود ولی انگار مسابقه دو ماراتن بود مسولین برگزاری لطفا مدیریت کنند حرکت آرام وباصلابت باشد تا مسن ترها هم بیشتر همراهی کنند

  7. محمد فریمانی در گفت:

    نکا ته پرچم بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *