پدافند بزرگ اقتدار در سيمان نکا برگزار شد

خلاصه خبر : پدافند بزرگ اقتدار با حضور مسئولان استاني و شهرستاني با هدف پيشگيرانه در حملات و آسيب‌ها در شرکت سيمان نکا برگزار شد.

به گزارش نیوز نکا ، اين رزمايش يک روزه  با حضور نيروهاي امدادي، آتش‌نشاني، امداد و نجات، تجسس و پشتيباني انجام شد، آمادگي واحدهاي عمل کننده مورد ارزيابي قرار گرفت.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران در حاشيه برگزاري اين پدافند گفت: هدف از برگزاري اين رزمايش ارتقاي آمادگي کارخانه‌ها و واحدهاي کاري بزرگ و حساس در برابر هر گونه تهديد احتمالي است.

عليرضا يونسي رستمي بيان داشت: اين کارخانه و عوامل اجرايي دخيل در اجراي پدافند غيرعامل از آمادگي کامل و لازم در برابر اين تهديدات برخوردار بوده و مانور با قدرت بسيار بالا برگزار شد.

وي پدافند غيرعامل را مجموعه اقدامات غيرمسلحانه دانست که موجب کاهش آسيب‌پذيري، ارتقاي پايداري ملي و تسهيل مديريت بحران در برابر تهديدات انجام مي‌شود.

يونسي ادامه داد: ما در پدافند غيرعامل و مسائل پيشگيرانه در استان خوب درخشيده‌ايم و کارهاي مهم و اساسي در کارخانجات و واحدهاي توليدي براي اين امر در حال انجام است که بايد با دقت و سرعت بيشتري ادامه يابد.

مديرکل پدافند غير عامل استانداري مازندران گفت: پدافند غيرعامل مختص زمان و مکان خاصي نيست بلکه با توجه به اينکه حادثه در هر زماني رخ مي‌دهد لذا بايد آمادگي کامل براي مقابله با بحران در هر زماني وجود داشته باشد.

يدالله نبوي اظهار داشت: تمرين و آشنايي پرسنل با وظايف محوله و تمرين عملي جلوگيري از تلفات جاني و مالي و به حداقل رساندن آن از ديگر اهداف برگزاري اين رزمايش بود.

وي بيان داشت: انجام پدافند غيرعامل براي آمادگي و دفاع و حفظ شرايط لازم در مواقع ضروري است و در همين رابطه بايد آمادگي کامل براي مقابله با حوادث را داشته باشيم.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. رضی ترابی آبلویی در گفت:

    یکی ازدوستانم ازنزدیک شاهداین مانوربودومیگفت بیشترشبیه بازی بودتامانور!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *