والفجر ولیالٍ عشر والشفع والوتر/علی قنبری دانش آموزنکایی

خلاصه خبر : این انقلاب با رهبری حضرت امام (ره) و تفکر مدبرانه ی رهبر معظم انقلاب اسلامی امروزه نه تنها توانست روی پای خود به عنوان کشوری مستقل در کل جهان سربرآورد . بلکه طلایه دار مبارزات ضد استکباری و ظلم ستیزی در سطح جهان شده است .

پیش از بهمن ۱۳۵۷ ظلم و ستم رژیم منفور پهلوی همچون اختاپوس در اعماق پیکره اجتماع انسانی ملت اصیل و با فرهنگ ایران رسوخ و فضای اجتماع را سرد و خفقان کرده بود . کشتارهای فجیع و دسته جمعی و انفرادی از حد شمارش بیرون رفته بود . او نوکر آمریکایی خیانتکار و اربابان پیر انگلیسی و اروپایی بود . مدافع حق کاپتیو لاسیون، مجری و طراح ، کشف حجاب، در اختیار گذاشتن تمامی صنایع رو زمینی زیر زمینی و دهها وصدها جنایتهایی که ذکر آن از حد و حوصله ی این  سطرخارج است . ناگهان مردی از تبار مردان مرده معروف به بت شکن قرن معاصر که تمام معادلات استکبار جهانی را به هم زد . او بنیاد گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،«روح ا… الموسوی الخمینی» بود .

قراربود که آن «نگار» خوشرفتار، و آن« سوار مشرقی شیرین گفتار، نه از سوی مشرق که از مغرب،«نونل لوشاتو» ی فرانسه چون خورشید جهان تاب برما بتابد و قرار دل بی قراران شود . همه «ایران»،«تهران» شده بود و تمام چشم ها به سوی آسمان ، که «روح خدا» چون فرشته ی نجات ، ناجی مظلومان شود و آن یار سفر کرده به وطن بازآید .

DSCN8128

همه با هم سرود عشق سر دادیم :

غروب عمر شب انتظار نزدیک است // طلوع مشرق آن سوار نزدیک است

دلم قرار نمی گیرد از تلاطم عشق // مگو چه وقت؟ که وقت قرارنزدیک است .

در قرار اول بارهبر،بختیار بی اختیار، آخرین نوکر آمریکایی جلاد جلب شد و فرودگاه مهرآباد را به روی «مهر» بست . تا از ورود محبوب دل ها جلوگیری کند، اما مردم متحدتر شدند و یکپارچه فریاد زدند: وای به حالت بختیار // اگر خمینی دیر بیاد امام به مردم ما شخصیت داد . خود دواقعی و هویت اسلامی آنها را به آنان برگرداند. و آنها را از حالت خود باختگی و… خارج کرد . این بزرگترین هدیه ای بود که رهبر به ملت داد. او توانست ایمان شان را به آنها باز گرداند و آنها را به خودشان مومن کند . و باعث سرافرازی ملتمان در منطقه شد و اینکه کشورهای دیگر از ما به عنوان ملت پایداری و مقاومت با ایمان و دلیر، الگو گرفته و خود در برابر بیگانگان مبارزه می کنند . چون گل آیینه را آراستیم // ریخت برماهر چه شبنم خواستیم // روز عید خوشه ی میلاد من است .

 جوانان ما همچون ستاره ای درخشان درآسمان علم و صنعت و تکنولوژی درخشیدند . و درکشورما مردان زنان پابه پای هم ، هماهنگ وهمگام با مسئولین نظام قله های رفیع علم و دانش را فتح کردند . و امروز، ما نسل های سوم و چهارم انقلاب این همه را مدیون سبز قامتان سرخ پوش ، شهدای و الا مقام مان هستیم .و اینکه به بداینم آنان به خاطر ما و امنیت این سرزمین به دفاع از میهن پرداختند و شهید شدند . و حال ما باید از طریق دیگربا بیگانگان دشمنان اسلام به مبارزه بپردازیم و از دخالت بیگانگان در کشورمان جلوگیری کنیم .

شهیدان راست قامتان تاریخ هستند 

 علی قنبری  دانش آموزش کلاس  سوم راهنمایی مدرسه نمونه دولتی آیه الله خامنه ای زرندین سفلی

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. بسیار مقاله جالبی بود.
    نکات ارزنده ای را اشا ره کردید.

    آرزو می کنم آینده ی در خشا نی را برای خود و
    کشورت رقم بزنی.
    احسن موفق باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *