نکا امشب یکپارجه سفیدبوش شد

خلاصه خبر : به گزارش نیوز نکا و بنا بر اعلام خبرنگاران افتخاری این پایگاه خبری ، به دنبال تغییرات جوی و نفوذ سامانه سرد و بارش زا به سوی مازندران و شهرستان نکا ، بارش برف و سرما از بامداد امروزجمعه در مناطق بالا دست و نقاط کوهستانی هزار جریب آغاز در ادامه تا امشب به بخش های وسیعی از شهرستان را فرا گرفت.

به گزارش نیوز نکا به دنبال این تغییرات جوی، بارش برف و سرما که از بامداد جمعه در ارتفاعات کوهستانی آغاز شده و اکنون ادامه دارد تمامی مناطق کوهستانی و مرتفع و راههای بین شهرستان را سفید پوش کرده است.

همچنین بر اساس دستور ستاد حوادث مترقبه شهرستان ، راهداران و دیگر عوامل از بامداد امروز بصورت آماده باش در آمده تا چنانچه درمحورهای مواصلاتی دچار برف گرفتگی و یا راهبندان شده باشد ،آماده برف روبی و بازگشایی راه ها در نقاط مختلف این شهرستان هستند.
هم اکنون تردد در مناطق مرتفع جاده های کوهستانی با کندی جریان دارد .

ابوالقاسم مبینی بخشدار هزار جریب هم در این خصوص به تمامی رانندگان بویژه مناطق کوهستانی توصیه کرد تا از تجهیزات زمستانی استفاده کرده و درهنگام تردددر نقاط کوهستانی ،با سرعت مطمئنه از این مناطق گذر کنند.

بر اساس این گزارش، هم اکنون تمامی راههای شهرستان باز است و عبور و مرور در آنها جریان دارد و رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی کوهستانی را دارند خودروهای خود را باید به زنجیز چرخ و وسایل و تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ابوالقاسم عزیزی در گفت:

    ضمن عرض سلام محضربرادربزرگوارم جناب مبینی بخشدار محترم بخش هزارجریب!عصرامروزهنگامیکه جهت تماشای این
    موهبت الهی وتنوع روحی به جاده هزارجریب رفتم بد واازعملیات نمک باشی جاده توسط زحمتکشان!راهداران عزیزبسیارخرسندشدم!وامانکته مهم دیگری بنده را برآن داشت تادراین وقت شب ازاین رسانه مراتب تقدیرخودوبسیاری ازرهگذرانیکه درمسیرترددمیکردن راازبخشدارخدوم وزحمتکش بخش هزارجزیب جناب آقای ابوالقاسممبینی اعلام نمایم!این بودکه درروزتعطیل آنهم انتهای روزکنارجاده آتشی برباکرده بودومشغو ل رتق وفتق اموربازگشائی جاده بودن!این خودمزیت استفاده ازمدیران بومیست!دردیکه متاسفانه مانند غده سرطانی براندام نحیف نکامستولی گردیدومتاسفا نه مدیران ارشدوهیات امنای شهرستان دربی باندبا زی وخط وخط بازی ان!چون فلانی چبی یاراستی هست بایدبرکنارش کنیم یاسرکارش بیاریم!درست یادمه زمانیکه بنده مسئول ادارهای دریکی ازشهرستانها
    ی اطراف بودم عزیزی به یکی ازمسئولان آن شهرستان
    گفت فلانی چبی هست کی اونواینجارئیس گذاشت!خداعا قبتهاروخیرکنه انشالله

  2. درود و خداقوت به تمام مسئولین زحمتکش و اونهایی که در گرماو سرمای زیاد پیگیر کارهای اجرایی و مشکلات مردم هستن ومتکی به نشستن روی صندلی ریاست نیستن ( خسته نباشی جناب آقای مبینی بخشدار عزیز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *