اعطای گواهینامه الکترونیکی مهارتی درنکا

خلاصه خبر : سرپرست مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهید رجایی نکا از آغاز اعطای گواهینامه مهارت فنی‌و‌حرفه‌ای در این مرکز خبر داد.

بهروز عبدی اظهارداشت: استقراردولت الکترونیک و استانداردسازی،بازنگری، اصلاح و بهبود روش‌ها و فرآیندها، توسعه و بهینه‌سازی الگوهای ارزشیابی مهارت از جمله اهداف اجرایی این طرح است.
وی افزود: مهارت‌ آموزان می‌توانند بر اساس کد شناسه و کد ملی در پرتال سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای اطلاعات گواهینامه‌های خود را مشاهده کنند.
عبدی خاطرنشان کرد: تاکنون برای ۵۰۰ نفر از کارآموزان این مرکز گواهینامه الکترونیکی صادر شده است.
وی گفت: این کارت هوشمند الکترونیکی با هدف سرعت دردریافت اطلاعات واستعلام وضعیت کارآموزان فنی و حرفه‌ای،کارت گواهینامه الکترونیکی به جای گواهینامه‌های سنتی وکاغذی طراحی شده است.
سرپرست مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای شهید رجایی نکاهمچنین ازارائه خدمات فنی‌و‌حرفه‌ای در محله عباس‌آباد سابق و کوی مهرگان فعلی خبر داد و گفت: باید درمناطق آلوده کار فرهنگی و علمی کرد که باکمک فنی‌و حرفه‌ای می‌توان این امر محقق شود.
عبدی اظهار داشت: آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای برای آموزش ایجاد می‌شود و آموزش‌هایی به فراگیران و متقاضیان داده می‌شود که منجر به اشتغال فرد و کسب درآمد می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در مکان‌های متفاوت نظیر روستاها، مساجد و… افزود: دوره‌های آموزشی در مراکز ثابت و سیار انجام می‌شود که آموزش‌های سیار برای متقاضیان خارج از شهر است و هر کجا که نیازمند آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای باشند با توجه به نیاز منطقه و درخواست اهالی آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.
فارس

عبدی گفت: با برنامه‌ریزی به عمل آمده ۴۰ نفر از جوانان شهرک مهرگان نکا (عباس آباد سابق) زیر پوشش آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای در رشته‌های مختلف تاسیسات، لوله‌کشی، خیاطی، نازک‌دوزی و.. قرار گرفتند.

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. محمد انصاری ازسمنان در گفت:

    از این به بعد فقط شهرک مهرگان بقیه …………..م

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *