حسینی ازتعیین تکلیف ۷۰ نقطه از املاک آموزش و پرورش نکا خبر داد

خلاصه خبر : رضاعلی حسینی معاون توسعه وپشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا از تعیین تکلیف 70 نقطه از زمین های بلاستفاده این اداره در مناطق مختلف شهرستان نکا خبر داد و گفت : با مشاوره کارشناس حقوقی و با حضورتیم فنی از معاونت پشتیبانی اداره کل ، این میزان از زمینها دردستورکار پلاک بندی و نقطه گذاری قرارگرفته است .

رضاعلی حسینی امروز در گفتگو با خبرنگار ما،از تعیین تکلیف ۷۰ نقطه از زمین های بلاستفاده این اداره در مناطق مختلف شهرستان نکا خبر داد.
معاون توسعه و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا از اجرای پروژه های مدرسه سازی این شهرستان خبرداد و گفت : اجرای پروژه مدرسه ۸ کلاسه از آذرماه امسال شروع شد و در مراحل پایان پی ریزی قرار گرفته است .
معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش نکا گفت : این پروژه با اعتباری بالغ بر هفتصد میلیون تومان در شهرک مهرگان از سوی کمک های دفتر مقام معظم رهبری (بنیاد برکت )و خیرین شهرستان در مدت زمان ۱۲ ماهه اجرا و به بهره برداری خواهد رسید .
اوهمچنین از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه تیزهوشان (متوسطه) مرحوم گلدوست خبر داد و گفت : پروژه مرحوم گلدوست در روستای کمیشان در ۴ طبقه احداث و در مرحله کف سازی ،نازک کاری و تعمیرات نهایی قراردارد و با همت ویژه فرزندان مرحوم گلدوست با جدیت دنبال می شود.
رضاعلی حسینی در ادامه از تعیین تکلیف ۷۰ نقطه از زمین های بلاستفاده این اداره در مناطق مختلف شهرستان نکا خبر داد و گفت : با مشاوره کارشناس حقوقی اداره کل و با حضورتیم فنی از معاونت پشتیبانی اداره کل در حال پلاک بندی و نقطه گذاری قرارگرفته است .
وی در ادامه از کمک دکتر بخشیان از خیرین شهرستان درعقد قرار داد جهت تکمیل فاز دوم مدرسه شاهد دخترانه شهرستان نکاخبر داد و گفت:این خیر مدرسه ساز متعهد شدند تا ۳۰۰ میلیون تومان در اجرای فاز دوم دبیرستان دخترانه شاهد نکا مساعدت نماید که جای قدردانی است .
همچنین از سوی خیرین نکا پروژه احداث مدرسه درزمین بهپاک تاکنون ۳۰ درصد فیزیکی داشته است .

دیدگاه های این مطلب

3 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. عرض سلام وادب دارم خدمت استادومعلم گرامی خودم جناب آقای حسینی&&جنابعالی چندین سال مدیریت مدرسه شهید آبلویی روستای آبلورابرعهده داشته ایدوازوضعیت اسفناک جاده دسترسی به این مدرسه به خصوص درایام بارندگی اگاه هستیدلطفا فکری به حال ان کنید متشکرم>

  2. آیا زمین ورزشی خیابان شهرداری که متعلق به آموزش و پرورش بود را به تربیت بدنی داده اید ؟

  3. رضی ترابی آبلویی در گفت:

    باعرض سلام وادب خدمت استادومعلم گرامی ام جناب آقای حسینی:لطفابه وضعیت جاده دسترسی به مدرسه نمونه دولتی شهیدآبلویی آبلورسیدگی کنید چون وضعیت جاده بخصوص در روزهای بارندگی اسفناک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *