حادثه دلخراش تصادف درنکا،شش نفررا روانه بیمارستان کرد

خلاصه خبر : دراثر برخورد دو خودروی سواری پراید و پژوه 206 درمسیرجاده هزارجریب حد فاصل روستای زرندین سفلی و زرندین علیا (پیچ لگشاه) متاسفانه 6 نفر از سرنشینان خوروهای سواری بشدت مجروح ، و توسط نیروهای امدادی و اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.

به گزارش نیوز نکا:دراثرتصادف دودستگاه خودروی سواری درمسیر جاده هزارجریب این شهرستان ،متاسفانه ۶ نفر از اهالی منطقه بشدت مصدوم و روانه بیمارستان شدند .
یک منبع محلی آگاه در منطقه در گفتگو ، خبرنگار ما با تائید این خبر خاطرنشان کرد: دراثر برخورد دو خودروی سواری پراید و پژوه ۲۰۶ درمسیرجاده هزارجریب حد فاصل روستای زرندین سفلی و زرندین علیا (پیچ لگشاه) متاسفانه ۶ نفر از سرنشینان خوروهای سواری بشدت مجروح ، و توسط نیروهای امدادی و اورژانس به بیمارستان اعزام شدند.
این منبع آگاه در ادامه گفت : ۵ نفر ازمجروحان به بیمارستان امام حسین (ع)نکا و یک نفر دیگر از مجروحان بعلت شدت جراحت وارده و وخامت جسمی به ساری انتقال داده شدند.
این شاهد عینی افزود: با بررسی اولیه از سوی کارشناس پلیس راهور مقصر راننده خودروی ۲۰۶ اعلام شد که با سرعت بالا خودروی مذکور و عدم کنترل آن از سوی راننده و تجاوز به حریم تردد خودروی پراید منجر به این حادثه سنگین شد.
تصویر آرشیویست ..

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. ما به عنوان يك شهروند نكايي ازشما به خاطر اطلاع رساني خوبتون كمال تشكر را داريم

  2. اولا که وقتی ۵نفرشون نکا مشکلشون حل شد احتمالا در حد زخم روی دست وپا بوده چون بیمارستانای نکا تاهمین حد باشه پذیرش میکنن دومابرادر یداللهی اگه اشتباه نکنم تصادف مرگبار به تصادفایی میگن که کشته داده باشه لطفا اصلاح کنید

  3. صالح علینژاد در گفت:

    عاقبت راننده بی احتیاط وعجول این میشه که چندتا ادم های بی گناهه روراهی بیمارستان یا قبرستان بکند …

  4. برادر عبدالهی برای اینکه خودی نشون بدی انقدر خبروبدجلوه نده

  5. بیچاره حاج حسین با این دامادش

  6. جوگی؟
    جوگی خودتی و هفت جدت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *