دیدار اعضای ستاد برگزاری همایش نکا ۱۴۰۴ با آیت الله طبرسی /تصاویر/

خلاصه خبر : آیت الله نورالله طبرسی نماينده ولي فقيه در مازندران در جمع اعضای ستاد برگزاری همایش نخبگان ، مدیران برجسته و موثرین نکایی در کشور و خارج کشور (نکا 1404) خاطر نشان کرد: : يکي از اهداف مهم برگزاري همايش ها در نظام اسلامي بايد اين باشد که منشا وحدت، خير و داراي تاثيرگذاري فراوان شوند.

آيت الله نورالله طبرسي، روز دوشنبه در ديدار با اعضای برگزار کنندهه همایش نخبگان، فرهيختگان و مديران برجسته و نیز موثرین نکایی در کشور و خارج کشور
در ساري افزود: همايش هايي که در بخش هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي، سياسي و اقتصادي درجامعه برگزارمي شود بايد خروجي خوبي براي مردم داشته باشد.

وي اظهار داشت: در برگزاري همايش ها سعي شود از نقطه نظرات صاحب نظران استفاده شود و نيز هماهنگي هاي لازم با ارگان ها، نهادها و دستگاه هاي اجرايي استان به عمل آيد زيرا اينگونه همايش ها بازتاب خوبي به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه ساري به برگزاري نخستين همايش تجليل از نخبگان، فرهيختگان، تاثيرگذاران و مديران نکايي سراسر کشور و خارج از کشور در تاريخ ۲۴ بهمن ماه جاري اشاره کرد و اظهار داشت : بايد از تمامي امکانات و تجهيزات لازم براي هر چه بهتر برگزاري اين همايش استفاده شود.

وي وحدت، همدلي و انسجام را رمز موفقيت در هر کاري دانست و اضافه کرد: در جامعه افراد نخبه و فرهيخته فراواني داريم و سعي شود اين افراد که سرمايه ملي محسوب مي شوند شناسايي و به نوعي از اين عزيزان تجليل و تقدير شود.

نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري همچنين به دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: در آستانه سي و پنجمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي قرار داريم و اين دهه فرصت خوبي براي ارائه گزارش عملکرد دولت ها به مردم ولايتمدار مان است.

فرماندار نکا هم در اين ديدار از شناسايي ۲۵۰ نخبه نکايي براي شرکت در همايش يکروزه تجليل از نخبگان و تاثيرگذاران و مديران نکايي سراسر کشور خبر داد.
علي رجبي گفت : نخبگان نيروهاي محرکه هر جامعه هستند و لذا بايد با شناسايي دقيق آنان و استفاده از ظرفيت ها در جهت بالندگي همه جانبه شهرستان گام برداريم.

وي افزود : استفاده از ظرفيت نخبگان در تصميم سازي و اجرا و حوزه کاري هر يک از دستگاه هاي اجرايي موضوعي است که بايد مورد توجه قرار گيرد.

او ادامه داد : استفاده از نظرات و ديدگاه هاي مديران برجسته، سرمايه گذاران و موثران در چنين همايشي بهترين فرصت براي دريافت راهبردهاي عملي براي برون رفت از چالش هاي موجود است.

DSCN9748

DSCN9754

DSCN9755

DSCN9757

DSCN9758

DSCN9760

DSCN9761

DSCN9769

DSCN9784

DSCN9785

DSCN9787

DSCN9797
فرماندار نکا گفت : با توجه به برگزاري همايش نخبگان نکايي مقيم کشور در ۲۴ بهمن ماه، کميته هاي مختلفي مانند کميته پشتيباني، تشريفات ، اطلاع رساني، خدماتي و فرهنگي و علمي تشکيل شده است.

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. متاسفانه یک طلبه در بین اعضا نبود تاسف آور هست

  2. درود بر تو یدالهی جون،این سری دیگه عکس آقازاده ها را در نمای بسته نذاشتی!!!
    خواهشا به عنوان یک خبرنگار تحقیق کن نکا غیر از اینا دیگه نخبه نداره؟!

  3. درود بر علی رجبی فرماندار مبتکر و مردمی نکا.
    دست مریزاد

  4. محمد اسماعیل لائینی در گفت:

    فقط سعی کنین واقعأ اونهایی که نخبه ان رو پیدا کنین نه شبه نخبه . آقایان مثل بعضی چیزهای دیگه نشه

  5. گام خوبی برای شناسایی افراد با نفوذ شهرمان در داخل و خارج کشور هست
    ضمن تشکر از عوامل این کار خوب، امیدواریم خروجی آن به نفع مردم منطق. خصوصا نکا باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *