رجبی فرماندار نکا:برنامه‌های دهه فجربا محوریت مردم برگزار شود

خلاصه خبر : رجبی از مسئولان برخی ستادها که تاکنون برنامه‌های کامل و پایانی خود را ارائه نکرده‌اند، خواست هر چه سریع‌تر اقدام کنند تا در فهرست برنامه‌های نهایی این دهه گنجانده شود.

علی رجبی اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های دهه فجر اهمیت این روزها را به مردم و جهانیان نشان می‌دهد و باید همکاری مردم در برگزاری جشن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پررنگ‌تر از سال‌های گذشته باشد.

وی افزود: برگزاری باشکوه جشن‌های دهه فجر موجب امیدواری دوستداران نظام اسلامی است و همه ما باید با تمام توان در این زمینه فعال باشیم که در این ارتباط با تشکیل کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر گروه‌ها و اقشار مختلف اجتماعی درگیر فعالیت‌های دهه فجر شده‌اند.

فرماندار نکا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با حضور و نقش‌آفرینی مردم غیور و توانمند ایران به رهبری امام راحل به پیروزی رسیده است، یادآور شد: همان‌گونه که مردم در برگزاری مراسم‌های ملی و مذهبی نقش محوری دارند باید در برگزاری مراسم‌های دهه مبارک فجر نیز به نحو شایسته‌ای اقدام کنند و مردمی بودن برنامه‌ها در اولویت برنامه‌های ما است.

وی درباره اعلام پروژه‌های عمرانی دهه فجر نیز اظهار داشت: این برنامه‌ها در حال چینش توسط کمیته‌های مختلف و مختص برنامه‌های عمرانی است که در اسرع وقت اطلاع‌رسانی می‌شود.

رجبی در پایان از مسئولان برخی ستادها که تاکنون برنامه‌های کامل و پایانی خود را ارائه نکرده‌اند، خواست هر چه سریع‌تر اقدام کنند تا در فهرست برنامه‌های نهایی این دهه گنجانده شود.

وی گفت: انتقال ارزش‌های انقلاب و بازگو کردن دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برای نسل امروز یکی از مهم‌ترین وظایف ما محسوب می‌شود که باید توسط آحاد جامعه در بین مردم و جوانان نهادینه شود.

فرماندار نکا یادآور شد: دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی، نورافشانی شب ۲۲ بهمن ماه همزمان با بانگ الله‌اکبر، برگزاری جشن‌های خیابانی، چراغانی کردن معابر و خیابان‌ها، برپایی جایگاه‌های صلواتی، پیش‌بینی اقدامات ترافیکی و.. از جمله فعالیت‌های این ایام است.

رجبی افزود: با توجه به تحریم‌های مختلف دشمنان و توطئه‌های مختلف آنان در برابر ایران اسلامی، باید تلاش خود را در این مسیر دو چندان کرده و بر حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب کوشا باشیم.
فارس

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. …فرماندار گرامی پول کاربران سر صندوق دادی ؟۶۰% مابقی چی میشه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *