دلیلی خبر داد: ۴۰ برنامه فرهنگی ورزشی در دهه فجر امسال در شهرستان نکا اجرا می‌شود

خلاصه خبر : دلیلی دهه فجر را فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم این اداره بتواند ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل موجود در ورزش شهرستان را در تثبیت و ادامه روند حرکت انقلاب اسلامی متبلور سازد.

حسین دلیلی امشب در جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر شهرستان نکا اظهار داشت: ورزشکاران نیز همچون سایر اقشار جامعه در شکل‌گیری این انقلاب سهیم بوده‌اند و لذا برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر نیز باید با اولویت‌بندی مناسب حرکت کنند.

وی افزود: در راستای برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی در قالب برنامه‌های مختلف فرهنگی ورزشی برای مقاطع مختلف سنی در رشته‌های مختلف ورزشی تدارک دیده شده است که در طول ایام‌الله دهه فجر به مرحله اجرا در می‌آید.

دلیلی دهه فجر را فرصتی مغتنم برای آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم این اداره بتواند ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل موجود در ورزش شهرستان را در تثبیت و ادامه روند حرکت انقلاب اسلامی متبلور سازد.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر شهرستان نکا، یادآور شد: برگزاری بازی‌های بومی محلی، عطرافشانی قبور مطهر شهداء، برگزاری مسابقات (فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، کوهپیمایی)، دیار با خانواده های شهدای ورزشکار، حضور ورزشکاران در مراسم ۱۲ و راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور سازمان یافته ورزشکاران در نماز جمعه مهم‌ترین برنامه‌های کمیته ورزش و جوانان شهرستان نکا در دهه مبارک فجر است.

دلیلی بیان داشت: این برنامه‌ها با حضور فعال ۳۶ هیئت ورزشی فعال شهرستان نکا و با حضور برادران و خواهران ورزشکار در طول دهه مبارک فجر در سطح شهرستان اجرایی می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا گفت: باید از ظرفیت‌های مختلف ورزشی در حوزه‌های مختلف و در سطح مدارس، مساجد، ادارات و … استفاده کرد تا شاهد رونق ورزش در جامعه و در راستای آن افزایش سلامت و کاهش جرائم باشیم.

دلیلی افزود: بدون شک نقش ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی بی‌بدیل بوده است و در موقعیت فعلی نیز باید با استفاده از این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در شناساندن دستاوردهای انقلاب به نس جوان تلاش شود.
فارس

دیدگاه های این مطلب

21 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. یمان ترابی آبلویی در گفت:

    باسلام و خدا قوت به همه مسولین شهرستانی که برای ورزش و ورزشکارهای شهرستان نکا قدم بر میدارن و زحمت می کشن خصوصا مهندس دلیلی که این چند سالی که ورزش می کنیم رییس تربیت بدنی مثل مهندس دلیلی ورزشکار،با روحیه ورزشی و ورزشکار دوست و مهربون ندیدم.امیدوارم که با وجود مهندس دلیلی جایگاه ورزش و ورزشکاران شهرستان نکا ارتقا پیدا کنه.از صمیم قلب آرزوی موفقیت برای مهندس دلیلی و ورزش شهرستان دارم

  2. رضی ترابی آبلویی در گفت:

    مهندس جان ضمن خسته نباشید خدمت حضرتعالی لطفا فکری به حال سکوی زمین فوتبال نکا بکنید

  3. روابط عمومی هیات اسکیت شهرستان نکا در گفت:

    آقای دلیلی خسته نباشید …

  4. روابط عمومی هیئت ژیمناستیک نکا در گفت:

    مفق باشید اقای دلیلی

  5. محمد انصاری ازسمنان در گفت:

    درگذشت شکیب رابه همه بیندگان آوای باران تسلیت عرض می کنم. …آدم درستی نبود

  6. باز اين انصاري بيربط اومد …اصلا ربط داره

  7. اقاي يداللهي نظرات رابررسي كنيد خواهشن نظرات بيربط روحذف كن

  8. اقاي يداللهي مگه انصاري بچه محلتونه نظر هاي بيربطشونو ميزاري بعد نظرات ماروحذف ميكني

  9. جمعه يازدهم بهمن مسابقات كاراته قهرماني شرق مازندران وهجدهم بهمن كاراته بانوان.سالن امام علي جنب سالن سردار طوسي نكا لطفا پوشش خبري دهيد.

  10. اقاي يداالهي لطفا اصلا نظرات انصاري رو حذف نكنيد.شايد بي ربط باشه ولي بانمكه..خداييش لبخند به لبامون مياره.

  11. کور بشه چشمی که طاقت دیدن کامنت اقای انصاری رو نداره

  12. كور بشه چشمي كه طاقت ديدن كامنت هاي اقاي انصاري رو نداره(ههههههههه)

  13. کور خوده انصاری بشه که سایت بهم ریخت.برو توسمنان نیوز چرا توسایت شهرمایی

  14. کور خوده انصاری بشه کهچیزهای بیمزه میده اقا جمع کن برو

  15. اقای یداللهی چرا جواب مارو پاک میکنی این انصاری کیه که میترسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *