امامت موقت جمعه نکا : دبیرکلی که ارده ایی ندارد بايد فاتحه‌ي سازمان ملل را خواند

خلاصه خبر : مساله كنفرانس ژنو2 درباره‌ي بحران سوريه است كه در روزهاي اخير انجام گرفت. در اين جريان از طرف سازمان ملل، ايران رسما به اين اجلاس دعوت شد اما يك روز بعد دبيركل، دعوت خود را پس گرفت. بايد فاتحه‌ي سازمان ملل را خواند كه دبيركل آن اراده‌‌اي ندارد.

حجت الاسلام مرتضی سیدی امامت موقت نماز عبادی سیاسی جمعه مصلی امام خمینی شهرستان نکا پس از حمد و ثناي الهي و صلوات بر پيامبر اكرم(ص) و ائمه‌ي طاهرين عليهم‌السلام، همگان و خود را به امر مهم تقوا سفارش فرمودند.
خطيب موقت جمعه نکا افزود :تقوا يك صفت باطني است كه انسان را از وساوس شيطاني و خطرات زندگي حفظ مي‌كند. فضيلت و امتياز انسان‌ها نسبت به همديگر به تقواست. خداوند در جاهاي زيادي از آيات قرآن درباره‌ي تقوا سخن گفته است. در ابتداي سوره‌ي بقره خداوند متعال مي‌فرمايد: اين كتاب كه شكي در آن نيست، مايه‌ي هدايت براي باتقوايان است. متقيان كساني هستند كه به غيبت ايمان دارند و نماز به پا مي‌دارند و آنچه كه به آنان روزي شده، انفاق مي‌كنند و به آنچه بر تو (پيامبر) نازل شده و آنچه بر پيامبران گذشته نازل شده، ‌يقين دارند.

5679

5683

5677
او گفت: تمام جنايت‌ها و گناهان براساس بي‌تقوايي است. خداوند متعال در سوره‌ي اسرا مي‌فرمايد: گوش و چشم و دل همه مسئولند و از همه‌ي آن‌ها پرسيده مي‌شود. همه‌ي اعضا و جوارح انسان بايد باتقوا باشند. زبان بايد باتقوا باشد. از دروغ و تهمت و فحش و تمسخر و اشاعه‌ي فحشا و تاييد و تكذيب بيجا دوري كند. نجات مومن در حفظ زبان است. امام علي(ع) فرمود: صلاح انسان بر زنداني كردن زبان است.امام علي(ع) خطاب به مالك اشتر فرمودند: هرگز از گذشت پشيمان نشو و با طبقه‌ي متقين و با صاحبان علم و دانش مصاحبت كن و به سخنان آنها گوش كن.

وی در خطبه دوم خاطر نشان کرد :تقوا سرلوحه كار همه بايد باشد كه بهترين سرمايه براي آخرت است. نافرماني و بي‌تقوايي، انسان را در دنيا و آخرت بي‌آبرو مي كند.

هفدهم ربيع‌الاول سالروز ميلاد پيامبر گرامي اسلام و ميلاد رئيس مذهب شيعه، امام صادق(ع) در هفته‌ي گذشته بود كه به همگان تبريك عرض مي‌نمايم مقام معظم رهبري فرمودند: مهمترين مسئله‌ي دنياي اسلام، وحدت ميان مسلمين است.

ششم بهمن مصادف با سالروز دفاع جانانه مردم آمل در مقابل منافقين است. در اين روز تعدادي از مردم مسلمان آمل به شهادت رسيدند و بساط منافقين برچيده شد.

مساله كنفرانس ژنو۲ درباره‌ي بحران سوريه است كه در روزهاي اخير انجام گرفت. در اين جريان از طرف سازمان ملل، ايران رسما به اين اجلاس دعوت شد اما يك روز بعد دبيركل، دعوت خود را پس گرفت. بايد فاتحه‌ي سازمان ملل را خواند كه دبيركل آن اراده‌‌اي ندارد.

در جريان مسئله هسته‌اي ايران و قرارداد ژنو كه مدتي است در جريان مي‌باشد. احساس مي‌شود كه تيم مذاكره كننده، اين قرارداد را از چشم ملت پنهان مي‌دارد. به همين خاطر نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، به اين عمل تيم مذاكره كننده اعتراض كردند.

خداوند اتحاد و وحدت مسلمين را بيشتر بفرمايد.

گرامي مي‌داريم ياد و خاطره‌ي شهيدان انقلاب اسلامي

شهداي اين هفته :

شهيد غلامعلي عباس پور

شهيد سعيد عباسي

شهيد علي اكبر عباسي

شهيد يوسف عباسي

شهيد علي بابا عباسي اطربي

شهيد علي اصغر عباسي اومالي

شهيد غلامرضا عباسي خانه سري

شادي روحشان صلوات

به نقل از وب سایت مصلی امام خمینی نکا

دیدگاه های این مطلب

11 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. عجب؟ایشون تو کدوم دانشگاه درس خوندن

  2. آقای رضی ترابی توصیه من اینست کمی برات زوداست که بخای وجهه رسانه ای بخودبگیرید!ظاهراشمارسانه راباچاله میدان اشتباه گرفتی؟عزیزم هدفم ازاینکه عرضکردم حضوراخدمتتان میرسم این نبودکه یقه هم رابگیریم؟شماهمسن آخرین فرزندم هستی؟لازمست کمی تجربه اندوخته نماوبعدش واردعرصه فرهنگ شو!راستی بااین شهامت وماشالله جربزه ایکه داری ورجزخوانی میکنی خوب بودآدرس هم میداد ی!نکنه چهارراه؟خدا
    خیرت بدهد!بجای اینهمه رجزخوندن کمی به مطلبی که
    گفتی تامل میکردی بهترنبود.۱کلام میگفتی بخاطرفلان شاخصه حضرت حجه السلام سعیدی عزیزگفتم×

  3. آقای آبلویی و آقای صادق! لطفا به نظرات یکدیگر احترام بگذارید و با منطق با یکدیگر سخن بگویید. ما همه مسلمان هستیم و رفتار ما باید تجلی رفتار پیامبر باشد. با یک عذر خواهی همه چیز درست می شود.

    • ضمن عرض سلام ودنیائی ازادب واحترام خدمت جناب آقا
      مهدی عزیزهمانطورکه ازنام شمابیداست هدف هدایت دا رید!بنده ابتدابجامعه شهرستان.ثانیابسایت محترم.تبر
      یک میگویم که چنین اشخاص فهیم وخیرخواهی بعنوان
      یک شهروندفعالیت رسانه ای دارن!همانطورکه یقینا
      جنابعالی مطلبیکه این بنده خدادرموردحضرت حجه السلام سیدی زده بودرودیده بودیدبخشی ازمتن برایم
      مبهم بودکه ازاین بنده خداخواستم توضیح بدهد!لطفاخودتان بفرمائیداهانتهائیکه برشته تحریردرآو
      رده رامطالعه فرمائید!هرچی خواستم ایشانروازخر شیطان بائین بیارم نشدکه نشد!تاآنکه ناچارشدم تیرخلاص روبزنم!آخه این بنده خداامکانات رامفت!وقت رامفت!زمینه راهم بازدیده سراسیمه تاخت!اما
      غافل ازاینکه استفاده ازامکانات وهمچنین وقتیکه
      متعلق به بیت المال میباشدراملاحظه ننمود!بازهم برسم ادب.وبه تبعیت از{المومن مرعات المئمن}بنده
      دراین مجال ومقال اگراهانتی!اول به افکارعمومی وبعدش به این بنده خدانمودم معذرت خواسته وامیدو ارم تاخداوندمنان همه ماروعاقبت بخیرنمایدانشالله

  4. آقای یداللهی! فامیلی امام جمعه ی موقت سیدی است نه سعیدی. لطفا تصحیح کنید.

  5. کلک ره بوسنین

  6. لطفا فامیلی امام جمعه ی موقت را تصحیح کنید. چند بار بگویم؟ فامیلی ایشان سیدی است.

  7. بچه بسکن!واقعاکه…!خیلی تندمیری!مواظب باش یوقت نچائی؟

  8. این ترابی ها چقدر……
    بس کنید دیگه
    اهههههههههه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *