مراسم هفت مرحوم باقری به روایت تصویر

به گزارش نیوزنکا،عصرامروزمراسم هفت مرحوم حجت باقری درکنارتربتش واقع درگلزار شهدای گلبستان برگزارشد .
دراین مراسم معنوی بستگان ، دوستان، آشنایان، فامیل و نیزجمعی ازهمکاران واقشارمردم باحضوردرکنارمزارمرحوم حجت الله باقری نسبت به مقام این پدرادای احترام نمودند .
نیوز نکا ضمن علو درجات برای آن مرحوم خلد آشیان ،ازایزدمنان برای خانواده های باقری ،حسینی ،صادقی ، نوایی ،رسولی ، تیموری آرزوی صبر جزیل می نماید.
شایان ذکر است مرحوم حجت باقری در شامگاه روز شنبه ۲۸ بهمن ماه امسال دراثر کهولت سن جان به جان آفرین تسلیم نمود ،اودر طول زندگی ۸۷ ساله خود ،ارادت خاص به خاندان عصمت و طهارت داشته است کما اینکه همه ساله بر اساس یک سنت حسنه در شب ۲۳ ماه مبارک رمضان جلسه روضه و افطاردهی در منزلشان برپاه بود . ایشان به شوخ طبعی شهره عام و خاص بودوحضوردرصفوف نمازجماعت و اول وقت را بسیار مقید بودند همچنین در دهه آخر صفر بمدت ده شب مجلس روضه در بیت ایشان ازدیر باز دایر و در این خصوص اهتمام ویژه ای داشتند .
5

17

16

15

14

13

12

4

5

6

7

9

10

11

3

2

1

دیدگاه های این مطلب

4 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. صدرالدین بامتی طوسی در گفت:

    غم از دست دادن پدری مهربان دلسوز و بزرگوارتون را تسلیت میگویم و برای بازماندگان این مرحوم ارزوی روز و روزگار خوش را از خدا خواهانیم.

  2. از حسن توجه آقای یداللهی و زحمات ایشان کمال تشکر راداریم .موفق باشید.

  3. مهران بابادوست در گفت:

    همکار عزیز جناب آقای دکتر باقری مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده علو درجات برای آنمرحوم و صبر جزیل برای بازماندگان از خداوند متعال خواهانم.
    مهران بابادوست (پیام نور نکا و علمی کاربردی بهشهر)

  4. بسم‌الله الرحمن الرحيم
    بديوسيله مراتب سپاس قلبي خود و خانواده‌ام را از امام جمعه محترم و محبوب، نماينده فرهيخته شهرستان‌هاي نكا، بهشهر و گلوگاه، فرماندار معزز، معاون محترم فرماندار، بخشداران مركزي و هزارجريب، تماي روساي ادارات شهرستان، فرماندهي سپاه و نيروي انتظامي، روساي دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي استان، معاون هماهنگي و اجراي هيات امناي استان، رييس پيام نور، معاونين، اعضاي هيات علمي و كاركنان شريف دانشگاه آزاد اسلامي واحد نكا و مديريت محترم سايت نيوز نكا و مردم شريف و بزرگوار منطقه كه با ابزار همدردي در فوت پدر بزرگوارم، باعث تسلي خاطر اين حقير و بازماندگان گشتند، صميمانه اعلام مي‌دارم. انشاءالله خداوند متعالي به همه شما عزيزان سلامتي و عزت نفس عنايت فرمايد.
    برادر كوچك شما حسين باقري

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *