یک زن ۴۴ ساله نکایی دست به خود سوزی زد

خلاصه خبر : زن نکایی پس از خود سوزی به بیمارستان سمنان منتقل شده و نتوانسته دوروز جراحت ناشی از سوختگی را تحمل نماید و در همان بیمارستان جان خود را از دست داد.

به گزارش نیوز نکا یک منبع موثق در استان سمنان اعلام کرد این زن ۴۴ ساله مطعلقه ،دارای ۳ فرزند ، دوروز قبل در استان سمنان دست به خود سوزی ز ده است .
بنا بر همین گزارش ،شدت سوختگی به حدی بوده که امروز در بیمارستان سمنان جان باخته است .
شایان ذکرهمسراین زن نکایی ساکن یکی از روستاهای دهستان قره طغان از بخش مرکزی شهرستان نکا بعد از اختلاف خانوادگی و متارکه با او ،زن دیگر اختیار کرده است . این زن بنام ز-ش از یکسال قبل در یک مرکز طبخ غذاسمنان اشتغال داشته است .
عکس از آرشیو گوگل انتخاب شده است.

دیدگاه های این مطلب

11 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. آقایون مدیر:آدم باید به کجا برسه که دست به خودسوزی بزنه

  2. محمد انصاری ازسمنان در گفت:

    سلام تا اونجایی که من تو جراید و روزنامه های استان سمنان خوندم و پیگیر بودم خودسوزی نبوده بلکه انفجار گاز بوده که این خانم به همراه همسایه خودشان جان باختند .و دو پسر معلول این خانم در بیمارستان سوختگی ساری بستری هستند.

    • جناب انصاری یداللهی خبر بی ربط و یا دروغ نمی نویسه لطفا از اتاقت بزن بیر ون ببین سمنان چه خبره در این تاریخ سه مورد خبر مشابه در سمنان رخ داد جرائد سمنان ننوشته اند خوشحالم سر میزنی .

  3. آقای یدالهی عکس رو از سایت بردار.درست نیست مرد حساب. با اجازه کی عکس مردم رو تو سایت می گذاری.

    • صالح علینژاد در گفت:

      اقای مهدی خان این عکس چه مشکلی داره که شما امپرت زد بالا اقای یدالهی میدونه چیروبزاره چیرو نزاره بعدش اسم این عکس که نگفته که مال چه شخصی هستش که شما غیرتی میشین خواهشن جوسازی نکنید

  4. باسلام عکس ازآرشیو گوگل جستجو شد ضمن اینکه در ذیل همین خبر اشاره داشتم و آخر اینکه این عکس مربوط به این خانم نکایی نیست .
    چرا؟

  5. صالح جان پسر خوب بهتره تو کار بزرگترا دخالت نکنی.
    مرد حساب این خبر خودش خبر ناراحت کننده ای است. خدایی نکرده من یا شما یا هر کس دیگه ای دوست داریم عکس خواهر مادر ما تو این وضعیت بد با این خبر ناراحت کننده تو سایت بیاد. در ضمن آقای یدالهی از دوستای صمیمی من هستش و در خبر اول نگفته بود که عکس مال این خانم نیست.
    ضمنا این خانم از بستگان من است برا همین آمپرم زد بالا. انشا… صالح جون برای تو و یا هیچ کس دیگه ای پیش نیاد.

  6. ایشان برادرزاده یکی از سرداران بزرگ نکا هستند خدا با عموی بزرگوارش محشورش کند، بیمارستان شهیدزارع ساری با توجه به پیگیریهای دکتر شاعری از دریافت هزینه های بیمارستانی چند میلیونی این بانوی مرحومه انصراف داد اجرشون با سیدالشهدا

  7. گلوایی کیجا در گفت:

    از نکایا بیشتر از این انتظار نمیری.خواهشا کسی تعجب نکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *