فتحی ازنیروی انتظامی نکا می رود

به گزارش نیوز نکا >در جلسه شورای اداری شهرستان نکا که روز دوشنبه در کنار بقعه امام زاده حسن (ع)این شهرستان برگزار شده بود سرهنگ اسماعیل فتحی فرمانده انتظامی شهرستان نکا اعلام کرد که خدمت سی ساله او در این نیرو پایان یافته و تا چند روز دیگر لباس خدمت نظامی گری را ناچارا از تن بیرون میکند .
DSCN9391
این فرمانده پر تلاش انتظامی شهرستان نکا اذهان داشت: سی سال قبل در نقش سرباز کمیته انقلاب اسلامی لباس خدمت به تن کردم و افتخار میکنم که بهترین لحظات خدمت خود رادرجهت اعتلای امنیت و آرامش مردم گذراندم.
DSCN9398
او وحدت و همدلی در کارها را عامل کشف بسیاری از جرایم و تخلفات در این شهرستان اعلام داشت و گفت :اگر بزرگترین سارق بانک ملی کشور توسط ماموران امنیتی این شهرستان دستگیر می شود و یا اینکه آلوده ترین و خطرناک ترین اماکن اجتماعی دراین شهرستان توسط پلیس به امن ترین زیباترین نقطه مسکونی در آینده تبدیل میشود همه در سایه وحدت و همدلی و نیز هماهنگی تمامی دستگاهای اجرایی شهرستان است .
وی در پایان گفت: چنانچه در دوران مسئولیتم اگر خدای ناکرده قصور یا کم کاری از من سر باز زده باشد از همه میخواهم که مرا عفو نموده و طلب حلالیت میکنم .

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. به امید ایام روشن در زندگیتان
    و حالا ادامه خدمت در کنار خانواده …………

  2. رضی ترابی آبلویی در گفت:

    خداقوت دلاور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *