نماينده ولي فقيه درمازندران: دشمن هيچ وقت دست از فتنه‌گري برنمي‌دارد

نماينده ولي فقيه در مازندران گفت: دشمن هيچ وقت دست از فتنه‌گري برنمي‌دارد و بايد مواظب حرکات دشمن در ميدان‌هاي مختلف باشيم.
آيت‌الله نورالله طبرسي در ديدار مسئولان انتظامي مازندران به مناسبت ۹ دي اظهار داشت: دشمن از هر زمينه براي به چالش کشيدن اسلام استفاده مي‌کند.

وي تصريح کرد: دشمن در سوريه براي نابود کردن اين کشور از ۷۰ کشور کمک گرفت.

امام جمعه ساري با اشاره به تفرقه‌اي که در صدر اسلام بين مسلمانان ايجاد شد خاطرنشان کرد: مهم‌ترين مشکل حال حاضر مسلمانان تفرقه است، اگر برخي از مسلمانان به مسئله امامت توجه جدي داشتند در حال حاضر يک ميليارد مسلمانان جهان بدون کوچک‌ترين مشکل زندگي مي‌کردند.

نماينده ولي فقيه در مازندران با اشاره به منابع عظيم انرژي که در اختيار مسلمانان قرار دارد بيان داشت: دشمن تلاش دارد تا اين منابع انرژي را با کمترين قيمت به يغما ببرد.

اين مسئول با اشاره به ايستادگي مردم ايران در برابر زياده‌خواهي دشمنان اسلام گفت: ايران به برکت ولايت‌فقيه در برابر زياده‌خواهي دشمن ايستادگي کرد و شوم‌ترين نقشه‌هاي دشمن نيز براي به چالش کشيدن نظام اسلامي ما عملياتي نشد.

طبرسي با اشاره به تحميل جنگ هشت ساله دشمن بر ضد کشور ما بيان داشت: ايستادگي در برابر دشمن با توجه به نوپا بودن انقلاب اسلامي ايران کار بسيار سختي بود که مردم ما به لطف پروردگار از اين امتحان سربلند بيرون آمدند.

وي ادامه داد: ايران اسلامي در طول تاريخ متحمل جنگ‌هاي زيادي شد ولي در تنها جنگي که يک وجب از خاک ما در اختيار دشمن قرار نگرفت جنگ هشت ساله ما با قدرت‌هاي استعمارگر بود.

نماينده ولي فقيه در مازندران با اشاره به جريان فتنه ۸۸ و همراهي پليس با مردم و نظام بين داشت: نيروي انتظامي در فتنه ۸۸ به خوبي امتحان پس داد و به نظام و اسلام وفادار بود.

طبرسي تصريح کرد: فتنه ۸۸ خسارت‌هاي زيادي براي کشور داشت که حتي خسارت آن بيشتر از جنگ تحميلي بود ولي با اقتدار مردم ايران و سيل خروشان مردم در ۹ دي بساط فتنه‌گران را در کشور جمع کرد و همه تلاش‌هاي هشت ماهه آنها را نيست و نابود کرد.

وي با اشاره به جسارت‌هاي فتنه‌گران در روز عاشورا و روز قدس بيان داشت: ماهيت واقعي فتنه‌گران به خوبي براي مردم روشن شد و مردم متوجه نيات شوم آنها شدند.

اين مسئول با اشاره به مردمي بودن حکومت ايران اسلامي خاطرنشان کرد: ايران اسلامي با ياري خدا و پشتوانه مردمي و رهبري ولايت‌فقيه محکم و استوار است.

طبرسي با اعلام اينکه دشمن هيچ وقت دست از فتنه‌گري برنمي‌دارد خاطرنشان کرد: بايد مواظب حرکات دشمن در ميدان‌هاي مختلف باشيم.

امام جمعه ساري با اشاره به موضوع مذاکرات هسته‌اي بيان داشت: دشمن تلاش دارد تا راهي را که مردم ايران براي استقلال در پيش گرفتند عقب‌نشيني کند.

وي اضافه کرد: مردم ايران با بصيرت و هوشيار هستند و بينش سياسي بالايي دارند و درست از نادرست را به خوبي تشخيص مي‌دهند.

نماينده ولي فقيه در مازندران با اعلام اينکه دشمن مقدمات براندازي نظام را آماده کرده بود بيان داشت: نفوذ کلام رهبر انقلاب اسلامي ايران سبب روشنگري شد.

وي بيان داشت: رهبر انقلاب به خوبي جريان فتنه و برنامه‌هاي آنها را براي مردم روشن کرد.

طبرسي در پايان گفت: بصيرت‌افزايي رهبر انقلاب اسلامي در فتنه ۸۸ سدي بزرگ براي دشمن در براندازي نظام ايجاد کرد.

دیدگاه های این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *