باحضورشهیدگمنام ،ازمقام شامخ ۲۵ شهیدمهرآبادنکا تجلیل شد

به گزارش نیوز نکا ، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵ شهید مهراباد با حضور مسافر کربلا و پیکر شهید خوشنام این دیار در مسجد سعادت مهر آباد برگزار شد .
امام جمعه قائمشهر با تاکيد بر اينکه مطمئنا گناه فتنه‌گران نابخشودني است، گفت: فتنه‌گران براي به‌دست آوردن قدرت و رياست همه چيز را فراموش مي‌کنند.
آيت‌الله علي معلمي در مراسم گراميداشت حماسه ۹ دي و یادواره شهدای مسجد سعادت اين شهرستان با بيان اينکه در رستای حرکت انبیا سالار شهیدان وارث همه انبیاست افزود اگر عاشورا در دفاع مقدس پشتوانه ما نبود قطعا دردفاع دچار مشکل می شدیم .
آیه الله معلمی افزود :عاشورا پشتوانه مستحکم برای استقامت و برخوداری ازاین مکتب به ملت ایران شد تابرای همیشه پرچم عزت اسلامی و استقلال بر بلندهای ایران افراشته باشد .
امام جمعه قائمشهردرخصوص حماسه ماندگار تاریخ انقلاب ایران ۹دی افزود:در ۹ دی اراده جدی ملت بای ادامه مکتب دراین مملکت به نمایش گذاشته شدوموج شفافیت اراده ملت به نمایش در آمده است .
ابواشهیدین خاطرنشان کرد :استکبار جهاني و عوامل آنهادرفتنه سال ۸۸ امامت و ولايت را به‌ عنوان اصل مقدس مذهب شيعه هدف قرارداده بودند، افزود:رسانه‌ها تنها گوشه‌اي از خرابي‌ها و کارشکني‌هاي فتنه‌گران را توانسته‌اند نشان دهند.

DSCN9543
DSCN9661

DSCN9535

DSCN9561

DSCN9575

DSCN9578

DSCN9588

DSCN9614

DSCN9623

DSCN9633

DSCN9634

DSCN9641

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينکه از بين بردن انقلاب اسلامي با هجمه خياباني خيال باطل عوامل استکبار بود، گفت: انقلاب اسلامي از کوچه و خيابان به ‌وجود نيامد بلکه مبتني بر فکر و انديشه ملت بود.

معلمي بيان داشت: آنهايي که شعار مرگ بر ولايت فقيه سر مي‌دادند در اختيار شيطان و استکبار بودند زيرا مي‌دانستند که امام صادق(ع) ولايت فقيه را بنا گذاشت.

وي با تاکيد بر اينکه در ۹ دي سال ۸۸ سيل خروشان ملت اثبات کردند که تا پاي جان براي حفظ اصل ولايت‌فقيه ايستاده‌اند، تصريح کرد: مردم مي‌دانند که انقلاب اسلامي به آساني به دست نيامده که به آساني از دست برود.

نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري شکستن انقلاب را گذشتن از همه شهدا و ياران آنها دانست و گفت: شناخت ائمه، تسليم شدن در برابر مسائل رسيده از امام و مرجع قرار دادن امام در اختلافات را سه اصلي است که رعايت آن از سوي يک مسلمان شيعه ضروري است.

وي به موضوع ضرورت بر تمکين و احترام واقعي و عملي به خواسته و فرمايشات امام تاکيد کرد.

معلمي ادامه داد: پس از رحلت امام، به رهبر معظم انقلاب عرض کردند که براي تهران امام جمعه تعيين کنيد ولي ايشان به دليل اينکه حکم امام را سبب افتخار مي‌دانستند و احترام فراواني براي آن قائل بودند، ابلاغ جديدي براي امام جمعه ثابت تهران صادر نکردند.

خطيب جمعه شهرستان قائمشهر تصريح کرد: مطمئنا امام راحل اين حکم را اتفاقي صادر نکردند و تشخيص ايشان بود ولي مقام معظم رهبري حاضر به شکستن حکم و ابلاغ امام نشدند.

معلمي با بيان اينکه برخي در ظاهر فقط از امام و شهدا دم مي‌زنند، افزود: عده‌اي نان طرفداري از امام را مي‌خورند و عده‌اي هم نان پيروي از شهدا را مي‌خورند، بايد بررسي کرد که آن فردي که از امام و شهدا دم مي‌زند آن زمان کجا بود و الان چه مي‌کند و چه بهره‌برداري مي‌خواهد انجام دهد.

امام جمعه قائمشهر با تاکيد بر اينکه مطمئنا گناه فتنه‌گران نابخشودني است، يادآور شد: فتنه‌گران در سال ۸۸ به هيچ کدام از سه اصل گفته شده عمل نکردند زيرا هميشه از صدر اسلام تا کنون افرادي هستند که هنگام مهيا شدن فرصتي براي به‌دست آوردن قدرت و رياست همه چيز را فراموش مي‌کنند

دیدگاه های این مطلب

2 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. رضی ترابی آبلویی در گفت:

    باتشکرازآقای یداللهی به خاطرپوشش خوب ومناسب اخبارشهرستان نکادراین سایت جادارداز زحمات بی دریغ اهالی محترم منطقه مهرآبادوهیات امنای مسجد مهرآبادبه خاطربرگزاری شکوهمندمراسم یادواره شهدایمهرآبادتقدیروتشکرنمایم انشاالله شهداباشفاعت خوددر روزقیامت اجراین کارعظیم راخواهند داد.

  2. از آفای یدالهی تشکر فراوان را داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *