مراسم حلیم پزون دانش آموزان مدرسه کمیشان /تصاویر /

به گزارش نیوزنکا: آئین حلیم پزون در مجتمع آموزشی شهید هاشمی نژاد روستای کمیشان از بخش مرکزی نکا باشکوه خاص برگزار شد.
بنا برهمین گزارش ، دانش آموزان مدرسه کمیشان غروب دوشنبه بمناسبت رحلت نبی مکرم اسلام و شهادت سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) بهمراه عده ای از شیفتگان مکتب نبوی با انجام پخت حلیم اقدام نموده و سپس آن را در بین عزاداران خاندان عصمت و طهارت تقسیم کردند حلیم پزون دانش آموزان در فضای سرشار از معنویت همرا با ذکر صلوات و نوحه خانی سینه زنی انجام گرفته است .
این برنامه بامشارکت خانواده ها برگزار واکثریت افرادی که در کنار دیگ حلیم مدرسه حضور دارشته اند سعی بر آن داشتند تا به نوعی در این پخت و نذری شر کت نمایند.
شایان ذکر است بحری مدیر مدرسه کمیشان مبتکر این طرح و مشارکت دانش آموزان در تمامی برنامه های اجتماعی ، مذهبی است که جادارد مسئولان شهرستانی از این مدیر مبتکر و خلاق و نیز هنرمند به نوعی شایسته تقدیر نمایند .
DSCN9485

DSCN9489

DSCN9490

DSCN9492

DSCN9493

DSCN9496

DSCN9501

DSCN9504

DSCN9506

DSCN9507

DSCN9509

DSCN9510

DSCN9511

DSCN9514

دیدگاه های این مطلب

6 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. با درور بر شما و ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید و قبولی عزاداریها خدمت این عزیزان که بنحوی در خور تحسین این ایام را گرامی داشتند ، باید عرض کنم که جناب آقای بهری از مدیران لایقی هستند که تحولی شگرف در امر آموزش در منطقه ایجاد کردند لکن و متاسفانه حمایت در خور توجهی از سوی مسئولان جهت تعمیم و گسترش این روش آموزشی و نوآوریهای ایشان صورت نگرفته که امیدواریم شاهد حرکتی شایسته از سوی دست اندرکاران و مسئولان آموزشی استان و کشور باشیم .
    همیشه ی ایام شاد زی

  2. با سلام وخسته نباشید به آقای بهری
    مثل همیشه با خلاقیت وابتکار طرحی نو وزیبا
    وتاثیر گذار وبه ظاهر غیرممکن را در مدرسه اجرا کردید.
    البته شما این کار را برای رضای خدا وتربیت دینی دانش آموزان انجام دادید.
    خدا قوت خسته نباشید.موفق وسربلند باشید .بدرود
    http://dabestanrazavi.blogfa.com

  3. باتشکر از مدیر محترم آقای بهری امیدواریم اجر این عزاداری را از امام حسین بگیرند به حق که نام نیک از خود به جا گذاشتند تا این دانش آموزان زندگی میکنند یاد ایشان در خاطرشان میماندبه امید پیشرفتهای بیشترآقای بهری……..خانواده کوثر اسفندیاری

  4. کوثر اسفندیاری در گفت:

    باتشکر از مدیر محترم جناب آقای بهری وزحمت های فراوان ایشان امید واریم پاداش این کارها را از خداوند و امام حسین دریافت نمایند موفق باشید….خانواده دانش آموزتان کوثر اسفندیاری

  5. خیلی عالی بود.خوشم امد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *