مقبره مطهر امام زاده مفید(ع)پس از مرمت به روی مشتاقانش بازگشایی شد

به گزارش نیوز نکاصبح امروز مراسم بازگشایی حرم مطهرامام زاده مفید (ع) از نواده گان موسی ابن جعفرکه مشهد پاکش درآرامگاه نکاواقع شده است با حضور علیزاده مدیرکل اوقاف وامورخیریه مازندران ،فرماندارو نیزجمعی ازمدیران این شهرستان برگزار شده است .
علیزاده در این مراسم گفت: اوقاف مازندران بیش از دویست و ده پروژه عمرانی در دست اجرا دارد .
مدیرکل اوقاف و امور خیر یه استان مازندران درحاشیه افتتاح مقبره امام زاده میر مفید (ع) شهرستان نکا درگفتگو باخبرنگارواحد مرکزی این شهرستان از پروژه های عمرانی دردست اجرای این سازمان در مازندران خبرداد و گفت :از آنجایکه یک از مسئولیت های اصلی اوقاف مازندران اجرای پروژه های عمرانی درحوزه بعقا ء و موقوفات است امسال دربخش موقفات ۲۱ پروژه عمرانی با وسعت ۱۴ هزارمتر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان دردست اجرا داریم که بعضی ازاین طرحها درهفته وقف امسال به بهره برداری خواهد رسید .

DSCN9423

DSCN9430

DSCN9439

DSCN9451

DSCN9452

DSCN9457

DSCN9468

DSCN9470
حجت السلام علیزاده در ادامه افزود :در بخش بعقاء هم ۱۹۰ پروژه عمرانی با وسعت ۶۷ هزار متر مربع زیر بنا و با مبلغ ۴۴ میلیارد تومان هزینه بر داشته است در دست اجراست که چندین مورد از این پروژه ها در هفته وقف امسال به بهره برداری خواهد رسید .
شایان ذکر است :امروز مقبره مطهر امام زاده میر مفید ازنوادگان موسی ابن جعفر (ع) واقع درخیابان آرامگاه این شهر که درسال ۸۹ جهت بازسازی و مرمت تخریب، وبا هزینه ایی بالغ بر یک صد میلیون تومان مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته شده بود آماده و درب های آن به روی مشتاقان خاندان عصمت و ولایت برای زیارت بازگشایی شده است .

دیدگاه های این مطلب

1 نفر دیدگاه خود را در مورد این خبر بیان کردند. شما نفر بعدی باشید

  1. کمی بی سلیقگی به خرج دادند . ای کاش این مراسم را بعداز ظهر امروز و با اجرای مراسم عزاداری برگزار میکردند . حیف شد … هیچکس نیست ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *